Egyszerű kivitel, minőségi hegesztések, nincs rajta olyan pont, ahol a túlzott erőhatások miatt eltörhetne, viszonylag fékfüggetlen, de ezen lehet segíteni egy erősemlegesítő karral.
Nálam egy jó pont, hogy a hátsó felfüggesztés elhelyezése nem szakítja meg a nyeregcsövet, emiatt nem csak jó ránézni, de javítja is a merevséget. Jó helyen vannak rajta merevítések (az alsó és felső cső találkozásánál, pl.), valamint a hátsó háromszög kiképzése is a tervezők felkészültségéről tanúskodik. A lánc a csövek alatt fut, ezáltal nem veri szét őket, a felső csövei pedig igényesen, és strapabíróan vannak összehegesztve (ami az újabb Bullitokról sajnos hiányzik). Nagyon eltalált konstrukció!
A hátulja sajnos nem átütős, így ajánlott valami komolyabb aggyal használni, vagy átalakítani.
A hátsó háromszög a forgáspont csapágyánál egy-egy csavarral van alul rögzítve, ami időnként meglazul, és engedi néhány millimétert oldalra mozdulni a hátulját. Ez nem komoly probléma, csak zavaró (mivel a teljesen laza csavar sem engedi leesni a hátsó háromszöget, csak tönkreteszi a csapágyat). Ezen kívül semmi.
Előző nyáron sikerült hozzájutnom egy Bullithoz, 2006-os, ha jól emlékszem. Már régi álmom volt egy ilyen váz, komolyan mondom, nem csalódtam benne, mindenkinek csak ajánlani tudom! Fox Van R taggal használom, kitűnő párosítás! Már csak egy levegős taggal lehetne igazán pöpecre tuningolni! Nagy múltú váz, de még napjainkban is bárhol megállja a helyét!
DH, FR, tudom, most sokan hőbörögni fognak a dh miatt, de hazánkban a két műfaj igencsak összemosódott, és ha külföldi bringaparkozásra gondolsz, ott is tökéletesen teljesít, igaz, nem versenyzésre való váz...