Marzocchi 888 RV duplavállas teleszkóp

23 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2009 (frissítve: 2009.11.)
  • Listaár: 110.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK



16-23 (23 vélemény)
Rendezés

Scud00 avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A mozgása kiváló, nem fossa az olajat, integrált kormányszárral szerelik. Hidegben, melegben is ugyanúgy teljesít.  Nekem szépen kimozogja a 200-at, de leütni nem tudtam még. Karbantartani nem nagyon kell, de azért jó, ha nem hanyagoljuk el.  
Hátrány
Egy picit talán nehéz, ugrásnál érdemes kiemelni, mert lehúzza a bringa elejét. Egyébként nem nagyon van más hátránya.
Tapasztalat
Ahhoz képest, hogy egy viszonylag olcsó teleszkóppal van dolgunk, ahogy írtam, a súlyán kívül hátrányt nem tapasztaltam. Én ajánlani tudom, mert nekem eddig bevált, gondom, bajom nincs és nem is volt vele. Remélem nem is lesz.:D
Erre ajánlom
DH-ra, mert freeride-ra egy picit nehéz.
Ennyiért vettem
90 000 Ft
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Cyon avatar
50 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Részleteztem alul, elonye nézopont kérdése.

Hátrány
Kevés állíthatóság, jó nehéz bár nekem ez nem gond. Nehéz hozzá emelt vállat találni.
Tapasztalat
Nagyon szeretem ezt a telót, finom mozgása van, párszor ultem Boxxeres kerón, de objektivan is szarabbul mozogtak. Egy hozzá érto ismerosom idézem: "Boxxerre nehogy lecseréld!! Eszedbe ne jusson! A 2010-es Boxxerek elott mindegyik szar, ha Team, ha Ride..." Osztom a véleményt, na nem szeretnék megbántani senkit akinek Boxxer dolgozik elol, de semmiképp nem adnám érte ezt a Marzot. Ezután a teló után nálam szóba csak Fox40 és Monster johet. Visszatérve, az utat kimozogja, koppanni nem koppan, pedig Penninesben kapott rendesen. Gyári olajjal nem a legjobb, sot szar szóval mindenképp egy olajcsere. Torni nem fog, van benne anyag rendesen, nem sajnálták. A becsúszók nem kopnak, szimeringek jól bírják az intenzív terhelést is.
Erre ajánlom
DH-FR.
Ennyiért vettem
220 GBP
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

feke avatar
14 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nos lássuk csak a mozgása elég finom, a hideg nem befolyásolja nem kotyog lötyög meg ilyesmi, igénytelen, szerintem a 3,0-ás gumi is elforog vele. Jól néz ki :D
Hátrány
Hát nem sok van neki de én úgy vettem hogy az egyik becsúszón egy vékony csíkban megkopott a festék :S ja és nekem nem mozogja ki teljesen az útját de ez orvosolható kevesebb olajjal
Tapasztalat
én csak ajánlani tudom
Erre ajánlom
dh freeride arcoknak durvulni
Ennyiért vettem
olcsón
11 olvasó 45%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

41m3r avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
  • A mozgása nagyon finom, összehasonlításképpen a boxxer racem sosem mozgott ennyire szépen.
  • Nálam a teló utat majdnem teljesen kimozogta, de koppanni sose koppant.
  • Hideg nem nagyon tud mit kezdeni vele.
  • Csillapítása nagyon tetszik, pedig csak egy RV...
  • Sárral nem teszteltem
  • Tárcsafék nem csavarja...
  • Nem kotyog
  • Nem nagyon kell(a kötelező takarításokon és olajcseréken kívül) karbantartani
  • Anyagminőségre nincs panaszom
Hátrány
nincs
Erre ajánlom
Kövér embereknek emelgetni. Amúgy akinek tetszik és megtudja venni.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vodkaboy avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

elso korok vannak benne tehat meg kopnija kell de a mozgasa igy is sokkal jobb mint a 2010 boxxerek (sok bejaratasi ido) itt szerintem kevesebb lesz

nagyon merev egyszeru stabil jo konstrukcio integralt stucni is jar hozza

 

Hátrány

nehez vagott nyakkal stucnival 3650 gramm ha jo a merlegem :P

kapasbol olaj csere mielott beszerelned eleg szar gyari olaj van benne

 

Tapasztalat
majd kesobb tobb tapasztalat
Erre ajánlom
DH FR DHRACE-re nem mer nehez
Ennyiért vettem
89 990
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Runner avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Hát azért van pár, először is elég merevnek mondanám, nem csoda mivel vaskos darab 35-ös becsúszók meg ugye dupla váll, 20-as csőtengely, vicces is lenne ha nem lenne merev. Szóval az hogy a nagy tárcsa csavarja esélytelen. nekem olajat nem eresztett, jól bírta  kiképzést. Kinézetre is egész pofásan nézett ki.
Hátrány
Hát sajnos ez is van neki. Kezdeném a mozgással, szerintem nem mozogja ki a 200mm utat. A csillapítása sem olyan finom mint amit elvárna az ember egy 888-tól. valahogy ez a típus ki lóg a sorból legalább is a 2008-as évjárat. Előtte volt egy alsóbb kategóriás marzóm volt, egy super t rv, az sokkal szimpatikusabban dolgozott pedig egy olcsóbb villa. A másik az integrált stucni. Először én is örültem hú de jó van az is hozzá, hát bár ne lenne. Nem az integrált stucni maga a baj, mert az egy nagyon jó megoldás, csak ennek a darabnak az anyagminősége hát érdekes. Gyenge mint a szar! Amikor kicsit intenzívebben csavarom a kormányt kiállva tekerésnél érezhetően csavarodik a stucni és ennek recsegő hangot is ad, szóval nem bizalom gerjesztő.  Egy alap pár ezres truvativ hussefelt stucni klasszissal erősebb darab. Szóval felejtős. valószínű túl nagy is volt a beépítési magassága a stinky-be amiben használtam, de az is fura volt, hogy amikor ráultem a bicajra egy mm-t sem akart beülni a teló elöl. Picit darabos is a mozgása, nem éreztem olyan finomnak, gondoltam majd begopik a  szerkezet de ez 500km alatt nem sikerült neki pedig azért volt használva rendesen, nem kíméltem. Szóval nem csoda hogy újonnan 85 ért megkaptam. Olyan is. nekem calódás volt, hiába 888 , csak a neve az, de köze nincs az igazi 888-hoz.  A 888 rcv gondolom jobb lehet, legalább is  66 rcv lett utána és hatalmas különbségek tapasztalhatóak a 66 javára. Annak végre volt igazi csillapítása és finom mozgása.
Erre ajánlom
Végül is lehet ajánlani FR-ra és DH-ra is. Biztos, hogy bírja a kiképzést eltörni nem fog. Bár a stucniját azt mindenki felejtse el mert abban már nem vagyok biztos, hogy kibírja a durvulást. De én azt mondom inkább adnjunk érte picit több pénzt és egy jobb villát vegyünk, de végül is 85-ért még azt mondom elmegy.
Ennyiért vettem
85000
15 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

aztakurva avatar
43 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Marzocchi.... Nekem ez a második 2008-as villám és egyiknél se észleltem azt ,hogy Suntour minőség...

Iszonyú erős, brutális megjelenés, mozgása nagyon finom ,mindent kimozog, visszaút elég tág határok közt állítható, és nem hiányzik a CV.

Eddig még csak kb fél kört mentem vele ,de beleszerettem máris annyira jó.

Ja és integrált stucnival 90.000 tehát még olcsónak is mondható... és a stucni is nagyon szép ,masszív

Hátrány
Ennyi pénzért semmi, persze jó lenne ha lenne rajta CV,  meg levegő ráfújási lehetőség, de sztem annak aki nem versenyzik vele, tökéletesen megfelel.
Tapasztalat

Én máris beleszerettem attól függetlenül, hogy keveset mentem még vele.

És örülök, hogy ezt vettem meg  nem a Boxxert....

Erre ajánlom
DH/FR
Ennyiért vettem
90.000
Csatolt képek
Marzocchi 888 RV  2008 duplavállas teleszkóp
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RUX DJ avatar
27 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

MINDEN!!!

Hátrány

SEMMI!!! ZÉRÓ!!!

Tapasztalat
Totál megéri az árát! Haveromnak van és sokszor kipróbáltam (egy-két apróbb ugrás is volt). Hát valami atombrutál a mozgáskultúrája!!! A visszaút tökéletes, nem túl gyors, de nem is túl lassú. Télen is mentem vele és nem hatotta meg a hideg! Haverom nem zúz vele túlságosan, de biztos vagyok benne, hogy állati masszív. ÁLOMTELESZKÓP!!! Ha van rá pénzed nyugodtan megveheted!
Erre ajánlom
BÁRMILYEN ÁLLATSÁGRA, AMI EGY ILEN CSÚCS VILLÁT IGÉNYEL!
19 olvasó 79%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

16-23 (23 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-10 (10 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 888 RV
1 válasz
utolsó: 2014. nov.
Marzocchi 888 RV és RCV 2009 között mi a különbség?
4 válasz
utolsó: 2013. júl.
Marzocchi Super T-be 65 kg-hoz mekkora nyomás? Kona Scrap elbírja?
3 válasz
utolsó: 2013. jún.
Marzocchi 888 RV-ben hogy lehetne megcsinálni a féknek a metetét?
5 válasz
utolsó: 2012. jún.
Marzo 888 át tudom úgy alakítani,hogy Boxxer stucni jó legyen rá?
8 válasz
utolsó: 2012. máj.
Marzocchi 888 RV -t Merev vázba (UMF Hardy 5 08) milyen volna?
13 válasz
utolsó: 2011. nov.
Mlyen a Marzocchi Junior T teleszkóp?
4 válasz
utolsó: 2012. feb.
Marzocchi 888 VF-be honnan tudok szerezni levegő ráfújókupakot?
2 válasz
utolsó: 2011. aug.
Marzocchi 888 RV villánál mennyire kell meghúzni a csavarokat?
4 válasz
utolsó: 2011. feb.
Marzocchi 888 RV vagy RS Boxxer Race inkább?
22 válasz
utolsó: 2011. feb.
1-10 (10 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 888 RV termékkel kapcsolatban: