Marzocchi 888 RC3 EVO duplavállas teleszkóp

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 230.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK




skater avatar
66 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Ez már egy verseny kategóriába tartozó DH/FR villa, ami ennek elvártan indul meg, mozog és teljesít. Előnyök: 38-as vastag becsúszók, robusztus kialakítás, RC3 szelep, rengeteg állítási lehetőség, közvetlen 203-as PM fék felfogatási lehetőség, ez nem az olcsó kategóriás taiwani gagyi marzo villa. Még a 888 RC3 EVO ára is korrekt a teljesítményéhez képest

Hátrány

Talán a súlya, ami 3200 gramm. Egy versenyvillától kevesebb súlyt várnék el, bár ez 4 éve volt, mivel az enyém 2008-as.

Erre ajánlom

Egyértelmű DH/FR

Mért tömeg
3200 g
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

200 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

38


 
becsúszószár anyaga:

húzott alumínium


 
váll:

alu


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

átütő (20mm-es tengely)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
további beállítások:

alacsony sebességű kompresszió, nagy sebességű kompresszió


 
színválaszték:

fehér


tömeg:

3269


 
ajánlott felhasználás:
  • extreme freeride
  • downhill

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 888 RC3 EVO 2011 tapasztalatok?
6 válasz
utolsó: 2012. nov.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 888 RC3 EVO termékkel kapcsolatban: