Marzocchi 888 RCV duplavállas teleszkóp

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 165.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK



1-15 (16 vélemény)
Rendezés

juniorvf154 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-Masszív

-Jól néz ki

-Ezt semmi nem csavarja

-Viszonylag jó áron jutottam hozzá

Hátrány

-Nehéz

-Az enyém valahogy nagyon gyengén jár( lehet a 61-62 fokos fejcsőszöget nem szereti)

-az első 10mm-en akad, pedig fújom szilikonnal

-A rebound először alig változik, aztán hirtelen belassul

-Ráadásul a rugó-keménység állítója kattog csak :/

 

Tapasztalat

Nem rossz villa, csak rohadt nehéz. Rugózása eléggé elmarad egy Boxxerétől, de lehet csak az enyém ilyen. Puhának puha, viszont a hirtelen felütéseket alig csillapítja, nagyon üt :S Gyors rebound-nál koppan ahogy felhúzom és új korától szuszog, valszeg kevés olajat tettek a gyárban bele.

Többet biztos nem veszek ilyet, legalábbis RCV-t nem, de nagyon hajlok, hogy kicseréljem egy Boxxer-re vagy egy Fox 40-re.

Erre ajánlom

Downhill

Ennyiért vettem
550 Eur
Mért tömeg
3607 g
Csatolt képek
Marzocchi 888 RCV  2011 duplavállas teleszkóp
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bajke avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Szépen mozog

nem hatja meg az időjárás

dupla levegőráfújás

érezhető állítások

szép dizájn

közvetlen 203 pm felfogatás

nem csavarja semmi se

strapabíró

 

Hátrány

nehéz sajnos a versenytársakhoz képest

a gyári csavarok nem a leg jobbak könnyű őket elnyalni de ez orvosolható

mást nem találtam

 

Tapasztalat

szépen mozog, csak ajánlani tudom de persze nem a grammhuszároknak

nehézke a kicsike de szerntem nincs vele baj

ja és igénytelen !!

Erre ajánlom

DH és FR keményen !!!

Ennyiért vettem
55000
Csatolt képek
Marzocchi 888 RCV  2009 duplavállas teleszkóp
Marzocchi 888 RCV  2009 duplavállas teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xBenyax avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Robosztus nagy teló.
Nekem még nem sikerült lekoppantani.
2.50 -es gumi simán elfér benne,de még egy 3.0 is elfordulna simán.
203-as hidrás tárcsával használom,esélytelen hogy elcsavarja.
Használtan vettem de nem kotyog,nem kopott meg a becsuszón a cucc.
Évi/fél évi olajcsere az ajánlott és ennyi.Levegős amit nem ereszt,bár nem is fújok bele.
Csavarok jók.

Hátrány

Az enyém mozgása elég progresszív.Nem a gyári rugó van benne,hanem egy puhább de így is elég kemény. Csillapítása alig ér valamit pedig megfelelő sűrűségű olaj van benne.
Nehéz,bár egy ilyen telónál ez nem meglepő.

Tapasztalat

Ez volt az álom telóm,de nem jött be annyira.Lehet az enyémmel van valami gebasz de alig mozog és nem nagyon fogja meg a vissza út csillapítás.

Erre ajánlom

Brutál DéHá m/

Ennyiért vettem
100.000
Csatolt képek
Marzocchi 888 RCV  2009 duplavállas teleszkóp
Marzocchi 888 RCV  2009 duplavállas teleszkóp
Marzocchi 888 RCV  2009 duplavállas teleszkóp
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mikloskaresz avatar
54 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Annak ellenére, hogy mindenki a 2009-es modelleket leszólja ez nagyon szépen mozog. A telóutat végig kimozogja, a végére keményedik be igazán, még soha nem koppant le a Marzocchi 888 RCV. Apró köveket is kimozogja. Sárnak van hely bőven, nem ragad le a kerék. Nagyon erős, nem csavarodik. Nem igényel különösebb karbantartást, én azért fél évente szeretem megtisztítani és olajat cserélni meg zsírt tenni a szimeringek alá.

Hátrány

A súlya.

Tapasztalat

Nekem nagyon tetszik, levegőt nem kell rá fújjak mert ez így jó ahogy van.

Erre ajánlom

DH

Csatolt képek
Marzocchi 888 RCV  2009 duplavállas teleszkóp
Szerinted hasznos?

rastaman07 avatar
12 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon finoman mozog a 888 RCV,friss olajjal a legfinomabb :D

nagyon egyszerű az olajcsere!

szimmeringek jol birják,nemeresztenek egyáltalán

én 203as tárcsával használom,és nemcsavarja a telot

Hátrány

a matrica hamar lejön róla,más nemvolt

kicsit kopik a felsőváll

Erre ajánlom

downhill,freeride

Szerinted hasznos?

kenwicky avatar
21 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • lágyan indul meg majd az út végére egyre progresszívabb lesz
  • állítható kompresszió, visszaútcsillapítás levegó ráfújás mindkét szár tetelyén
  • merev, nem spóroltak az anyagon
  • nyílt olajfürdős 
  • viszonylag olcsó ez a Marzocchi duplavállas teleszkóp
  • pm 203-as fékfelfogatás
Hátrány
  • nehéz
     
Erre ajánlom

DH/FR 

Ennyiért vettem
90000
Csatolt képek
Marzocchi 888 RCV  2009 duplavállas teleszkóp
Szerinted hasznos?

buldogatti1 avatar
57 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Kb egy éve van nálam a 888 RCV és nagyon meg vagyok vele elégedve, nagyon érzékeny, útját teljesen kimozogja, visszaút nem darabos mint az rv modelleknél, Nem csavarodik és töröttet se nagyon látsz belőle, eddig 1 olajcsere volt, de utána eléggé észrevehető a változás

Kompresszió és visszaút tág határok közt állíthatók

Szimeringek nagyon jó minőségűek

Hátrány

A kompresszió állító műanyag nincs rögzítve, könnyű elhagyni (amit én meg is tettem)

Súlya dem a legjobb, de hozzá kell szokni

Tapasztalat

Az alsó csavaroknál elkezdett "gyöngyözni" az olaj, tömítés cserével orvosolható, 5Ft

Erre ajánlom

Downhill, Freeride

Csatolt képek
Marzocchi 888 RCV  2007 duplavállas teleszkóp
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gecse Richárd avatar
28 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

Nagyon finom mozgás, hidegre enyhén érzékeny, jó visszaút csillapítás, könnyű beállítani, oda-visszaút csillapítás

Az utat végig kimozogja, a sarat egész jól bírja. A szimering intenzív használat mellet hamar elkopik. A tárcsafék egyáltalán nem hatja meg, kotyogás hosszú idő után is csak nagyon minimális, ez is használattól függ. Levegőt nagyon ritkán kell utána fújni, jók a tömítések és a beállító csavarok is.

Hátrány

Nem tapasztaltam

Erre ajánlom

Dh, Fr természetesen

Csatolt képek
Marzocchi 888 RCV  2005 duplavállas teleszkóp
3 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

coco11punk avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Brutálisan merev, ami köszönhető a 38mm-es becsúszóknak

Nagyon szép és egyenletes mozgás, még a hangyasz..rt is kimozogja

Ha jól be van állítva, nehéz felkoppantani

Nagy sárférőhely

Tetszetős design

Könnyű a pilótához és a bringához állítani

Hátrány

Talán a súlya

Tapasztalat

Volt már RS Boxxer Team-em is, de ahhoz képest a 888 RCV mind merevség, mind mozgás tekintetében viszi a pálmát.

Erre ajánlom

DH/FR

Ennyiért vettem
135000
Csatolt képek
Marzocchi 888 RCV  2010 duplavállas teleszkóp
Szerinted hasznos?

punkszar avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Helló.Nekem 2009es széria van meg, kb másfél éve használom. Szépen mozog, az első olajcsere után és (zsír a szimmering alá), már nem volt darabos a mozgása. Az utat kimozogja, a sárférőhely nagy, 2.5ös gumi mellet. A szimmering jól tömít, bár nagy sárban ritkán megyek. Nem csavarodik a villa és nem kopik a becsúzsó.  

Hátrány

A súlya nem zavar, de sajnos már az első hónapban megjelent a kotyogás, és azóta egyre nagyobb lett a játék a perselyeknél. Gyakran felütöm, ha viszont fújok kicsit a villába, akkor már nem mozog szépen. Az alsó csavarok elég rossz minőségűek.

Ennyiért vettem
110000
Csatolt képek
Marzocchi 888 RCV  2009 duplavállas teleszkóp
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gamerhzs avatar
5 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Én nem egész egy hete vettem a villát, és már meg voltam örülve hogy lecseréljem a Boxxer-t. A Boxxer után ez egy álom, annyival puhábban mozogja az utat, a teló utat teljesen kimozogja, a mozgása nagyon finom, hidegben még nem probáltam, több fél képen állítható a mozgása, nekem a gyári levegő nyomással pont jó. A tárcsa fékre abszolut nem érzékeny, Storker Ride-om van, én évente viszem majd szervizbe, szimering és olajcserére. Ez egy vérbeli Marzocchi villa.
Hátrány
Semmi nincs, talán annyi hogy egy picit nehéz, de előnyére válik mert már a törhetetlen kategóriába van a helye
Erre ajánlom
Extrem Downhill/ Downhill
Ennyiért vettem
140000
Csatolt képek
Marzocchi 888 RCV  2009 duplavállas teleszkóp
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Polarisext avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- Gyönyörű

- Nem olyan csünt mint a boxxer és nem olyan drága mint a Fox40

- jól mozog oda vissza, de nehéz ezt jól eltalálni.

- erős szerintem lassan a törhetetlen kategóriába tartozik.

- nem túl szervíz igényes

 

Hátrány

- Ha az ember kiengedett féknél csak lenyomja és szépen próbálod mozgatni darabosan mozog! (viszont ez tök mindegy ugyanis menet közben nem érzed)

- ez a levegő ráfujás egy hihetetlen barom dolog, mivel pl nekem egy deka levegő nem kell bele. Így mozog jól!

 - olajra nagyon érzékeny! Jó olaj kell bele akkor finoman mozog.

Tapasztalat

Én egy éve használom (kicsit több is már) jó villa nem volt "drága" nagyon szép és robosztus villa.

Erős és vastag nagy erős vastag vázakba jól mutat, és nem kerül annyiba mint egy Fox. Természetesen az egyértelmű hogy közelbe sem jöhet, de a pénz nagy úr!:D

Erre ajánlom
Downhill egyértelműen.
Ennyiért vettem
140000
Csatolt képek
Marzocchi 888 RCV  2008 duplavállas teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

brad-doky avatar
23 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Mozgása mint egy álom, mindent kimozog. A telóútból marad kb. 1.5-2cm de így se érzek semmit még a sziklakertben sem:D. Hidegben még nem próbáltam de nem hiszem h sokat változtatna a mozgásán. 2.5-ös gumi szépen eltud benne fordulni még sárban is. 203-as tárcsa meg se kottyan ennek a remekműnek. Levegőt egyáltalán nem ereszti és remélem nem is fogja:P. Kotyogni nem kotyog karbantartást nem igényel, én csak annyit szoktam h befújom a becsúszókat teflonos spray-el.
Hátrány
Kicsit talán nehéz még nem szoktam meg h nehezebb az eleje a bringának de ezenkívül nem sok hátránya van max az új ára mert az télleg sok de én olcsón jutottam hozzá szerencsére:D
Erre ajánlom
kőkemény Downhill és kőkemény Freeride
Ennyiért vettem
85 havertól
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Sok állíthatóság=

- Rebound (Vissza út)

- Compression (Kompresszió)

- Air Preload (Levegő ráfújás) -> mindkettő láb tetején

 

38mm-es vastag becsúszók amik nagyon erősek és merevek.

QR20

8" az alap tárcsafék felfogatás "PM" -> de 9" (223mm) a maximum.

576mm-es beépítési magasság ami eléggé nagy.

200mm útat vaj puhán mozogja. 

Hátrány
Nehéz -> 3688g.
Tapasztalat
Ez olyan mint a 66RCV villa csak duplavállas és 2cm-rel többet mozog. Jah és sokkal nehezebb. Többen írták, hogy rossz a mozgása és hogy rossz minőségűek a szimeringek. Hát, nem tom... tény. A mozgása nekem annyira nem jött be. A 66RCV vagy a 888 ATA/RC3 World Cup duplavállas teleszkóp sokkal jobban mozog. Avagy egy Rock Shox Boxxer Team, de amúgy kb. ezzel egy azonos kategória.
Erre ajánlom
- DownHill
Csatolt képek
Marzocchi 888 RCV  2009 duplavállas teleszkóp
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Laller666 avatar
55 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A mozgása eszméletlen!! még a faleveleket is kimozogja!!! a 200milit hiánytalanul végigmozogja! a hideg csak minimálisan befojásolja a mozgását...a csillapítása tág határokon belül állítható, a tárcsaféket meg se érzi a levegőt egy picit sem engedi... az egész egy atombrutál villa! vastag becsúszókkal, tökéletes csillapítással kiváló kompresszióállítással hibátlan ráfújási lehetőség tág határokon belül állítható visszaútcsillapítással!! az egész úgy jo ahogy van!! én mindenkinek csak javasolni tudom!! az enyénm egy hónapos és nemrég vettem használtan 110ezerér!! nekem nagyon megérte!!
Hátrány
eddig még nem találtam!
Erre ajánlom
extreme downhill!! extreme freeride!!
Ennyiért vettem
110000
Csatolt képek
Marzocchi 888 RCV  2009 duplavállas teleszkóp
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (16 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

200 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

38


 
becsúszószár anyaga:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:

tárcsafék (post mount)


 
tengely:

átütő (20mm-es tengely)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
rugókeménység:

van


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

nincs


 
további beállítások:

kompresszió


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

3607


 
ajánlott felhasználás:
  • extreme freeride
  • downhill

 
további információk:

maximális rotor méret: 229 mm


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-11 (11 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 888 RCV
8 válasz
utolsó: 2017. júl.
Marzocchi 888 RCV-ba típusidegen rugót?
2 válasz
utolsó: 2016. aug.
Marzocchi 888 RCV
1 válasz
utolsó: 2016. feb.
Marzocchi 888 RCV felső vállat hol lehet venni ? (2009)
3 válasz
utolsó: 2013. dec.
Marzocchi 888 RCV talán engedi az olajat!?
8 válasz
utolsó: 2013. ápr.
Marzocchi 888 RCV 35mmes levegőszelep hol beszerezhető?
7 válasz
utolsó: 2012. nov.
Marzocchi 888 RV és RCV 2009 között mi a különbség?
4 válasz
utolsó: 2013. júl.
Marzocchi 888 RCV (2009) teleszkóp robbantott ábra, olaj mennyiség
2 válasz
utolsó: 2012. szept.
Marzocchi 888 RCV 2009-est vennék...megéri 110.000ft ért?
1 válasz
utolsó: 2012. aug.
Magellan Scutum-ba belemenne egy Marzocchi Bomber 888 RVC?
5 válasz
utolsó: 2011. dec.
'09 Marzocchi 888 RCV vs. '08 Marzocchi 66 RCV
1 válasz
utolsó: 2011. okt.
1-11 (11 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 888 RCV termékkel kapcsolatban: