UMF Duncan 2 DH/FR össztelós váz

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 300.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós váz TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

LEW.K avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Jól néz ki ez az UMF DH össztelós váz, 1.5 fejcső, átütőtengely, érezhetően 200mm feletti rugóút -némely váznál kevesebbet moccan érezhetően mint a gyárilag megadott érték- Ezzei tt vége is.

Hátrány

Fejcsőszög nagyon meredek, rugózási karakterisztika nem a legjobb, csapágycsere nehézkes, a gyári csapágyokból kiperegnek a porvédők, majd behal a csapágy, láncterelőt komplikált feltenni rá, Túl hosszú láncvilla, meredek fejcsőszög -> furán kanyarodik.
Erősen farnehéz, a rugózási "rendszer" miatt ugrálni vele kicsit nehéz mert elnyeli a kidobó ívét.

Tapasztalat

Ennyiért megfontolandó az UMF Duncan 2 megvétele, árát megéri, de a rugózás és a fejcsőszög miatt néha lesznek rossz élmények vele,

Csapágycsere nehézkes mert igen szűk a vázban a persely, új csapágy beleütésekor jelentősen megszorul a csapágy futása, de menet közben nem érezni.  Fejcsőszöget módosító fejcsapággyal az egyik fő probléma kiküszöbölhető. Rugózása talán egy jobb taggal jobban belőhető. (első pár centi nagyon puha, majd felkeményedik a következő centiken, majd ezután "átbillenve" lineárisan végigmozogja az útját, álló helyben végighintáztatható az újta, a gumibak koppanásáig. Bár ez rugócsavarással, vagy cserével elkerülhető.

Erre ajánlom

Hobby DH

Ennyiért vettem
250000
Mért tömeg
5500 g
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dragonfly888 avatar
7 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Rettentően merev az egész váz nem csavarodik meg semmi.Iszonyatosan irányítható ez egész bicaj.A Marzo tag nagyon szépen mozog és könnyen be lehet állítani az ember stílusára és súlyára.
Hátrány
Egyetlen hátránya hogy a színe miatt(team zöld) nagyon sok bogár Rád támad az erdőben...:D
Erre ajánlom
Egy nagyon komoly DH bicajnak megfelelő alap!
Ennyiért vettem
250000
Csatolt képek
UMF Duncan 2  2009 DH/FR össztelós váz
18 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RUX DJ avatar
27 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

- Erős váz (brutál heggesztések, zsír a 4 forgáspontos megoldása, az első háromszög felső csöve két darabból van összeheggesztve)

- Isteni geometria

- Elég nagy hátsótag is belemegy

- Átütőtengely hátul!

Hátrány

Nem tudok róla. Én nem találtam.

Tapasztalat
Nekem állatira bejött. A váz kialakítása páratlan és a mozgása is nagyon ott van. A súlya is korrekt (a grammhuszároknak viszont lehet, hogy nem fog tetszeni). Én nem tudok semmilyen hátrányt megemlíteni, csak ajánlani tudom!
Erre ajánlom
DH-FR minden mennyiségben
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

krizsdh avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nos az egész váz úgy jó sztem ahogy van szép festés (Team zöld) és jó minőségű is. A varratok is nagyon szépek. Brutálisan merev az egész váz. A felső vázcső jó hogy két darabból van összehegesztve mert így még merevebb és oldalra nehezebben deformálódik. Kb  1 hete van összerakva a gép tehát még nem igazán ismertem ki.

Kurva nagy előny hogy hátul átütős. 

Igaz hogy egy méretben van de ez nkm pont jó a hossza is. A hátsó rész is baszott merev nem csavarodik az sehova sem. a 240mm rúgóút meg elég jól elnyel akármit:D. A Marzocchi Roco RC Wold Cup is teszi a dolgát ez is nagyon jól mozog.A váltótartófül szinte letörhetetlen kib*szott vastag meg erős.Az FSA the big fat pig kcs is zsír.

Ha van pénzed ilyet vegyé!! Én ezelőtt 08-as Bighit-be goldolkoztam de ez a 09-es Duncan  nkm sokkal jobban bejött , de majd ezt mindenki eldönti .

Szal a lényeg az h ez egy nagyon jól megtervezet cucc. A geója is kurva jó.

Hátrány

Olyan ennek NINCS!!!!!!!!!!!

Egy kicsit nehéz de én azt lesz*rom mert egy DH gépnél ez nm naon számít.

Nem 50kg-s embereknek való.

Tapasztalat

UMF Duncan + Marzocchi Super T RV + Magura + SUN MTX + Novatec + Truvativ Holzfeller + Marzocchi Roco RC Wold Cup + Shimano DeoreXT +

FSA + Maxxis Minion DH 2.5  

 

Erre ajánlom
Keményebb DH. Meg ugrálni nagyokat.:D
Ennyiért vettem
289900
Csatolt képek
UMF Duncan 2  2009 DH/FR össztelós váz
27 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
 
színválaszték:
  • team zöld

  • fehér


 
fejcső méret:

1.5


 
nyeregcső méret (mm):

31.6


 
ISCG rögzítés:

van


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék


 
rugóstag:

Marcozzhi Roco RC World Cup, 240mm


UMF logó

UMF márka bemutatás

UMF- Everybody Freeride

Az UMF gyökerei még a Merida neve alatt fejlődtek ki, 1998-ban. Akkortájt kezdett az amerikai freeride hullám betörni Európába. A bringásokat már nem csak a versenyek és a show-k mozgatták, hanem egy teljes életstílus kifejezésére vágytak. Ezt lovagolta meg a Merida az UMF (United Merida Freeriders) megalapításával. 2003-ban jelentek meg az első bringák ezen a néven, a világ talán leggyorsabban növekvő kerékpáros ágazatában.

Az UMF palettája minden szakágat lefed, amit a mókára vágyó kerékpárosok űznek- a bmx-től a trükk-fixin át a downhill-ig. A komplett kerékpárokon és vázakon kívül kiegészítők, és a freeride életstílushoz passzoló ruházat is szerepel a márka kínálatában.

A cég célja, hogy minden bringásnak, minden lehetséges felhasználásra tudjon kerékpárt kínálni, a belépő szintű, barátságos árazású gépektől a versenyeken is bizonyítani képes DH szörnyekig. A kerékpárok tervezése, tesztelése, fejlesztése Németországban zajlik, az UMF csapattal együttműködve, törekedve a lehető legjobb végeredményre, szem előtt tartva a megfizethető árat is- a cég egyik fő célja a kiváló ár-érték arány megteremtése.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű UMF Duncan 2 termékkel kapcsolatban: