Marzocchi 888 RC3 EVO duplavállas teleszkóp

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 230.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Juhász3 avatar
1 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó mozgású villa...

Hátrány

Kompresszió csavarnál engedi az olajat,a gyári csavar eltört legyártattam de most is csöpögött, pedíg szervízben rakták össze 2x... Szégyen ide-oda berágtam,bringa felfordít, csavart megpucoltam pár csepp pillanatragaszó,hogy tömitse amit az új o gyűrű nem tud most jónak tűnik...

Tapasztalat

Sziasztok! Van egy Marzocchi RC3 evo villám. A kompresszió szelepnél csöpögött most megoldottam. De elment kb 2ml olaj töltsek rá vagy jó így is. meg nem tudom mennyi olaj van gyárilag benne. valaki leírhatná... Köszi.

 

Ennyiért vettem
Benne volt a gépben...
Mért tömeg
3300 g
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

skater avatar
66 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Ez már egy verseny kategóriába tartozó DH/FR villa, ami ennek elvártan indul meg, mozog és teljesít. Előnyök: 38-as vastag becsúszók, robusztus kialakítás, RC3 szelep, rengeteg állítási lehetőség, közvetlen 203-as PM fék felfogatási lehetőség, ez nem az olcsó kategóriás taiwani gagyi marzo villa. Még a 888 RC3 EVO ára is korrekt a teljesítményéhez képest

Hátrány

Talán a súlya, ami 3200 gramm. Egy versenyvillától kevesebb súlyt várnék el, bár ez 4 éve volt, mivel az enyém 2008-as.

Erre ajánlom

Egyértelmű DH/FR

Mért tömeg
3200 g
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

shinigami avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Marzocchi!:D

Nem fogpiszkáló,és ebből kifolyólag nem csavarja a 203-as tárcsa sem.

Alapból 8" os pm felfogatás féknek.

RC3 valami eszméletlenül jól csillapít.

Sárhely bőséges.Főleg 2,35 ös gummákkal. 

Hátrány

Nem találtam eddig.

Talán,hogy nem marad új örökké.:D

Tapasztalat

Előtte egy 888RV-m volt szintén 2008-as. De az még a régi marzós fékhíddal volt.(Nem mintha hátrány lett volna)

Ez állatabbul néz ki.Jobban mozog csillapít stb.(Árában pedig nem tért el számomra.)

Erre ajánlom

FR/DH csakis. 

Ennyiért vettem
75000ft
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

200 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

38


 
becsúszószár anyaga:

húzott alumínium


 
váll:

alu


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

átütő (20mm-es tengely)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
további beállítások:

alacsony sebességű kompresszió, nagy sebességű kompresszió


 
színválaszték:

fehér


tömeg:

3269


 
ajánlott felhasználás:
  • extreme freeride
  • downhill

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 888 RC3 EVO 2011 tapasztalatok?
6 válasz
utolsó: 2012. nov.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 888 RC3 EVO termékkel kapcsolatban: