A gépet most raktam össze, elég jól néz ki, legszívesebben hasbarúgnám azokat akik azzal fenyegettek, hogy magas lesz a középtengely magassága, ez az állítás kifejezetten helytelen. Mindenkinek ajánlom, hogy vegyen egy Glorys képet , meg egy Vega dh-s képet, kösse össze egy vonallal a kerekek középtengelyét, Photoshoppal illessze egymásra a képeket,tengelyeket egyeztetve, arányos nagyítással természetesen, és figyelje meg, hogy a Glorykhoz képestl kb 2 cm-re van magasabban a középcsapágy magassága, holott a gloryknak kifejezetten alacsony ez az attribútja.
A hegesztések jók, nem mondhatnám tökéletesnek, de kifejezetten elfogadható.
A váz erős, én törve, hajolva még nen mláttam belőle, de ha ti igen kérlek küldjetek képet, hogy tudjam hol kell vigyázni rá, de szerintem ti sem fogtok találni.
Bevállt váz, nem véletlen hogy kismillió másik néven is piacra dobják. Amúgy az Azonic Gravity teljes lenyúlása a geometria, annyi különbséggel, hogy a Gravitynek van egy merevítőcsöve az első háromszögben, de ennyivel viszont könnyebb a vega.
222-estől (akár 216 is) egészen 240-ig fogad minden tagot, és a legalsó lyukba ha lerakod 240-es taggal egy olyan szép geó jön létre, hogy leüllsz tőle. Lásd Rambikes.com/dhx
Mindent kimozog , érzékennyé teszi a legmorcibb tagot is. Én ideiglenesen használtam a legelejéán egy 200-as szemtávú 800-as rugós VanR-rel furikázásra, és azt kell hogy mondjam leglepett milyen király a cucc még úgy is.

