Mali Gravity 2011 BMX
-
Modellév:
2011
- Listaár: 65.000 Ft
Noshát ez egy eléggé sokoldalú keró...
Az előnyök között hoznám fel az acél vázat, ami ugyan nem könnyű, de nem egy elefánt nehézségű alkatrész... Igen, a csapágyak elhasználódnak, a bicikli tönkremegy, ha nem tartod karban, ti sok hülye, mit gondoltok, attól hogy vesztek egy Wethepeoplet, az örök iőkre jókeró marad?-Hát nem igazán...
Nosde a padál, a nyereg, a váz, a külsők mind mind türhető a KMC-lánc, a legjobb. A markolat zsíír, semmi bajom nincs vele. A vázzl sosincsenek problémák.
Fék:kuka
Felni:csere
stucni:csere
rotor: le
fékpofa: csere
Kormány:hajlik, és el is törik
Az ára volt bajos, mert drága volt, de sebaj, nem én fizettem:D
Az előző hozzászólónak annyit: 50 kilós a keród?- szedd ki belőlle a betont, amit a vázba sikerült öntenek... gyárilag 15kiló a keró minusz pegek, minusz fölösleges védőalkatrészek, minusz rotor, minusz lánctányér(csere, ajánlom), minusz nyeregcső, kb ügyeskedve 12-13 kilóra ki lehet hozni, és akkor még felnik, spec stucni, kormány salalalala, szal ez a keró nem nehéz, és ha karban tudod tartani, akkor simán odaveri a mongoose michefet...(jól írtam le?:D) De magától nem tartódik karban, meg a bicikliboltos se tisztitja ki, és zsírozza újra a csapágyakat, senem húzza meg a te igényeid szerint...
A Kezdőknek tökéletes, És KIgyurtaknak ajánlom
Hát...Talán egy kezdőnek jó vele tanulgatni ez után már nincs "Nehéz BMX"!!!
Van elég...
-Hajtómű...Öli a csapágyakat,folyamatosan lóg, STB.
-Kormány...Hajlik mint állat és túl hosszú.
-Fékek...Szart-se(!) érnek dobd el.
-Kerekek...Szétnyílnak a gecibe.
-Váz...A váz maga nem ANNYIRA nehéz,de lehetett vola még dolgozni rajta.
olvasok ijeneket h eltörik a váz letörik a peg csuszik a kormány elhalik a kormány elhajlik a felni stb.... NNEEEVVEETTTSSÉÉÉGES!!!!!!!!!!!!!!
akkor valami szart vettél valami selejt cuccot az tuti! mikor a 180-ant gyakoroltam akkor ugy oda vágtam a felni a betonhoz h csak na és semmi baja! tökéletes! a vázzal villával semmi gond! mali tyrantja van a haveromnak és neki mindig elcsuszott a kormánya! ijen nekem SOSE VOLT!!!!!!! szoval nem tom ti mit vettetek de nagyon gázok vagytok pfffffff
ugy beszéltek mint ha valami tesco bike lenne kb. pedig nem az
nagyon jó bike semmi gond nincs vele! 40 ér nagyon megéri! szoval jó bike akinek törik meg ijenek az selejt cuccot vett! megszivtad ez van!
jó bike és kész ennyi
Hát nekem már több mint egy éve van meg szóval gondoltam leírom mi a helyzet.már költöttem rá legalább 100ezret :S egyedül talán ami jó benne a váz bár az is nehéz az én bringám 16 kg bár én már megszoktam :D más nem nagyon van rajta elöny szerintem igy mondhatom 1 év használat után most még ráköltök 20at (villa, stucni, gumik, kormánycsapágy) aztán váltok 24esre talán még a nyarat kihuzza többet már nem akarok rá költeni.
Hát van egy pár felni ugy ahogy mehet a kukába nekem most Sun Rims King Pin van rajta elöl hátul iparicaspágyas agyak vannak benne az alap nem birja a Dirtet 1 hónap alatt tönkre megy benne a kónusz aztán egy idő mulva elkezdett hajlani a villám a sok 180,360-tól. kormányt egy az egyben eltörtem nem birja a sok ugrálást az üléscsö belerohadt vázba pedig garázsban tartottam az imbuszos csavarok nem birnak sokat még profi imbusz készlettel is tönkre lehet b*szni nekem 3 csavar bele van ragadva ez miatt nem birom kicsavarni egyik a stucniban másik kettö pedig a hajtókaron erröl jut eszembe pedált is letörtem de az jól birta kb. 1 évig a középrészben is ki lett cserélve a csapány iparira mert az alap állandóan lazult a hajtókarral együtt a fék nem éppen jó rotort le is szedtem ugy ahogy van. azt hiszem leirtam mindent...
nagyon rosz kerék meg nagyon vékony külök rosz körmány rosz fék!:(:(:
és elhiteték velem hogy ez a bmx nagyon jó de szétmentn egy hét alat azért mertkint voltam az extrém parkba pesten és nem tudtam velemeni mert kormány kicsuszot a lánc meg mindig le esett! kitört 8 külő! És nem használtan vettem!!!
Rosz fék! rosz a kerék! rosz a kilépő mert nekem letört ! vékony külök!!
És profi bmx esek is azt tapasztalták hogy ezt nem srett van kitlálva és az egyik haverom ezért törte ela kezétt!!!
nekem eddig a hajtással nem volt bajom meg a pedállal
a geometriáa naon zura sztem és ha megszokod akk a sulya se oan durva
szóóval ha megszoktad akk nincsenek határok:D
kerekek:S ---hagyuk amint tood cseréld ki
a kormány nekem hajlik lefele azóta mióta eldobtam és lehajult de amm nekem semmi bajom nincs vele
szinte minden.
3 hónapos a bike semmi baja az 1 hónapos szervízre elvittem meghúztak mindent bár semmi nem lötyögöt és még fogom használni ...
ha izzad a kezed csúszik a markolat.
ha keményen használod a kerót a gumik elég hamar elkopnak.
néhány alkatrész elég nehéz cseréld le.
na szal gondolom sokan kiváncsiak vagytok akik ilyen bike-ot akarnak venni h mennyi a bike pontos súlya: 15 kg 30 dkg, tehát a bike nem nehéz de egy két alkatrész lecserélésével elég komoly és könnyű bikot lehet kihozni!!!!!!jah és még annyit h itt egy két gyerek irogatja, hogy gyenge a bike:
felnie! hát nem mert elég erős vagy ha nem akkor egy szart vettél(70 kg vagyok) ... és a gumik hát attól függ hogy használod( am télleg elég lágyak)
(tudod vannak olyan helyek ahol felújított használt bikot adnak ...)
a kormány h ne hajolgasson keményen meg kell húzni (fölül, oldalt) hidd el nem fog!!!
a markolat valóban csúszik ha izzad a kezed cseréld le!! (ha nagyon faja markolatzot veszel max 3 rongy!!!)
Én nekem ez a keró nagyon bejött bátran ajánlom bárkinek!!!
kezdő, haladó, street/dirt/park
(tuningal: bármilyen proknak is bárhova) én streetre meg dirtre használom
Nah....Mostmár megvan 4 hónapja, tehát újra írok
Előnyök:
-Váz(178cm vagyok és tökéletes)
-Villa
-FSA Kormánycsapágy
-Stucni
-Kormány(Nekem teljesen jó)
-Ülés:-)
-Markolat(Addig amíg le nem izzad a kezem)
-Pegek
-Rotor
-Erős Tektro fékek(Főleg B+ Piros fékekkel)
-Mattfekete váz, fényes fekete kormány és villa
-Lánc
-A Kerekek, agy küllő felni nálam jól bírják(72kg-m alatt)
-A Gumik közül az első jól bírja, a hátsó kopik, mert megy a farolás, és egy ideig tüske+üvegszilánkfaló volt)
-Pedál
-Ha nehéz túl gyenge vagyXD
És az hogy az enyém, és csak 1-ről tudok a környéken, az is a szomszéd városban van!!!
Ja, meg az hogy az enyém:D:D:D
Na ennyit az előnyökről
Ez is van :(
-Hajtókar(Recseg+lötyög ha nincs meghúzva.De 1 jó technika hogy ne essen le.A bal oldalt 2 imbuszcsavar tartja.Amelyik Átmegy a hajtókaron, ezt szedjétek ki, és tegyetek bele 1 hosszabbat!
-Markolat(Ha elkezd izzadni a kezem csúszik:( )
Hogy kiröhög a 6éves semmit nem tudó csepeles gyerek amikor elmegyek mellette.Utána bunnyzni kell 1 jót hogy elhallgasson XD
Nekem ez az első komolyabbféle bike-OM, és azt kell mondjam, hogy tökéletes nekem!!!!
Inkább ezzel, mint 1 mongoose mischieffel, aminek minden 2.pedálhajtása után beverem a lábam a kormányba, 2 hónap után újra kell csapágyazni, és 3,5 hónap után húzgálni a középrészt!!!Ha nincs karbantartva!!!!Ha vigyáznak arra is akkor az is bírja, de ez nekem jobban bejött a hossza miatt!
A Mongoose 1 10-essel drágább, de abból a pénzből már vehetsz ehhez jó cuccokat!
Szal nem tom miért kell lehurrogni!!!
(Ja és az enyémmel már ment 120Kg-s ember+110kg-os FR-os bunnyzott)
mielőtt beleélnéd magad elmondom hogy nem a képen látható biciklit fogod megkapni.
én is néztem a neten, hű de fasza gondoltam magamban
az igazi biciklin a felnik,a pegek, a hajtókar,a lánctányér és az ülés nem ilyen
ja meg a fék sem a felső csövön van hátul, hanem alul
amúgy nem rossz bicikli
a hátsókereket úgy ahogy van le kell cserélni
ugyanez vonatkozik a hajtókarra és a lánctányérra
hogy ha ügyes vagy akkor az átalakításokkal néhány kilót is leadhatsz a keróról
úgy 16 kiló körül lehet eredeti állapotában
nekem most 13,5 kiló
(ebből 1,5 kilót a hajtókar lecserélésével nyertem)
túl böszme kormánya van 2 dolgot csinálhattok vele ha vágtok a szélességéből vagy vesztek egy kormányt és ezt higgyétek el , a váz rohadt nehéz itt is 2 dolgot csinálhattok néhány helyen megfurod a vázad de ne annyira hogy meggyengüljön váz vagy veszel egy jó vázat.
A felnik RATYIK semmire se valók az enyém példeul amiko megugrottam először a 180° akkor meghajlott az egész szoval mindenképpen vegyetek újat és a fékek vegyetek egy újat
fekete
A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.
1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.
1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.
A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.