Magellan Deneb 2005 DH/FR össztelós váz

27 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 150.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós váz TERMÉKEK



16-27 (27 vélemény)
Rendezés

vásárló avatar
vásárló
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
1 ÉVIG JÓ
Hátrány
nagyon gyenge a hátsó villa
Tapasztalat
HÁT éppen ma tört el a jobb hátso villám a monoblocktól 10 centire,egykis ugratástól a katlanba. onnan tolhattam Batyi-ig.Hát szerencsére épp a heggesztésnél ahol még meg lehel heggeszteni,de elég szomorúnak tartom hogy egy DH-ra készült bringának ilyen silány-vékony heggesztést csináltak a tervezök. Szomorú vagyok,hogy több Deneb-estöl is hallotam hogy ugyanigy járt mint én. AJÁNLOM A TERVEZÖNEK HEGYRÖL 60-NAL LEFELÉ.
Erre ajánlom
light DH,FR
Ennyiért vettem
99000
12 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sanza avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Ár/érték, 4 forgáspont, gyönyörű himbakar, remek gyári csapágyazás a forgáspontokon, X fusion gyári tag remekül mozog, 3 év garancia!
Hátrány
Amikor nagyon beül a váz a hátsó fék fogáspontja megváltozik, illetve ugyanekkor a váltó rendszeresen elvált. Nekem nem tetszik a szine, és a vázfestés, bár ez szubjektív egyéni vélemény. Kár hogy csak ebben a színben kapható. És még egy kis apróság: a bowdenek felül futnak (oldalt kellene), és ha tinilányokat viszek a vázon szorulnak. (Tudom tudom... DH gép nem tinilányfuvarozásra való, de a csajok buknak rá: )
Tapasztalat
Nekem a festéssel nem volt gondom. Lehet hogy a 2006-os szériában ez tipushiba, de nállam remekül bírja. A tag egyszer rettenetesen belassult, szinte megállt, de garanciális volt még, és ingyen megcsinálták. A fejcső nem túl hosszú, nem biztos hogy beletennék egy hatalmas duplavállas telót. Nem túl könnyű darab, de ebben a kategóriában ilyen árban ezt nem is lehet elvárni. A geometriája nekem nagyon bejön, teljesen egyszerre moccan az eleje és a hátulja. Rövidsége miatt remekül lehet vele kanyarodni, a csikicsuki kanyargós lejtőket majdnem úgy veszi mint egy dual gép.
Erre ajánlom
DH/FR, Magyarországi pályákra elsőosztályú. Ha lett volna pénzem Stinkyre, akkor is ilyet vettem volna!
Ennyiért vettem
100e
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Peki avatar
Peki
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Elég jó váz szerintem olcsó is viszont simán tud annyit mint egy coiler.
Hátrány
nem tudok mondani
Tapasztalat
Elég jó azér a pénzér amit kérnek érte, sőt talán jobb is mint coiler
Erre ajánlom
dh/fr
Ennyiért vettem
100000
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ádám avatar
ádám
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nekem 888 vf van benne. Nagyon jól bírja a telót a váz, pedig ugye gyárilag szimplavállas 100-130 as teló van benne.
Hátrány
a gyári rugóstag nagyon-nagyon gyorsan tönkremegy! ajánlom, ha vettetetk deneb vázat azonnal cseréljétek ki a tagot
Tapasztalat
jó váz vegyétek nyugodtan
Erre ajánlom
fr, dh ra nem ugyanis nem dh váz
Ennyiért vettem
100.000
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Copperkoli avatar
Copperkoli
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon jó ár/érték arány, fene erős, jól néz ki, vajpuha mozgása van az 55-kilóm alatt is, elfogadható a súlya, minőségi gyári rugóstag ami nem a "majdhaleszpézemkicsirélem" kategória
Hátrány
Rémes a festés rajta, ahol megkopik ott kb. körömmel lekaparható...
Tapasztalat
Nos nekem a legjobban a váz geometriája jön be. A kerekek közel vannak egymáshoz, a monoblokk fent van a fenébe kb 30 cm, a felsőcső pont ideális hosszúságú, én 175 cm vagyok, a kormány pontosan a kezembe fekszik kényelmes üléspozícióban -> teljesen tehermentes a csuklóm ! A négy forgáspont és a rugóstagnak köszönhetően teljesen pogózásmentes de mindent kimozog, személyreszabható levegőráfújással a tag. CSak dícsérni tudom, nem tudok elképzelni ennél jobb vázat 150mm-es rugóútal, hasonló tudású Konák kétszer annyiba vannak és nem is tudnak többet csak "konábbak"... Szóval ha ebben a vázban gondolkodsz, ne is gondolkodj tovább, neten 99000-ért a tied, és ha nem számít az esztétikai érték akkor használtan semmi pénzért...:)
Erre ajánlom
Dh, fr - hozzám hasonló súlyú rájdereknek akármilyen mértékben, amúgy inkább enduro
Ennyiért vettem
85000
10 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Minya Gergely Funnbulldog avatar
Minya Gergely Funnbulldog
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
4 forgáspontos, szépen mozog ráülsz olyan mint egy fotel,ha tekersz picit pogozik alattad utánna abbahaggya a pogozást és szép sima a tekerés,rugóstag több pontban állitható a vázban,gyári rugóstag elég jó minőségű
Hátrány
integrált fejcsapi,fékezésnél a rugóstag bemozog,hátulra nagyon széles gumi nem fér be..
Tapasztalat
eddig nagyon jó váznak tünik,festésről nemtudok semmit mondani mert az enyémen még egy karc sincs,68/73*113as monoblock kell bele,nehéz hozzá fejcsapit beszerezni illetve nyeregcsövet, nyeregcsőből 30,9 kell bele de nekem 30,8 van benne, azt az 1 milit a nyeregcsőbilincs összehuzza...16 és 17"os váz van belőle...a monoblock ház nekem boxxerrel a földtől kb 36-38 centire van ami elég jó mert nem akadsz fent vele a sziklákon, szóval a 17"-os (amit használok) elég magas gépezet,a városban illetve hegyen nem ér le a pedál,nem akad bele sehova szóval magas és ez jó...a súllyal szerintem nem kell foglalkozni... nekem a gépezetem 20-21 kiló szóval elég brutál sulyban van de birja is a kiképzést... az ára nagyon jó... ennyiért csak egy sima vázat tudnál venni, nem hogy még rugós vázat taggal... sok boltban 100ezer körül meglehet kapni... a további cuccok amiket ráraktok a ti dolgotok... én ajánlom boxxerrel ha jó geót akartok illetve a váz birja...
Erre ajánlom
jó váz nagyon...boxxer telóval összeépítve nagyon jó dh gép lehet belőle...
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

raptze avatar
raptze
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
nem csak full DH-arcoknak teremtetett, ehhez képest viszonylag olcsó ár
Hátrány
99.900HUF
Tapasztalat
Király kis váz ez, jó választás, ha egy hosszan tartó bringát szeretnénk, de ha kevés zsé áll rendelkezésre, erősen le kell faragni a többi rész árából :P
Erre ajánlom
kezdő DH, ill aki városban lakik és messze a DH pálya :P
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rolee avatar
Rolee
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon fasza váz jó a geometriája, olcsó és erős is.A gyári tag is egéssz jó.
Hátrány
A tag néha baszakszik , a festék nagyon hamar sérül.
Tapasztalat
Ez egy nagyon jó váz mert olcsó és nem egy gyenge szar mint a ca.... dh.
Erre ajánlom
L aza freeride , dh.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ceg avatar
Ceg
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép,olcsó,sokat mozog (150mm)és nagyon jól,szanaszét állítható rugóstag.
Hátrány
kicsit gyenge a gyári rugó a tagon, a lengőkar bele tud érni a nyeregbilincsbe,mikor összeül tövig.A fék csavarja a papucsot mint az állat.könnyen pattog a festék.épphogycsak lefér benne a 2.5ös gumi.kb ennyi
Tapasztalat
nem rossz,csak ne rakj hátra 200as tárcsát!!
Erre ajánlom
lájtos Freeride
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Janika avatar
Janika
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Minőségi váz, erős, 4forgáspont, nagy tagot fogad, olcsó, szép, a rugóstag szanaszét állítható és nagyon jól mozog vele a váz, és ráadásul még magyar is:)
Hátrány
A festése NAGYON KÖNNYEN sérül. Én csak hozzáérintettem egy korláthoz, és azonnal maradandó kár keletkezett a fényezésben.
Tapasztalat
Rettenetesen jó váz, minden kibír, és én röhelyes 88ezer Ft.-ért vettem boltban, garival... Akinek nincs több pénze komolyabb vázra, az vegyen ilyet. Nem lesz rá panasza!
Erre ajánlom
dh/fr, de nem RedBull Rampage!:)
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gondi avatar
Gondi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szép,jófelfüggeszrés,jó szögek,jó alapanyag,fel lehet vele tekerni a hegy tetejére hogy lefelé zuzhassak,zsíír
Hátrány
nem egy minôségi festés ami kônnyen sérül
Tapasztalat
a hátso tag iszonyat jól mozog ami benne van az árban és miskolcon az excelsiorba 99ropi ami nevetséges ar.aki jó vázat akar taggal újonan 100rongy körüli arban vegyen ijet.
Erre ajánlom
laza dh,fr és vékony pénztárcájú riderek
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

denebes men avatar
denebes men
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
a tag a szín a geometria meg minden
Hátrány
nem tapasztaltam
Tapasztalat
naon erős,szép még sorolhatnám az előnyeit. aki teheti vegyen ilyet. ennél jobbat nem találsz ebben az árban.
Erre ajánlom
dh/fr minden mennyiségben
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-27 (27 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Magellan Deneb-hez kapható-e külön hátsó háromszög?
3 válasz
utolsó: 2012. szept.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Deneb termékkel kapcsolatban: