Marzocchi 888 VF2 duplavállas teleszkóp

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 200.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK




daci avatar
12 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

van neki qrva sok:D erős, anynira nem is nehéz ahhoz képest ( 3,3kg 2 rugóval nekem 1-el 3,1)

mozgása az marzo, tehat nem szar

merev, kimozogja az utját, szervizigenytelen, erős 

 

Hátrány

kevés az állítási lehetőség, jó lenne ha lehetne bele levegőt fújni

visszautat nehézkes állítani(hosszú imbusz kell hozzá)

 

 

Tapasztalat

nekem sima 888vf van

mozgásilag egy álom, manitouk meg boxxerek elbújhatnak mellette:D lehet nehezebb náluk kicsivel de legalább nem 1 szezonos villa. viszonyításképp egy 300 rugós boxxer wc könnyebb az enyémnél 300 grammal de smemivel nem mozog jobban arra meg fogadni lehet melyik bírja tovább. ride meg race meg ehhez hasonlók nem szint:D  én semmire nem cserélném el, max rc-re vagy rc2re. ja és 2008as marzo-k hulladékok azt is felejtsd el. ha jó telót akarsz 2005ös vagy 2006os felsőkategóriás marzót kell venni.

én 60 kilóval 1 rugóval + előgfeszítés + a gyárinál több olajjal használom. így kimozogja az útját de a végére felkeményedik, míg kb 14-15öt nagyon puhán mozog, koppantani még nem tudtam pedig leugrottam vele 2 mről majdnem síkra h kipróbáljam:D

karbantartani annyit kell amennyit általában a marzokat, vagyis szinte semmi. egyszerűen ez a legfaszább dh villa, ennél már tényleg csak az rc jobb de mozgásban az se csak egyszerűbb állítani.

 

 

 

Erre ajánlom
mindenkinek, aki nem divatból bicózik
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.