Schwinn-Csepel King of the Street BMX

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.08.)
  • Listaár: 59.500 Ft

HASONLÓ BMX TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Mosur avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, BMX gyilkolóként használtam
Előny

Szerintem nem rossz bmx :D

kezdőknek tökéletes :D

alap trükköket be lehet vele adni, bunny,180,fakie :D

Hátrány

Nehéz,de gyorsan le lehet faragni a súlyát

Gyárilag csúnya de könnyen széppé lehet varázsolni :D

Tapasztalat

egy mongoose-nál vagy más furcsa szerzetnél jobb :D egészen megszerettem :D

Erre ajánlom

street 

Ennyiért vettem
70.000
Mért tömeg
14000 g
Csatolt képek
Schwinn-Csepel King of the Street  2012 BMX
Schwinn-Csepel King of the Street  2012 BMX
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Urswamp avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 0-500 km-en keresztül, BMX gyilkolóként használtam
Előny

Egyszerűen IMÁDOM!Szuper jó gép nagyon jó!!!!

erős váz,villa.lánctányér,befogó,fékek,rotor,jó racsni hang,3 részes hajtókar bivaj erős,jó gumik,szépen néz ki Mattfekete,erős kormány,erős kerekek

Hátrány

szerintem nagyon nincs minden jó rajta!Nagyon fassza

Sokan azt mondják hogy 18kg pedig 12.5 kg között van

Tapasztalat

Rohadt jó!

Erre ajánlom

Dirt,Street,Flatland én személy szerint Dirt és Streetre használom

Ennyiért vettem
43000
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hunyi 98 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 8000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Szuper jó gép!

Leginkább dirtre ajánlom de én streetre és pályára is használom.Nagyon masszív a Schwinn-Csepel King of the Street mert elől hátul 14-es a tengely. Mivel csepel ha valami elromlik gyorsan lehet hozzá szerezni.

Hátrány

A felnik a régi modelleken szimplafalúak ezért egy nagy ugrásnál 8-as lesz benne. A fékrendszer lehetne egyszerűbb de alapvetően jó.

Tapasztalat

Imádom!!!!

8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

abrahamarket avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Jóféle, a kormány (Méretre jó)

Felnik, jól bírják. (Tripla felnitől, mit is lehetne várni)

Váz is jó (méretben, meg minden hogy, talán az, hogy nehéz)

Ülés kényelmes.

Gumik jól tapadnak

Jó a geoja! (könnyű kerekezni;manuálozni)

 

 

Hátrány

Markolat szétszedi a kezet (csere)

Fék, egy idő után, szinte használhatatlan.

Hajtás, gyorsan kikotyogósodik! (Nehéz is!!!)

Pegek, tankok!

A kormánycsapágyak se az igaziak

Tapasztalat

Összeségében jó kis bicikli. Én személy szerint dirt-re meg streetre is használom, és megállja a helyét! [már amennyiben ;-) ]

Erre ajánlom

Dirt/Street

Ennyiért vettem
55.000
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kriss77 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, BMX gyilkolóként használtam
Előny

elpusztíthatatlan

olcsón átalakítható

fék jó,rotor nélkül

szegecses alu pedál

2újjas promax fékkarok kézre esnek

hajtás is jó, stucni is, üléscső bilincs is...

matt fekete;)

kerekek is bírják, 48küllős(csak utánna kell húzni)

Hátrány

kormány, markolat,ülés, gumik(1kilósak),első lánckerék csere..

rotor, pegek, hosszú ülés szár kukába..

18kg alapból mint egy tank de gyorsan lehet 12,5 kg

váz 3kg itt vesztesz 600grammot egy drága vázhoz képest súlyba

Tapasztalat

alapból nem tudni mire tervezték, flatland pegek, dirt gumi, street név stb..

de bármit fabrikálsz bellőle olcsón...

Erre ajánlom

kezdő bmx-nek, építgetni, ütni vágni, birja, gyakorolni...

Ennyiért vettem
49000
Mért tömeg
18000 g
Csatolt képek
Schwinn-Csepel King of the Street  2010 BMX
Schwinn-Csepel King of the Street  2010 BMX
legszebb csepel..
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Váz

 
váz (BMX):

Hi-Ten acél


anyag:

Acél


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér
  • Narancs
  • Zöld

villa (merevvilla):

Hi-Ten Acél


Meghajtás

hajtókar:

Acél, BMX HEXA, 9/16", 165 mm


pedál:

Platform


Kerék

felni:

HT BMX


első agy:

Dotek 48L, BMX


hátsó agy:

Dotek 48L, BMX


külső gumi:

Kenda K-205


 
peg:

2 pár acélpeg


Irányítás

kormány:

Promax BMX


kormányszár:

BMX Freestyle


kormánycsapágy:

A-Head, 1,1/8", Rotor


nyereg:

Büchel Allroad Twin Dirt


nyeregcső:

Acél, 25,4 x 400 mm


Fék

 
féktest:

GM Alu, "U"-fék


fékkar:

GM, BMX, fekete


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel King of the Street termékkel kapcsolatban: