Marzocchi 888 VF2 duplavállas teleszkóp

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 200.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK




beri avatar
48 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-a régebbi "igazi marzók" elérhető áron vannak
-200mm rugóút
-erős,merev a 888 VF

Hátrány

-nehéz(nem feltétlen hátrány)
-csak visszaút csillapítás van rajta magyarul buta
-belső állítási lehetőség

Tapasztalat

Nekem egy 2005-ös 888VF-em volt nem VF2!!

Én nagyon jó áron vettem a villám és tökéletes állapotban volt a festést leszámítva.A rugóutat tökéletesen végigmozogja.Nagyon szép,puha mozgású villa.Az átütőtengelynek hála nagyon merev és erős.Sokak kevéslik a 35mm becsúszóátmérőt szertinem elég nekem nem volt gondom ilyen téren vele.Szimmeringek eléggé jók nekem a gyáriak voltak benne és 6.életévében halt meg a jobboldalimde addig kiválló volt

Erre ajánlom

Downhill és Freeride természetesen!

Ennyiért vettem
48
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.