Magellan Vega DH DH/FR össztelós váz

29 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2006
  • Listaár: 330.000 Ft

HASONLÓ DH/FR össztelós váz TERMÉKEK



1-15 (29 vélemény)
Rendezés

rudedog avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Egyetértek az elöttem felsorolt összes pozitív véleménnyel!

Én sem hallottam még törött Vegáról. Nem csak a küllemére lehet az "iparian masszív" jelzőt használni. Gyakorlatban is bírja a strapát. Nem véletlenül forgalmazza rengeteg cég, csak más-más néven.

A rengeteg állítási lehetőséggel talán az egyik leginkább személyre szabható gép.

Nem is találsz olyan hazai pályát, amin megtapasztalhatod a bringa összes tudását.

 

Hátrány

A 2003-as kiadású váz a megszokottnál puhább alumíniumból van. Előnye, hogy rugalmasabb, "törhetetlen", jobban nyeli a dinamikus erőhatásokat. Hátránya viszont, hogy túlhúzva könyebben szakadhatnak a menetek és a csavar megeheti a sarukat. Én a biztonság kedvéért mindenhová raktam egy plusz ellenanyát a csapágyak csavarjainak a kilógó végére.

A váz geomatriája miatt csak rövid üléscsővel lehet használni, így az ülésmagasság intervalluma eléggé korlátozott. Hegyre felfelé így kényelmetlenebb a Magellan Vega DH.

Sok van belőle. (bár ez jól mutatja a kíváló ár-érték arányát is)

 

Erre ajánlom

Kizárólag DH itthon és külföldön! Ha a legjobb ár/érték arányú gépet akarod. 

Ennyiért vettem
220
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

buldogatti1 avatar
57 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szerintem ez a legjobb ár/érték arányú váz, 240es tagot fogad ezzel 250mm-t tud mozogni

Még nem láttam belőle töröttet(remélem ez így is marad)

150mm es agyat fogad

Festése jó

Csapágyak nem szorúlnak

 

 

Hátrány

Még nem találtam semilyen hátrányt

Csatolt képek
Magellan Vega DH DH/FR össztelós váz
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Norbee18 avatar
15 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

4 forgáspont!

A felfüggesztés 13 helyen állítható, így 90 féle beállítás létezik rajta.

A sok beállítási lehetőségnek köszönhetően teljes mértékben testreszabható!

Iszonyatosan sok rugóút!

Merevség!

Jól beállított taggal vajpuha mozgás!

Olcsó!

Hátrány

Sajnos Vega betegség, hogy a vázból kiszakadhat a menet viszonylag könnyedén!: (

Talán még a csúszópapucsot tudnám idesorolni, de ezt könnyen lehet orvosolni! :)

Tapasztalat

Én egy 2004 es vázat hajtok már vagy 3 éve! :)

Teljes mértékben meg vagyok vele elégedve, eddig nem nagyon voltak komoly problémái! (lekopogom!)

Erre ajánlom

DH

Ennyiért vettem
90 000
Csatolt képek
Magellan Vega DH  2004 DH/FR össztelós váz
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

alko00 avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

A gépet most raktam össze, elég jól néz ki, legszívesebben hasbarúgnám azokat akik azzal fenyegettek, hogy magas lesz a középtengely magassága, ez az állítás kifejezetten helytelen. Mindenkinek ajánlom, hogy vegyen egy Glorys képet , meg egy Vega dh-s képet, kösse össze egy vonallal a kerekek középtengelyét, Photoshoppal illessze egymásra a képeket,tengelyeket egyeztetve, arányos nagyítással természetesen, és figyelje meg, hogy a Glorykhoz képestl kb 2 cm-re van magasabban a középcsapágy magassága, holott a gloryknak kifejezetten alacsony ez az attribútja.

A hegesztések jók, nem mondhatnám tökéletesnek, de kifejezetten elfogadható.

A váz erős, én törve, hajolva még nen mláttam belőle, de ha ti igen kérlek küldjetek képet, hogy tudjam hol kell vigyázni rá, de szerintem ti sem fogtok találni.

Bevállt váz, nem véletlen hogy kismillió másik néven is piacra dobják. Amúgy az Azonic Gravity teljes lenyúlása a geometria, annyi különbséggel, hogy a Gravitynek van egy merevítőcsöve az első háromszögben, de ennyivel viszont könnyebb a vega. 

222-estől (akár 216 is) egészen 240-ig fogad minden tagot, és a legalsó lyukba ha lerakod 240-es taggal egy olyan szép geó jön létre, hogy leüllsz tőle. Lásd Rambikes.com/dhx

Mindent kimozog , érzékennyé teszi a legmorcibb tagot is.  Én ideiglenesen használtam a legelejéán egy 200-as szemtávú 800-as rugós VanR-rel furikázásra, és azt kell hogy mondjam leglepett milyen király a cucc még úgy is.

Hátrány
Nem egyedi cucc, boldog-boldogtalannak ilyen van. Az a bizonyos floatin' érzés igaz rá, ami egy lebegő érzés menet közben, ez tag függő, de eléggé felerősődik ebben a vázban. Sokan nem szeretik ha kötetlennek érződnek a talajtól, sajnos ez a hosszú rugóút átka. Amúgy nem véletlenül vega DH, mert freerideolni annyira nem alkalmas, elnyel ugyan minden érkezést, de mire jó az, ha a preloadot is kimozogja?
Erre ajánlom
DH-ra mindenkinek.. Ez egy korrekt DH cucc. Ha minőséget akarsz venni jó áron, ez egy jó választás. Azért annyira nem versenycucc, de ez ne érdekeljen...
Ennyiért vettem
80000
10 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

A hegyeztések non szépek és erősek a festés is gyönyörű mind a régitől egészen az újjakig. Merev az egész váz, szép a mozgása, nincs túl alacsonyan a monoblokk, a vázméret számozás is perfekt. Geometriája álom, könnyű, jól megszokható váz és nem drága.

 

Az új (2006)-os évjáratú Vega DH 25cm-ert mozog, gyárilag 240mm-es taggal jött ki ezt is nagyon jól kitalálták. 

Hátrány
Hátsó háromszög pár mm-ert csavarodik de megoldható. Az új Vega DH-nak semmi baja mert átütős és sokkal merevebb.
Tapasztalat
A 2003-as Vega DH isteni a 95 opcióként állítható lehetőségeivel, de az új ezt nem tudja viszont ennek érdekében kicsit FSR rendszerű az egész mint a Big Hitnek és átütőtengelyes. ^^
Erre ajánlom
- DownHill
Csatolt képek
Magellan Vega DH  2003 DH/FR össztelós váz
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

Robusztus megjelenése van látszik rajta hogy nem gyenge szar cucc ami így is van.

A hegesztések szépek, jó minőségűek.

A váz elég merev, mind hátul mind elöl.

4 forgáspostos rugózású, ezért finoman is mozog. Hasonlít a Specko FSR rendszeréhez.

Jól kanyarodik, bár egyenesben kicsit fura. 

Nagyon jó árban van.   

Hátrány
A fejcső nem a legjobban van eltalálva DH váz lévén lehetne picit laposabb. Gyárilag nem túl nyerő taggal szerlik. Kialakításából adódóan méretre kell vágni az üléscsövet.
Tapasztalat
Alapjában véve egy jó váz, még versenyre is megfelel, de ha komolyan akar az ember versenyezni akkor érdemesebb egy jobb geoval rendelkező vázat venni.
Erre ajánlom
DH, FR
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bikefan avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát ide elég sokminden sorolhato...nagy a sulya ezáltal nem billen ki egykönnyen az egyensulybol,kilehet vele combosodni.nekem nagyon sokmindent kibírt ez a váz,100 kilos vagyok,nem figyeltem sosem hogy teszem le,kapott már eleget ,de még mindig hibátlan.előnyös hogy magas mivel nem koppanik semmihez a láncvezető.csucs váz nah...
Hátrány
Hátránya a váltófüle....kibaszottgyenge,egyszer esős időben elkaptam bele egy tuskót és elferdült... :S de szimplán csak ennyi...meg a forgáspontokat mindig meg kellett huznom mert fellazult,de szerintem ez nem probléma.
Tapasztalat

az előző hozzászólásokkal szemben én azt mondom hogy először is ne mondjon össze vissza senki semmien árat... 230 ezer forint a váz RUGÓSTAGGAL!!!!nem pedig 300.000 .... és a swinger ami benn van az cirka 75 ezer...aki nemtud számolni az menjen vissza az ovodába...azoknak megsugom hogy 155 ezer az uj váz tag nélkül....szoval nem nagyon kell fikázni...

Erre ajánlom
itthoni hegyekbe,meg ki külföldre...itthon igazábol nem nagyon lehet kihasználni.
Ennyiért vettem
230.000
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vegaman avatar
12 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Az egész egy nagy előny...nekem nagyon fekszik a geoja, elfogyhatatlan út 240mm (egyesek szerint 250mm) marha erős heggesztések, mindent kimozog, nem pogózik, fsr szerű..astro váz.. nagyon magas monoblok 

Hátrány
az ára ...am semmi...esetleg nehéz? de még az sem mert ez nem verseny dh váz
Tapasztalat

Én imádom az egész gépet.. örömmé teszi a lejtőzést..megbízható sokat moccan, bárhol leugrasz meg se fogod érezni 888 RV villával használom nagyon egybe van a mozgás meg persze a stroker fékek és persze a hadley titánkazettás agy :D...a hátulja is nagyon stabil 150x 12-es agynak köszönhetően. fsr szerű csillapítás.. nem akad fel sehol..bármit bevállalhatsz bárhol lemehetsz vele. Ez egy traktor..így tudnám jellemezni :D

ha hozzá tudsz jutni jó áron, vedd meg bátran, nem fogsz benne csalódni garantáltan 

természetesen ez már egy bevált váz nem magellan tervezés csak esetleg a festés XD

lásd: RAM DHX, Rock Machine Adrenalin, Poison Epo 

Erre ajánlom
DH-ra csakis.. jános hegyre, mátrába,  külföldre bárhova ;)
Ennyiért vettem
140000
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

r.i.p.69 avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
jó kis váz,masszív,itthonra tökéletes
Hátrány

Az hogy a magellan sose tervezett vázat és nem gyártott,ezt a vázat is mint a töbit a taiwanbicycles.com-ról valamelyik cégtől szerválja be,majd kér rá egy festést is vagy ő csinálja,más márkáknak is felehető ez a modell.átszámolva vagy 20-30ezerért adhatják a váz darabját,erre itthon hiába magyar márka és magyar ország 200-300ezerért dobálják őket.aA scamp is onnan szerzi be a vázait de ők korektebb áron adják öket,különben nem hiába ugyanaz a scamp bull meg a 2006os vega fr:)

Tapasztalat
jó cucc,csak megint csak ugyanoda lyúkadunk ki,hogy mi is van ebbe az országba
Erre ajánlom
DH,FR..stb
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DHgabbi avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nos, szerintem nagyon jo a váz geometreiája, bizonyos korlátokon belül állítható is, ami nemárt. A váz alapvetően hazai DHra nagyonis jó, könnyü a vetéjtársaihoz képest, és rövidnek is számít ebben a kategóriában, ami kanyarodásnál előnyös.
Hátrány
Szerintem csak annyi hátránya van, hogy a fejcső és a hátsó agy feletti rész "eléggé gyenge" de ettöl eltekintve nincs neki.
Tapasztalat

Nagyon jó a váz, nagyon szeretem Boxxer-el használom és nagyon jol mozog össze a tag/váz/teló iszonyú jó az összhatás, DH-ra nagyon király, 25méteres longot érkezéskor megsem éreztem és ugrottam vele 5méteres letörést is, azzal sem volt semmi gond, egyszerüen imádom, és ebben az árkategóriában ennél jobbat nemis tudsz venni!

Ajánlom mindenkinek!!!!!

Erre ajánlom
DH-ra nagyon jó, FR re is használható, de sztem nemigazán jó rá, próbáltam ;)
Ennyiért vettem
180.000
8 olvasó 63%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gondi avatar
Gondi
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hát hol is kezdjem.Ez előtt denebem volt.Hát ahoz képest elég vaddisznó.Nekem egy 2004-2005ős modellt sikerült beszereznem. Kb 3-4hete tekerem és már össze szoktam vele megszerettem. 90féle képpen lehet állítani a geometriát és ezzel együtt a tag karakterisztikáját is(mert ugye nem mindegy hogy milyen szögben áll az a tag).Szép rózsaszín.mozog vagy 200at.működik elég rendesen.Gond meg nincs vele.
Hátrány
eddig még nem volt
Tapasztalat
alapjába véve egy nagyon jól megtervezett váz.láttam már rengeteg gyártó neve alatt mint pl cmp,gravity,moondarker,meg azért nézzük meg a umf dht is. Építéstől függően kisbicó és nagybicó is szerkeszthető belőle. egyszóval pöpecc.
Erre ajánlom
dhverseny,fr,attól függ hogy mire építed
Ennyiért vettem
110000
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rathun avatar
Rathun
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon finoman,puhán mozog a váz, nagyon tetszett, én nem a gyári gépet, hanem összerakottat próbáltam ki, de a Marzó 66al nagyon ütős volt az összhatás, jól fordul és szerintem lejtmenetben is korrekt
Hátrány
Alacsonyabb emberek nem tudnak ráülni mert kb 40cm re van a hasa a talajtól, 160cm fölött ajánlom csak:D A hátulja kissé gyenge azt gyárilag megkéne erösitenia a Magellannak
Tapasztalat
Nekem alapvetően nagyon tetszett ez a váz, Magyarországra szerintem nagyon fasza gép, csak annyi baja van hogy újonnan kib*szott drága, valljuk be neméri meg a 300.000et, de használtan 5-6hónaposan megkimélve már 140-170.000ért már megkapod, és anyiért már nagyon jó vétel! Annak aki inkább zúzda pályákon tolja annak talán nemfog stabilnak tünni, de technikássabb/kanyargósabb helyeken istencsászár lesz!:D Bevallom most énis ilyenre gyüjtök.... szerintem jó!!!!
Erre ajánlom
DH/FR magyar viszonyok között, ez nemzetközire már kevés!
Ennyiért vettem
nemtom
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zádori Zénó avatar
Zádori Zénó
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon puha mozgásu,Könnyen fordulékony,
Hátrány
Egy picit rövid
Tapasztalat
Profi vázakat megszégyenitöen jó.
Erre ajánlom
Dhra a leg megfelelöbb,föleg magyar versenyekre
Ennyiért vettem
200000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Akhsesef avatar
Akhsesef
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
FSR hátsó rész; állíthatóság (a vázat 90-féleképpen lehet beállítani, bár ember legyen a talpán, aki mindet meg tudja különböztetni); jól mozog (nekem Shock Works rugóstagom van); kényelmes, jól irányítható; elbírja a nagyobb villákat. A személyes szempontok: nekem kimondottan tetszik a váz geometriája és a festése (csillogó meggyvörös).
Hátrány
Sokan mondják, hogy reped a hátsó tengely felett a merevítő heggesztésnél; könnyen pattogzik a festés; lehetne átütős; a hátsó kerék kivételéhez le kell szerelni a féktestet.
Tapasztalat
Nekem ez az első összteleszkópos gépem. Lehet, hogy ezért, de nagyon meg vagyok vele elégedve. Egy élmény vele a magyar hegyekben lejtőzni! Véleményem szerint jól irányítható, kényelmes, stabil gép. A hátrányokban felsoroltak többsége elviselhető kellemetlenségek. Az FSR rendszer szerintem komoly előny. Izlés kérdése, ki mekkora gumikat használ, ebbe a vázba kb. 2.5 a maximum, ha akarsz helyet hagyni a sárnak is. Lehetne erősebb anyagból a hátsó rész, főleg ha már évek óta az a hír járja, hogy törésre hajlamos. Az ,,Ár/teljesítmény érték'' miatt jegyezném meg, hogy véleményem szerint ezek a gépek (főleg az átlag magyar fizetésekhez képest) irreálisan drágák. A mai napig nem értem, hogy egy ilyen vázban mi vagy 300.000 forint. Viszont az itthoni árak ismeretében nem rossz vétel. Biztos van nála jobb váz is ebben az árfekvésben, de ez már azt hiszem, izlés kérdése is.
Erre ajánlom
Szerintem DH, de a magyar viszonyok ismeretében tökéletes DH/FR gép. Akár versenyzésre is.
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mutafuka avatar
mutafuka
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon puha a mozgása, könnyű "verseny"váz, és persze az FSR hátsó rész. Jól működik a magyar pályákon, és megéri az árát!
Hátrány
Szerintem rövid kicsit,ha csak 2-3 cm-el hosszabb lenne stabilabb lenne, a homlokcső szöge nincs jól eltaláva, kicsit meredek, emiatt jól fordul,de a gyors szakaszokon kicsit izgulós lesz.
Tapasztalat
A régebbi Vega jobb geometriával rendelkezik, de az FSR előnye utólérhetetlen az ujabbakban, és könnyebb is a váz!
Erre ajánlom
Jó dh váz, amit idővel érdemes egy stabilabbra cserélni, de a magyar pályákon megállja a helyét!
Ennyiért vettem
230 000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (29 vélemény)
Rendezés

Magellan márka bemutatás

A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.

A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.

A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.

Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.

Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.

Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magellan Vega DH termékkel kapcsolatban: