Marzocchi 888 VF2 duplavállas teleszkóp

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 200.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK



1-14 (14 vélemény)
Rendezés

skater avatar
66 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Megjegyezném, hogy jelenleg az alap VF szériáról beszélek, nem pedig a VF2 verzióról.

A mozgása a régi olasz marzonál megszokottan vaj puha. 170mm-ig vajpuha és az utolsó 30mm-en elég durván felkeményedik. Nem tudom hogy a hideg mennyire hat rá. A csillapítása teljesen rendben van csak belülről lehet állítani egy nagyon hosszú imbuszkulccsal. Nem tudom hogy bírja a sarat, mert nem tekerek saras pályán/időben. A 203-as tárcsafék egyáltalán nem csavarja. Egyáltalán nem kotyog mm-t sem. Elég egyszerű felépítés belül és sok törődést sem igényel, csak minden szezon elején vagy végén szét kell szedni, kipucolni és minőségi teleszkóp olajjal feltölteni.

Hátrány

Nincs levegőrásegítés, csak belülről állítható a csillapítás, viszont nagyon szépen csillapít. Lehetne 35 helyett 38-as becsúszói. nincs kompresszió (alap VF modell).

Tapasztalat

Ez egy alap VF szériás 888, ami még eredeti olasz villa, ami vaj puhán mozog és a csillapítása is teljesen rendben van. Nem egy RC3-as versenyvilla, de kiváló választás sziklás lejtőzéshez és ugráláshoz, ami nem csavarodik, igénytelen, nem igényel sok törődést, csak a szokásos olaj-szimering cserét/takarítást és olcsón hozzálehet jutni ráadásul ma is gyártják ezt a fajta VF modellt. Persze ha komolyabbat akarsz, akkor mindenképpen vf2(RC) vagy rc2x-rc3-ATA modell kell venned és nem ezt.

Erre ajánlom

downhill/freeride egyértelműen

3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nekro21 avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon finom a mozgása , teljes utat kitudja simán mozogni, tárcsa nem csavarta, jó tömítés. Érdemes évente kicserélni a szimeringeket, ha sokáig akarjuk használni, becsúszók nem koptak
 

Hátrány

Nem találtam semmit.

Csatolt képek
Marzocchi 888 VF2  2006 duplavállas teleszkóp
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Benitro avatar
28 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon szépen mozog ez a Marzocchi duplavállas teleszkóp, stabil mint egy beton tömb, jól néz ki, olasz összeszerelés, olcsón beszerezhető használtan.

Hátrány

Belső állítás, a becsúszó bevonata könnyen kopik, de csak ha nincs szervizelve, és nálam más semmi.

Tapasztalat

Egy régi Stinkyben használtam, és nem vallot szégyent a Marzocchi 888 VF2, nagyon meg voltam vele elégedve, kifejezetten szép mozgású erős teleszkóp.

Erre ajánlom

Dh/Fr

Ennyiért vettem
45000
Csatolt képek
Marzocchi 888 VF2  2005 duplavállas teleszkóp
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

beri avatar
48 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-a régebbi "igazi marzók" elérhető áron vannak
-200mm rugóút
-erős,merev a 888 VF

Hátrány

-nehéz(nem feltétlen hátrány)
-csak visszaút csillapítás van rajta magyarul buta
-belső állítási lehetőség

Tapasztalat

Nekem egy 2005-ös 888VF-em volt nem VF2!!

Én nagyon jó áron vettem a villám és tökéletes állapotban volt a festést leszámítva.A rugóutat tökéletesen végigmozogja.Nagyon szép,puha mozgású villa.Az átütőtengelynek hála nagyon merev és erős.Sokak kevéslik a 35mm becsúszóátmérőt szertinem elég nekem nem volt gondom ilyen téren vele.Szimmeringek eléggé jók nekem a gyáriak voltak benne és 6.életévében halt meg a jobboldalimde addig kiválló volt

Erre ajánlom

Downhill és Freeride természetesen!

Ennyiért vettem
48
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

madmike avatar
32 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

duplavállas,merev a Marzocchi 888 VF2,tárcsa nem csavarja, finoman megindul

Hátrány

könnyen reped a láb.... elrontották tervezésnél ezt a 2 tengelyrögzítő csavart erre a későbbi szériáknál rá is jöttek.... most volt szerencsém sajnos egy olyan darabhoz aminek repedt a lába...

Tapasztalat

sajnálatos módon egy kibelezett darabot sikerült szereznem amihez egy tescos duplavállas teleszkópot hasonlítanék könnyen megindul de csattog kifelé.... :S .... holnap készül bele visszaút és egy RC3 as rendszer utána már csak lábat kell szerezzek és rendben mivel a 2 becsúszót Nikkeleztetem jövőhéten :) remélhetőleg sikerül megoldani minden problémát ezen a Marzocchi duplavállas teleszkópon

Csatolt képek
Marzocchi 888 VF2  2006 duplavállas teleszkóp
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szecsipe avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Én a VF veriót használom. Belülről állítható csillapítás. 35mm-es becsuszók. Egyszerű, mint a faék. Merev és jó a mozgása. 7,5W olajjal nagyon érzékeny a villa. Az útját tökéletesen kimozogja ez a Marzocchi duplavállas teleszkóp.

Hátrány

Talán tont az egyszerűsége. Nem annyira testreszabható. Ez eggyeseknek hátrány, de Freeride-ra tökéletes.

Tapasztalat

Jó kis belépő szintű villa. Merev és mozgékony. Az újabb Marzocchi-khoz képes fényévekkel jobb mozgás és strapabíróbb felépítés!

Erre ajánlom

Freeride, hobby downhill

Csatolt képek
Marzocchi 888 VF2  2006 duplavállas teleszkóp
Szerinted hasznos?

sovjetgyerek avatar
135 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Én egy VF-ről írok

 

Eszméletlen finom a mozgása , koppra kimozogja a telóutat , sár neki jóbarát , szimmering kifele befele kivállóan tömít, semmiféle tárcsa nem csavarja bár ezt egy átütős duplavállasnál elvárjuk, egyáltalán nem koztyog s a semmiféle kopás nincs a becsúszón, elég vízzel lecsapatni ha koszos, néha a szimeringeket kívülről egy fültisztítóval megtisztogatni, méretéhez képest könnyű

 

Hátrány

csak belső állítási lehetőseégek , csillapítás nekem túl gyenge volt ,bár lehet hogy csak roszul volt beállítva, csak 35mm-esek a becsúszók bár érthető hogy ez a súlymegtakarítás miatt van.

Erre ajánlom

DH-FR

Ennyiért vettem
55rs + 15mátyás
Csatolt képek
Marzocchi 888 VF2  2006 duplavállas teleszkóp
Szerinted hasznos?

Don Pepe avatar
50 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nah vegre egy jo duplavallas:DD-kb ezt gondoltam, mikor a Kingpint lecsereltem, es eloszor latott hegyet.

Azota szetszedtem, osszeraktam parszor,kiserletezgettem vele, picit fejlesztettem, erosodott a pozitiv velemenyem:DD

Made in Italy ,latszik a minosegen, evi olajcsere, ketevente szimering, es o gyurucsere, meg letorolni a becsuszokat nap vegen, kb ennyi a karbantartas

Lehelletfinoman megindul, iszonyat linearis a mozgasa,csak a rugout legvegen kemenyedik fel, mindent kisimit, de a nagyon nagy letoreseket nem szereti, mert lekoppanhat.Rendesen atnezve, kitisztitva, olajat cserelve 205mmnel koppan, kicsit tobb olajjal nem koppan, es siman nyomja a 200-202mmt. 

Egyszeruen egy ipari muremek, pedig ez a legalja 888.Szep, merev,  egyszeru, konnyen szerelheto, tartos alubol van a legnagyobb resze, a sulya sem veszes.

Az SSVF nem allithato csillapitas kisse puritan, de megfelelo olajjal, es mennyiseggel egy kiszamithato viselkedesu rugozast kapunk.

Ajanlom a 10WRepsol ForkOil olajat bele, finoman megindul, jol csillapit,jol keni a villat , es a szimeringeket is karbantartja az adalekokkal.

Hátrány
Kisse nagy a beepitesi magassaga, es nem allithto a viszszaut, kb ennyi:D
Tapasztalat
Fel rugoval hasznalom, es mindket kupakon megcsinaltam a levegorafuvast, hala a kivalo szimeringeknek, nem ereszt semmit, es gyonyoruen behangolhato a mozgasa.Egy visszaut csillapito patron jon majd nemsokara 2005 RC bol, es a visszaut is allithato lesz. Marzocchi hivot csinalt belolem:DD
Erre ajánlom
Freeridra surubb olajjal jo, tobbet kell beleonteni az eloirt gyari 220 mililiternel, mert abszolut linearisan mozog a rugout 90%an , es konnyen lekoppanhat, nagy ugrasnal. Dhra, 7,5 vagy 10W olajjal, a lagyabb rugoval, a gyari kicsit kemeny. Azoknak, akik elfogdhato aru, jo minosegu, egyszeru,egyszeruen karbantarthato, tartos villat akarnak.
Ennyiért vettem
60000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bender222 avatar
27 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A 888 véleményem szerint az egyik legkiválóbb DH /FR telók közé tartozik!  a VF volt nekem annak idején és a kevés állíthatóság ellenében is megvoltam elégedve vele !Könnyű , erős, nagyon merev , progresszív , gyönyörűen mozog igazi verseny villa :) Hidegben is szépen dolgozik alattad! nn 2 év használat után cseréltem benne szimeringet , az útját végig kimozogja de még ennek ellenére is progresszív tehát felkeményedik rendesen az utolsó 1-1,5 centin.
Hátrány

Nekem a 3 év során mindössze 2 bajom volt vele egy bajom volt vele: az egyik ,hogy miután megvettem és használtam 1 hetet azt vettem észre ,hogy a becsúszó karcolódik hossz irányban ...szétszedtem gondoltam kosz vana szimeringbe ragadva , de aztán ugyanugy karcolodott ugyanott a becsúszó , szétszedtem újra , kiszedtema szimeringeket is és rájöttem , hogy a szimering alatti perselyen van az illesztésnél egy kis kitüremkedő maradék anyag amit nem munkáltak meg rendesen... lecsiszoltam és azóta jó volt!

A másik baj pedig az volthogy mikor elestem vele el állítódott a csillapítása amihez kellett a hosszú imbusz kulcs meg egy 26 os villás kulcs hogy vissza állítsam:S

Erre ajánlom
DH versenyzés FR , bányák tetők boltba járás elég sok oldalú villa jó mindenre még a postás bringájába is a zöld csepelbe
Ennyiért vettem
145 000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KisZsida avatar
15 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Merev,erős, igénytelen darab, nem igényel sok karbantartást az olajcserén kívül, érzékeny a mozgása, felkoppantani nem könnyű, max ha kevés az olaj benne. Csillapítás működik rendesen. Egyszerű darab nincsen ami elromoljon benne. Már elérhető áron hozzá lehet jutni
Hátrány
a visszaút csillapítást egy jó hosszú imbuszkulccsal lehet állítani, szinte lehetetlen eltalálni a megfelelő pontot hacsak nem öntöd le az olajat. Hátrány lehet a kevés állítási lehetőség, de arra ott vannak a komolyabb verziók. 
Erre ajánlom
DH és Fr minden mennyiségben
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

daci avatar
12 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

van neki qrva sok:D erős, anynira nem is nehéz ahhoz képest ( 3,3kg 2 rugóval nekem 1-el 3,1)

mozgása az marzo, tehat nem szar

merev, kimozogja az utját, szervizigenytelen, erős 

 

Hátrány

kevés az állítási lehetőség, jó lenne ha lehetne bele levegőt fújni

visszautat nehézkes állítani(hosszú imbusz kell hozzá)

 

 

Tapasztalat

nekem sima 888vf van

mozgásilag egy álom, manitouk meg boxxerek elbújhatnak mellette:D lehet nehezebb náluk kicsivel de legalább nem 1 szezonos villa. viszonyításképp egy 300 rugós boxxer wc könnyebb az enyémnél 300 grammal de smemivel nem mozog jobban arra meg fogadni lehet melyik bírja tovább. ride meg race meg ehhez hasonlók nem szint:D  én semmire nem cserélném el, max rc-re vagy rc2re. ja és 2008as marzo-k hulladékok azt is felejtsd el. ha jó telót akarsz 2005ös vagy 2006os felsőkategóriás marzót kell venni.

én 60 kilóval 1 rugóval + előgfeszítés + a gyárinál több olajjal használom. így kimozogja az útját de a végére felkeményedik, míg kb 14-15öt nagyon puhán mozog, koppantani még nem tudtam pedig leugrottam vele 2 mről majdnem síkra h kipróbáljam:D

karbantartani annyit kell amennyit általában a marzokat, vagyis szinte semmi. egyszerűen ez a legfaszább dh villa, ennél már tényleg csak az rc jobb de mozgásban az se csak egyszerűbb állítani.

 

 

 

Erre ajánlom
mindenkinek, aki nem divatból bicózik
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

triple 8 avatar
triple 8
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
duplavállas, átütőtengelyes, oda-visszaút csillapítás 35mm becsúszószár vastagság, jó tárcsafékkonzol és sosem fogy el a rugóút, mindegt kimozog, visszafelé nem csattan
Hátrány
nincs
Tapasztalat
up
Ennyiért vettem
110.000 Ft
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kovitomi1974 avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Finom mozgás,eddig még nem tudtam lekoppantani,merev mint állat,200 mm
Hátrány
A fék felfogatás!!!!! 203-as hayes tárcsa adapter csak alátétezve jó,mert gyárilag nem ér be a tárcsáig!!!
Tapasztalat
Viszonyitási alap nekem a manitou kin pin,óriási a különbség!!!!!Ráadásul neten fele annyiért megkapod!
Erre ajánlom
egyértelmű dh-free zúzás
Ennyiért vettem
95000
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Beni is the KONA Rider avatar
Beni is the KONA Rider
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon szépen mozog,könnyű és 203mm-t is kimozogja ha kell
Hátrány
a becsúszó cak 35ös
Tapasztalat
A világ 1ik legjobb telója
Erre ajánlom
Dh és Freeride
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-14 (14 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.