Sziklakert, ahol az utóbbi időben csak az endurómmal közlekedtem. Utána pláne hihetetlen jó és könnyed érzés egy ilyen puhán mozgó taggal és vázzal menni olyan talajon, amely hatalmasakat üt a gépre, mert ez a rendszer mindent tökéletesen elnyel, így nem vagyunk kerülgetésre kényszerítve, hanem mehetünk a lehető legrövidebb nyomon. A nagy száguldozásban minden kiegészítő remek partner volt, bár semmit nem mondanék különösen kiemelkedőnek. Összegezve elmondhatjuk, hogy a váz ár/érték aránya az egyik legjobb itthon, és remek befektetés azoknak, akik most kezdenek bele a déházásba, és az első komoly vázukat keresik, hiszen kapnak egy rendkívül jó rendszerű virtuális forgáspontos gépet, amely kiválóan tekerhető, nem rángatja zavaróan a láncot, ahogy ezt a nagy gyártók sok modellje teszi – a marketingszövegek ellenére. A pogózás is csak nagyon odafigyelve érezhető, de semmiképpen nem befolyásolja zavaróan a hajtást, ráadásul a fékezés is viszonylag független a mozgástól. Érdemes még megemlíteni, hogy meglehetősen könnyű a váz, így könnyen lehet belőle egy 17-tel kezdődő tömegű versenygépet építeni. Ebben az árfekvésben – még ha ehhez a géphez a tagot külön is kell beszerezni – nem nagyon lehet újonnan jobb vázat kapni.
Nehéz ridereknek nem való 85kg fölött a hátsó villának van minimális oldal irányú mozgása.
Vázméret: 15,5” és 17,5”
Vázgarancia: 2 év (garanciális feltételekről érdeklődni a forgalmazónál)
Szín: fekete, fehér (egyedi fényezés kérhető 29.990 Ft-ért)
Ajánlott fogyasztói ár: 314.990 Ft (tag nélkül)
Vázanyag: 7005 T6 alu
Rugóút: 209 mm
Szemtávolság: 240 mm
Ajánlott villa: 180-200 mm
Fejcsőszög: 66,0 fok
Nyeregvázcső-szög: 70,8 fok
Felsőcsőhossz: 535 mm
Vízszintes felsőcsőhossz: 570 mm
Középcsapágy-magasság: 370 mm
Középcsapágyház szélessége: 73 mm, ISCG felfüggesztés
Nyeregvázcső-hossz: 450 mm
Tengelytáv: 1160 mm
Láncvillahossz: 445 mm
Nyeregcső átmérő: 31,4 mm
Nyeregcsőbilics: 34,9 mm
Fejcsőméret: 1 1/8”
Tömeg: 15,5”: 4100 g;
Fék: tárcsafék IS 2000
Maximális gumiméret: 24” × 3,0” / 26” × 2,8”
DH