Lofty Freestyle BMX
- Modellév: 2010 (frissítve: 2010.12.)
- Listaár: 30.000 Ft
kezdésnek nagyon erős csak ronda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!szar!!!! fos az egész nagyon csúnya de előnyy nincs maximum a kerekek meg a racsni
fos csúnya szar az egés fos szar csúna egyszerűen fos az egész!!!!!!!!!!!!!!olyan szar hogy elmondani nem tudom valami nagyon fos
Semmi
Semmire
Annyi előnye van , hogy BMX-nek nevezhető vasdarab :D Boltba elmehetsz vele!!
K*rva nehéz ha trükközni akarsz akkor a lofty kuka .
Törik , reped , szar geo
ne vegyél meeee szar!!
boltba menni venni egy másik bicót :D
-nagyon erős váz
-erős gumik
-erős kerekek
-az egész bicó strapabíró
-először is nagyon nehéz
-támasztó felesleges
-peg nehéz, nagy lánctányér
kezdő bmx-nek tökéletes ez a Lofty BMX , ugratni jó vele
dirt/street inkább dirt
-nehezen törik a váz
-jó vastag gumik
-nehéz a Lofty Freestyle, 14kiló volt az enyém:s
- egy esés után a peget kitámasztónak nézték a haverjaim
-nyúlik a lánc
-buzi alakja van.
-pár bunny után az első agy agyvérzést kapott:DD
kezdő bicó, street, ugratás,
Nagyon erős kis bicaj,jol birja az ugratást.
nagyon nehéz bár a Freestyle, lekönyitetem nekem 10 kiló. nem lehet teljesen letolni az ülést.1 kerekeztem és a kormány ketétört. ha jobicot akarsz belöle csinálni 30e-t költeni kel rá.nekem má jol birja 2 métereseket ugratok vele.
street de át kel alakitani,dört
Ht sztem nincs.:D
20+ kiló. ronda nagyon nehéz acélváz, kicsi kormány fura váz alak hajtás nekem szétesett nagyon ugratásnál. letört a kormány. Pillanatok alatt defektet kaptam.NEM AJÁNLOM a Freestyle-t!!
Nekem majdnem minden elromlott rajta...
csak dirt semmi másra
Hát elönye az van méghozzá hogy elégé birja a dirtet de azon kivül jo a fék is
NAGYON NEHÉZ Csunya magas müanyag markolat ülés....Sok minden
Hát nem olyan rosz de nem is a legjobb a Lofty Freestyle
Dirt vagy ha izmos vagy street
Nem találtam...:D
-Kormány 1 hónap íntenzívebb használat útán eltört, nem is hegesztésnél!
-Hátsókerékből tulajdonképpen kiszakadt az agy..
-Fos geo
-Nehéz 18+ kg..:D
-Tré matrica..
-Villa hajlik
-Műfasz nyereg
-Hajlított ülés cső (vágd le!)
-Kitámasztó BMX-re...:D
-3kg-os hajtás
-Pedál 1 bunnyt bír ki
-Lánctányérban a beakasztó lyuk elnyalódik
-Hurka peg
-Fék az karácsonyfa dísz..
-Lánc nyúlik
Fos.:D
amugy haveré
Méh-be levinni,rajoskodni
pegekkel cigányokat dobálni..:D
bámulni :d
Erős váz, erős PEG, soha nem rozsdásodik, erősek a kerekek, inkább jumpra mint trükkökre. viszonylag jó nyereg. olcsó.
k* nehéz az egész, egy bunnyt nem tudtam vele megcsinálni, nagy a kormány, fékek nincsenek kb. a markolat r*kemény gumi ami soha el nem kopik (még kesztyű sem segít a helyzeten), hurka PEG. a matricák lehetnek fél kilósak (mert mikor leszedtem a matricát róla sokkal könyebb volt a váz), az nyeregcsőt elhajlították ezért nem lehet lenyomni. a kerekek túl nagyok ezért vázpöri kizárva. az apróbb alkatrészek szart sem érnek. (pl. racsni, pedál, lánc)
ha meg is veszi valaki, cserélje ki a pedált (mert 10 rámpa után (kb.) eltörik), a láncot (mert nyúlik mint a rossz nyavaja) és a racsnit (1 hónap után megszün létezni kb.)
a többi bmx vázzal szemben sokkal erősebb, de nehezebb is.
jumpra, terepre.
Sokat gondolkozok deh nem találok.
-Súlya
-Fék csak dísznek van
-Kormáy undorító és nehéz
-Váz ocsmány nehéz rozsdásodik
-Hajtás:Alig lehet tekerni és közben elég furcsa hangokat ad ki,a láctányér tényleg akkora mint egy tányér
-Kerekekbe nem lehet 8-ast tenni mert a bicó alapból olyan nehéz hogy felemelni nem tudod
Markolat:Tömör műanyag amit elkoptatni lehetetlen és az 20 méter után fáj a kezed
az egész bicikli hátrány.
Ha olcsó bmx-et akarsz akk ink vegyél egy használt mongoose mischiefet
2.-5.-es srácoknak hogy a haverjainak tudjon rajoskodni mert semmit nem értenek a bicókhoz
tartós váz.
a külsőgumit zabálja az aszfalt. könnyű 8-ast rakni bele.bicón.és még ezernyi dolog nem jó minőségű alkatrészek. lánc könnyen nyúlik
az az igazság,hogy ebből is lehetne bmx-et faragni, de inkább megéri egy mongoose.
street, enyhe sár
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Lofty Freestyle első tengelye hány mm-es? |
6 válasz
utolsó: 2014. jan.
|