több mint egy éve
rob
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2003,
1 évig, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
szép :) az enyém királykék metál. 5th element tag verhetetlen freeride témában, és jól kordában tartja a pogózást. egyenes nyeregvázcső - le tudom tolni a nyeregcsövet tökig, és nem kell elvágnom a 420-as thomsont. az újabbak fejcsőmerevítéssel, és hátul 8" rotor kompatibilitással jönnek, azok jók. a nem cserélhető váltófül egy előnyt hordoz magában: elméletileg merevebb az egész, kevesebb a félreváltás, ilyesmi.
Hátrány
- nem cserélhető váltófül. ha kiszaggatod a menetet, cserélheted az egész hátsórészt...
- nekem sram váltó van fenn, szóval az előző hozzászóló problémája nem áll fenn.
- boxxerral (ami egy alacsony villa!) is magas (385 mm) a monoblokkháza, és meredek a fejcsőszöge, valamint rövid a tengelytávja. emiatt kevéssé dh, mind inkább freeride váz a bullit. nem mindegy!
- nincs átütős papucs.
- matrica lakk felett: könnyen lejön. 350 ezerért ez már gáz, nem?
Tapasztalat
azért szeretem. már a szivemhez nőtt. nekem sem volt kifejezetten sokba (kinek mi) mnindenesetre a kisker árnál egy százassal olcsóbban (240 ezer körül) jutottam hozzá egy karcmentes M-eshez. ennyiért nagyon megéri.
a rugóstag felfüggesztésen elöl lehet állítani, igy egy kicsit módosul a geometria, de egyenlőre nekem az nem elég, de már készül az új darabka ezt orvoslandó :)
Erre ajánlom
bárkinek, aki 180 mm rugóúttal keres vázat, de nme a dh verseny a fő célterület.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?
