Marzocchi 888 VF2 duplavállas teleszkóp

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 200.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK




Don Pepe avatar
50 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nah vegre egy jo duplavallas:DD-kb ezt gondoltam, mikor a Kingpint lecsereltem, es eloszor latott hegyet.

Azota szetszedtem, osszeraktam parszor,kiserletezgettem vele, picit fejlesztettem, erosodott a pozitiv velemenyem:DD

Made in Italy ,latszik a minosegen, evi olajcsere, ketevente szimering, es o gyurucsere, meg letorolni a becsuszokat nap vegen, kb ennyi a karbantartas

Lehelletfinoman megindul, iszonyat linearis a mozgasa,csak a rugout legvegen kemenyedik fel, mindent kisimit, de a nagyon nagy letoreseket nem szereti, mert lekoppanhat.Rendesen atnezve, kitisztitva, olajat cserelve 205mmnel koppan, kicsit tobb olajjal nem koppan, es siman nyomja a 200-202mmt. 

Egyszeruen egy ipari muremek, pedig ez a legalja 888.Szep, merev,  egyszeru, konnyen szerelheto, tartos alubol van a legnagyobb resze, a sulya sem veszes.

Az SSVF nem allithato csillapitas kisse puritan, de megfelelo olajjal, es mennyiseggel egy kiszamithato viselkedesu rugozast kapunk.

Ajanlom a 10WRepsol ForkOil olajat bele, finoman megindul, jol csillapit,jol keni a villat , es a szimeringeket is karbantartja az adalekokkal.

Hátrány
Kisse nagy a beepitesi magassaga, es nem allithto a viszszaut, kb ennyi:D
Tapasztalat
Fel rugoval hasznalom, es mindket kupakon megcsinaltam a levegorafuvast, hala a kivalo szimeringeknek, nem ereszt semmit, es gyonyoruen behangolhato a mozgasa.Egy visszaut csillapito patron jon majd nemsokara 2005 RC bol, es a visszaut is allithato lesz. Marzocchi hivot csinalt belolem:DD
Erre ajánlom
Freeridra surubb olajjal jo, tobbet kell beleonteni az eloirt gyari 220 mililiternel, mert abszolut linearisan mozog a rugout 90%an , es konnyen lekoppanhat, nagy ugrasnal. Dhra, 7,5 vagy 10W olajjal, a lagyabb rugoval, a gyari kicsit kemeny. Azoknak, akik elfogdhato aru, jo minosegu, egyszeru,egyszeruen karbantarthato, tartos villat akarnak.
Ennyiért vettem
60000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.