Nagyon finom mozgás
Jó minőség
A teleszkóputat rendesen kimozogja
Valamint kevés karbantartást igényel
csak az ára
valamint a szimering egy kicsit ereszt
de ezen kívül semmit nem tuodk ellene felhozni.Nagyon jó teleszkóp
DH
Nagyon finom mozgás
Jó minőség
A teleszkóputat rendesen kimozogja
Valamint kevés karbantartást igényel
csak az ára
valamint a szimering egy kicsit ereszt
de ezen kívül semmit nem tuodk ellene felhozni.Nagyon jó teleszkóp
DH
Nagyon finom mozgás
Tartós
Szervízelése egyszerű
Csak az ára, mert az nagyon magas volt annakidején
2001-es Shiver WC DH telóm volt, amit nagyon szerettem, mert merev volt és nagyon finoman mozgott, továbbá nem 1 kényes szervíz igényes cucc volt.
DH
A gyári rugók picit túl keménynek tűnnek(Itthon nem lehet kihasználni), ezáltal a 190mm-ből csak vagy 150-160-at mozog ki.
Egyébként a legjobb villa Megabrutálkodásra:)
Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.
A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.
A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.
2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”
A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.