Marzocchi Shiver DH duplavállas teleszkóp

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 360.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

danimacika avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon finom mozgás

Jó minőség

A teleszkóputat rendesen kimozogja

Valamint kevés karbantartást igényel

Hátrány

csak az ára

valamint a szimering egy kicsit ereszt

de ezen kívül semmit nem tuodk ellene felhozni.Nagyon jó teleszkóp

Erre ajánlom

DH

Ennyiért vettem
Keróban volt
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Charley Brown avatar
29 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon finom mozgás

Tartós

Szervízelése egyszerű

Hátrány

Csak az ára, mert az nagyon magas volt annakidején

Tapasztalat

2001-es Shiver WC DH telóm volt, amit nagyon szerettem, mert merev volt és nagyon finoman mozgott, továbbá nem 1 kényes szervíz igényes cucc volt.

Erre ajánlom

DH

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DHTomi avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Eszméletlen erős villa, a Magura GustavM-em nem csavarja egyáltalán pedig ahoz már villa kell. Eddig még sosem koppant le és sztem olyat Ő nem is tud:) (Motocross Technology). Használtan vettem egy Német versenyzőtől de még az eredeti szimeringek vannak benne és nem kotyog. Hát mondanom sem kell hogy álmaim villája volt.
Hátrány

A gyári rugók picit túl keménynek tűnnek(Itthon nem lehet kihasználni), ezáltal a 190mm-ből csak vagy 150-160-at mozog ki.

Egyébként a legjobb villa Megabrutálkodásra:)

Tapasztalat
Ezt kikell próbálni...
Erre ajánlom
Extrém DH/FR
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mad Man avatar
Mad Man
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A tökéletessen jóértelemben vett igénytelenség megtestesülése! A legjobb teló a világon! Mindene tökéletes, kivétel az ára.
Hátrány
Az ára, 360ezer Ft újan!
Tapasztalat
Mindenkinek, aki a fent említett stílusban nyomja! A világ legjobb telója!
Erre ajánlom
DownHill, FreeRide és NorthShore!
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tomy avatar
tomy
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Kurva jól szólt egy Kona Stuffal, igaz úgy nézett ki mint egy tuningolt traktor!!:)
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.