Megjegyezném, hogy jelenleg az alap VF szériáról beszélek, nem pedig a VF2 verzióról.
A mozgása a régi olasz marzonál megszokottan vaj puha. 170mm-ig vajpuha és az utolsó 30mm-en elég durván felkeményedik. Nem tudom hogy a hideg mennyire hat rá. A csillapítása teljesen rendben van csak belülről lehet állítani egy nagyon hosszú imbuszkulccsal. Nem tudom hogy bírja a sarat, mert nem tekerek saras pályán/időben. A 203-as tárcsafék egyáltalán nem csavarja. Egyáltalán nem kotyog mm-t sem. Elég egyszerű felépítés belül és sok törődést sem igényel, csak minden szezon elején vagy végén szét kell szedni, kipucolni és minőségi teleszkóp olajjal feltölteni.
Nincs levegőrásegítés, csak belülről állítható a csillapítás, viszont nagyon szépen csillapít. Lehetne 35 helyett 38-as becsúszói. nincs kompresszió (alap VF modell).
Ez egy alap VF szériás 888, ami még eredeti olasz villa, ami vaj puhán mozog és a csillapítása is teljesen rendben van. Nem egy RC3-as versenyvilla, de kiváló választás sziklás lejtőzéshez és ugráláshoz, ami nem csavarodik, igénytelen, nem igényel sok törődést, csak a szokásos olaj-szimering cserét/takarítást és olcsón hozzálehet jutni ráadásul ma is gyártják ezt a fajta VF modellt. Persze ha komolyabbat akarsz, akkor mindenképpen vf2(RC) vagy rc2x-rc3-ATA modell kell venned és nem ezt.
downhill/freeride egyértelműen