Marzocchi 888 SL ATA duplavállas teleszkóp

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2007 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 200.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK




BF2 hungarolada avatar
141 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • made in italy
  • nagyon jól személyre szabható
  • könnyű levegős villa
  • szerintem nagyon jól meg van tervezve, hogy annyi anyag van amennyi kell és a lehető legerősebb
  • egyszerű, és igényes(szimering, persely és úgy minden tovább bírja mint 1 mai villán)
  • könnyű szép kormányszár ;)
  • nagyon egyszerű a szervizelése és belülről is egy egyszerű és igényes villa
Hátrány
  • levegős mozgás, de jó nyomáson nem érezhető
  • csavarok túl kemények
  • fékhidat szét lehet barmolni ha hajtogatod felső váll nélkül és már nem lehet kapni csak öregebb darabokat, szal nézd át, hogy téged ne verjenek át ;)
  • mtbr-en max az ata rendszer-t írják hogz elromlik, de filléres a javítása
Tapasztalat

gyári olaj és levegőmennyíség szerintem téves és alapból nem mozogja ki az útját, de ha meg van csinálva akkor ennél jobb villa nem is létezik...

Erre ajánlom

dh,fr

Csatolt képek
Marzocchi 888 SL ATA  2007 duplavállas teleszkóp
Marzocchi 888 SL ATA  2007 duplavállas teleszkóp
Marzocchi 888 SL ATA  2007 duplavállas teleszkóp
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.