Borzasztó jól fordul gyors kanyarokban ez a KTM DH/FR össztelós váz, köszönhetően a rövid tengelytávnak. A hosszabb szaggatós íveken is tűrhetően viselkedik, bár érezhetően idegesebb a hátulja. Elég masszív az egész szerkezet, ennek ellenére a hátsó háromszög enged egy kis rugalmasságot. DHX 5.0-tel használva álom mozgása lett, az előtte benne lévő rocot inkább nem részletezném... Remek minőségű, szép hegesztések mindenhol : Made in Germany
A festés meglehetősen bírja a strapát, de ronda, nekem nem tetszik.( barna terepmintás) Nem megy szinte semmyilen alkatrészhez. Magas a középcsapágyház, bár még a tűrhető határon belül marad, megszokható. 200-as szemtávú tagnál nagyobbal már szöcske lesz a KTM Rockraider-ből, annyira megemeli, illetve villából se érdemes 160-as nál nagyobbat beletenni, mert borzalom lesz a fejcsőszög. Nem hiába enduro gépnek tervezték a Rockraider-t.
Törve még nem láttam egyet se, de repedve már igen. Bár nem ezt a szériát ami nekem van, hanem a régebbit. Nehéz volt megszoknom a geót a Transition után, és a vállam látta a kárát. Azóta nincs vele bajom.
Enduro, all-mountain. Freeride ot is bírja de nem az igazi a geometria miatt, bár én is erre használom :D
