Magellan Vega DH DH/FR össztelós váz

29 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2006
  • Listaár: 330.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós váz TERMÉKEK




alko00 avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

A gépet most raktam össze, elég jól néz ki, legszívesebben hasbarúgnám azokat akik azzal fenyegettek, hogy magas lesz a középtengely magassága, ez az állítás kifejezetten helytelen. Mindenkinek ajánlom, hogy vegyen egy Glorys képet , meg egy Vega dh-s képet, kösse össze egy vonallal a kerekek középtengelyét, Photoshoppal illessze egymásra a képeket,tengelyeket egyeztetve, arányos nagyítással természetesen, és figyelje meg, hogy a Glorykhoz képestl kb 2 cm-re van magasabban a középcsapágy magassága, holott a gloryknak kifejezetten alacsony ez az attribútja.

A hegesztések jók, nem mondhatnám tökéletesnek, de kifejezetten elfogadható.

A váz erős, én törve, hajolva még nen mláttam belőle, de ha ti igen kérlek küldjetek képet, hogy tudjam hol kell vigyázni rá, de szerintem ti sem fogtok találni.

Bevállt váz, nem véletlen hogy kismillió másik néven is piacra dobják. Amúgy az Azonic Gravity teljes lenyúlása a geometria, annyi különbséggel, hogy a Gravitynek van egy merevítőcsöve az első háromszögben, de ennyivel viszont könnyebb a vega. 

222-estől (akár 216 is) egészen 240-ig fogad minden tagot, és a legalsó lyukba ha lerakod 240-es taggal egy olyan szép geó jön létre, hogy leüllsz tőle. Lásd Rambikes.com/dhx

Mindent kimozog , érzékennyé teszi a legmorcibb tagot is.  Én ideiglenesen használtam a legelejéán egy 200-as szemtávú 800-as rugós VanR-rel furikázásra, és azt kell hogy mondjam leglepett milyen király a cucc még úgy is.

Hátrány
Nem egyedi cucc, boldog-boldogtalannak ilyen van. Az a bizonyos floatin' érzés igaz rá, ami egy lebegő érzés menet közben, ez tag függő, de eléggé felerősődik ebben a vázban. Sokan nem szeretik ha kötetlennek érződnek a talajtól, sajnos ez a hosszú rugóút átka. Amúgy nem véletlenül vega DH, mert freerideolni annyira nem alkalmas, elnyel ugyan minden érkezést, de mire jó az, ha a preloadot is kimozogja?
Erre ajánlom
DH-ra mindenkinek.. Ez egy korrekt DH cucc. Ha minőséget akarsz venni jó áron, ez egy jó választás. Azért annyira nem versenycucc, de ez ne érdekeljen...
Ennyiért vettem
80000
10 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Vega DH termékkel kapcsolatban: