Schwinn-Csepel King of the Street BMX

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.08.)
  • Listaár: 59.500 Ft

HASONLÓ BMX TERMÉKEK




abrahamarket avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Jóféle, a kormány (Méretre jó)

Felnik, jól bírják. (Tripla felnitől, mit is lehetne várni)

Váz is jó (méretben, meg minden hogy, talán az, hogy nehéz)

Ülés kényelmes.

Gumik jól tapadnak

Jó a geoja! (könnyű kerekezni;manuálozni)

 

 

Hátrány

Markolat szétszedi a kezet (csere)

Fék, egy idő után, szinte használhatatlan.

Hajtás, gyorsan kikotyogósodik! (Nehéz is!!!)

Pegek, tankok!

A kormánycsapágyak se az igaziak

Tapasztalat

Összeségében jó kis bicikli. Én személy szerint dirt-re meg streetre is használom, és megállja a helyét! [már amennyiben ;-) ]

Erre ajánlom

Dirt/Street

Ennyiért vettem
55.000
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Váz

 
váz (BMX):

Hi-Ten acél


anyag:

Acél


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér
  • Narancs
  • Zöld

villa (merevvilla):

Hi-Ten Acél


Meghajtás

hajtókar:

Acél, BMX HEXA, 9/16", 165 mm


pedál:

Platform


Kerék

felni:

HT BMX


első agy:

Dotek 48L, BMX


hátsó agy:

Dotek 48L, BMX


külső gumi:

Kenda K-205


 
peg:

2 pár acélpeg


Irányítás

kormány:

Promax BMX


kormányszár:

BMX Freestyle


kormánycsapágy:

A-Head, 1,1/8", Rotor


nyereg:

Büchel Allroad Twin Dirt


nyeregcső:

Acél, 25,4 x 400 mm


Fék

 
féktest:

GM Alu, "U"-fék


fékkar:

GM, BMX, fekete


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel King of the Street termékkel kapcsolatban: