Schwinn-Csepel King of the Street BMX

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.08.)
  • Listaár: 59.500 Ft

HASONLÓ BMX TERMÉKEK




Urswamp avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 0-500 km-en keresztül, BMX gyilkolóként használtam
Előny

Egyszerűen IMÁDOM!Szuper jó gép nagyon jó!!!!

erős váz,villa.lánctányér,befogó,fékek,rotor,jó racsni hang,3 részes hajtókar bivaj erős,jó gumik,szépen néz ki Mattfekete,erős kormány,erős kerekek

Hátrány

szerintem nagyon nincs minden jó rajta!Nagyon fassza

Sokan azt mondják hogy 18kg pedig 12.5 kg között van

Tapasztalat

Rohadt jó!

Erre ajánlom

Dirt,Street,Flatland én személy szerint Dirt és Streetre használom

Ennyiért vettem
43000
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Váz

 
váz (BMX):

Hi-Ten acél


anyag:

Acél


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér
  • Narancs
  • Zöld

villa (merevvilla):

Hi-Ten Acél


Meghajtás

hajtókar:

Acél, BMX HEXA, 9/16", 165 mm


pedál:

Platform


Kerék

felni:

HT BMX


első agy:

Dotek 48L, BMX


hátsó agy:

Dotek 48L, BMX


külső gumi:

Kenda K-205


 
peg:

2 pár acélpeg


Irányítás

kormány:

Promax BMX


kormányszár:

BMX Freestyle


kormánycsapágy:

A-Head, 1,1/8", Rotor


nyereg:

Büchel Allroad Twin Dirt


nyeregcső:

Acél, 25,4 x 400 mm


Fék

 
féktest:

GM Alu, "U"-fék


fékkar:

GM, BMX, fekete


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel King of the Street termékkel kapcsolatban: