Kona Stinky Deluxe DH/FR össztelós váz

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 380.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós váz TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Gaa-chan avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Geometriája nagyon jó, jól irányítható kanyarokban, mászás... hát, dh gép, tehát nem túl könnyű vele a fölfele haladás, de lejtőn Isteni a Stinky Deluxe.

Mozgása természetesen sokat függ a tagtól, volt benne Fox DHX 4.0 Air, írtó rossz volt a mozgása, volt benne 2012-es Vivid R2C tag, aval volt a legjobb, utoljára egy Marzocchi Roco Air WC kerűlt bele, amivel szintén szép a mozgása.Én személy szerint Konába leginkább RockShock, vagy Marzocchi tagot ajánlok. 

A hegesztések jó minőségűek és nagyon szép varratok.

135*12-es átütős papucsa van a Kona Stinky Deluxe-nak, nagyon merev.

Monoblokk nincs túl alacsonyan, nem ér le nekem.

Hogy hallottam-e olyanról, hogy tört egy ilyen váz? Enyémen is keletkezett egy hajszálrepedés, a nyeregvázcsövön, de kapott egy hegesztést és pöpec.

Hátrány

Hátránya nekem a D.O.P.E rendszerben jelentkezett, mert a Floater széttört (fának csúszás alkalmával). Aztán természetesen ki lett cserélve a floater, de ez egy gyenge pontnak minősűlt.

Megintcsak a D.O.P.E rendszerről beszélnék, kotyog picikét, ezért fékezéskor kattanó hangot lehet hallani.

 

Ez a probléma nálam jelentkezett, nem tudom másnál hogy van.

 

Tapasztalat

Nyugodt szívvel ajánlom bárkinek, aki egy könnyű, pici, fordulékony gépet akar összerakni.

Erre ajánlom

Főként Freeride, de DH-ban is megállja a helyét.

Ennyiért vettem
13000
Csatolt képek
Kona Stinky Deluxe  2008 DH/FR össztelós váz
váz csupaszon
Kona Stinky Deluxe  2008 DH/FR össztelós váz
összerakva
Kona Stinky Deluxe  2008 DH/FR össztelós váz
135*12-es papucs
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Skillberto avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon jó geo dupla vállassal és szimpla vállassal is, nekem sokkal szimpatikusabb a 2009 eshez képest festése miatt is. Jó stabilitás, amint ráültem olyan érzés volt, mintha régóta használnám. Nagyon egyben van, nem tekeredik, jól állatható finom mozgás a Marzó Roco TST-R tagnak köszönhetően. Még nem sikerült felütnöm, csak ha eléggé leraktam az ülést és szét rugósztattam a búráját-de ilyet terepen nem tudok elképzelni.
Hátrány
Nem csapágyazott forgáspontok nem szeretik a nagy sarat egy idő után,esetleg kimosódnak, a csapágyazottakat meg nem sikerült szétszedni és újrazsírozni-remélhetőleg akkor a sár és víz sem tudja elrontani. Amúgy nincs neki :)
Erre ajánlom
DH, lépcsők-egyértelműen lehet neki küldeni, gyökereket, útba eső kis szarokat,színte bármit, simán kimozogja :D
Ennyiért vettem
270.000.-Ft
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DenebDH avatar
21 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

Eszméletlen mozgas a Rocco TST-R tagnak köszönhetően,

D.O.P.E rendszer.

 Floater 

kb 18  cm út

jó íranyíthatósag

szép festés

Kona

könnyű

Hátrány

Draga,de aki megteheti ilyet vegyen

 

Erre ajánlom
FR,Itthon DH
Ennyiért vettem
360000
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Runner avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Erős, jó geometria, ezáltal nagyon jól irányítható. Nagy tempónál is stabil és biztonságot ad. Gyönyörűen mozog, mondjuk nekem egy DHX 5.0 pro pedal tag van benne, ez nyilván ennek is köszönhető. Első váltó szerelhető rá, bár van akinek ez nem előny mert nem rak rá, de én raktam rá, és azt kell hogy mondjam egész jól tekerhető. Nem egy mászó gép, de  én rendszeresen túrázgattam is vele és nagyon jól tekerhetőnek bizonyult. Ugratásnál stabil marad. Köves, gyökeres talajon lefelé kisimítja az utat.
Hátrány
Hát igazából nem tapasztaltam ilyet, az újabb stinky vázak cserélhető papucsa az nagyon jó dolog pláne ,hogy hátul átütős pacskerra is cserélhető. Ezen a 2005-ös verzión ez még nincs így ezt mondanám hátránynak. Bár én nem éreztem hogy gond lenne vele. Igazából nincs szükségem rá ,hogy lecseréljem de a 2008-as Dee-lux annyira tetszik, hogy arra valószínű le fogom cseréni. De tulajdonképpen csak a mesés metál zöld és fehér fényezése ragadott meg.
Tapasztalat

Nekem nem volt össztelósom ez előtt csak merev vázas, azokhoz nem hasonlítanám mert más dimenzió. Igazából azért vettem mert a térdem és a hátam már nem szerette a rázkódást és amióta megvan semmi térdfájás vagy hátfájás nincsen és ráadásul 2-szer akkora tempóval zúzom lefelé mint a merevvázas elsőtelós konával. Én imádom ezt a bringát, nagyon a szívemhez nőtt, nem látom értelmét egy stab supreme-nek vagy hasonlónak Magyarországra, csak annak akinek több bringája is van, ezt legalább tekerni is lehet, nem csak lefelé lehet hajtani. Igazi jó mindenes bicaj.

Erre ajánlom
Igazi FR/DH váz. Magyarországon meg aztán túlon túl elég bármire! Nincs az a brutál pálya ahova kevés lenne a 18 centi út. Én ausztriában is voltam vele a kona bike parkban és ott is bőven megállta a helyét, ráadásul sokan nyomták stinky-vel ott is.
Ennyiért vettem
170000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zééé avatar
4 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Iszonyatosan szép geoja van, ami nem csak szép de hasznos tulajdonságokkal ruházza fel. Nekem 15" a váz és 180cm magasságomhoz tökéletesen megfelel.Nagyon jól irányítható, pakolászható, a D.O.P.E. System fékfüggetlenítő rendszernek köszönhetően a fék bármilyen helyzetben teljes fékhatást biztosít. Szép igényes hegesztések nagyon szép váz, himbakar minőségi... Ritkának érzem hazánkban, nem sok ilyet láttam itthon!!!

összefoglalva: 180mm rugóút, átütős hátul, D.O.P.E. System, brutális megjelenés, elpusztíthatatlan, gyalogosokban felmerülő kérdés: kamion vagy Traktor?!?!:D

Hátrány

Kicsit odafigyelhettek volna a hidra illetve bowden elvezetésekre. Másik kicsiny problemám hogy a bringa hátulja a floateres megoldásnak 1 év után eléggé kikopott és mozgolódásnak indult, ami lefelé fékhatásban nem jelentkezik csak hangja van. Időnként cserére szorul a hátuljából 1-2 dolog...Nem nagyon szereti a csavargatás, mint a konák többsége...lehetne hátul merevebb.

Tapasztalat

A vázat Marzocchi Roco TSTR rugóstaggal illetve egy átütős aggyal kaptam mindkettő teljesítménye páratlan!!!Hihetetlen mozgása van a hátuljának ettől a tagtól, lenyűgöző az a mozgás!

Az árát nem tartom magasnak mivel  "A Kona csúcs felszereltségű extrém freeride gépének alapját" kapod meg...:)

Erre ajánlom

Kis hazánkban úgy érzem megállja a helyét bárhol az extreme kategóriában... mind DH - FR kategóriában. ugrabugra lejtőzés 1aránt!

Ennyiért vettem
339.900
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

Kona Clump DH 7005 Aluminum


 
színválaszték:

fekete


 
ISCG rögzítés:

van


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék


 
rugóstag:

Marzocchi ROCO TST R


Kona logó

Kona márka bemutatás

„A Konánál mindannyian a kerékpározás szabadsága mellett vagyunk. 1988 óta létezünk. Még mindig az alapító tagok a tulajdonosok. Még mindig lelkes, aktív, szenvedélyes kerékpárosok népesítik be a csapatot. Nem vagyunk nagyok, de túl kicsik sem. Mindössze kerékpárosok egy elkötelezett csapata, akik kerékpárokat építenek olyan embereknek, akik imádják a bringákat- függetlenül attól, hogy ez az imádat új, vagy már régen megalapozott.”

A Kona kerékpárokat gyártó céget Dan Gerhard és Jacob Heilbron alapította. Az első tervezőjük és termékmenedzserük, egyben első versenyzőik egyike Joe Murrey volt. Joe bekerült a Mountain Bike Hall of Fame-be, ahová azóta számos márkatársa követte, többek közt XC és DH világbajnoki győzelmeiknek köszönhetően.

A gyár 1994 óta gyárt összteleszkópos kerékpárokat. 2003-ban Dave Watson történelmet ír avval, hogy átugrik a Tour de France Alp d’Huez állomása felett, 2004-ben pedig az ausztriai Kona Bike Parkban John Cowan végrehajtja a világ első hátraszaltóját egy róla elnevezett Kona vázas bringával.

2006-tól a Kona több mint 3500 kerékpárt adományozott Afrikába, a HIV és AIDS fertőzötteket látogató segítőknek. 2008-ban elkészül az 1.000.000-dik kerékpár. 2009-ben bemutatják az első női triatlon kerékpárt a Lisa TR-t, és a Minxy-t, az első női freeride modellt.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
2009-es Konák megbízhatóak?
1 válasz
utolsó: 2012. jún.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kona Stinky Deluxe termékkel kapcsolatban: