Marzocchi Super T duplavállas teleszkóp

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 230.000 Ft

HASONLÓ duplavállas teleszkóp TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Charley Brown avatar
29 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Könnyű

Tartós

Hátrány

Féktüske

QR20 rögzítési mód nem túl merev

Tapasztalat

Finom mozgás, minimális szervíz igény, szinte csak olaj csere és tisztítás. Egyszerű és nagyszerű belső. Nagyon könnyű a Super T. Nagy rugút (kb. 170mm), duplaváll jót tesz a merevségnek, QR20 tengelyrögzítési mód már kevésbé. Boxxer merevebb.

Erre ajánlom

Inkább FreeRide és NorthShore, de DownHill-ra is használható.

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Nem fontos avatar
Nem fontos
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Irdatlan mozgás! Király! Egész olcsó volt. Nagyon jól működik, semmi bajom nincs vele semmi baj.
Hátrány
Nincsen neki. Egy év alatt elég sokat használtam. Király teló, csak kár, hogy el kellet adnom.
Tapasztalat
Nem tudom, hogy ki, és hol vette százezrekért, de az tuti, hogy nekem pont ilyenem volt, és nem volt annyi. Ki érti ezt?
Erre ajánlom
Mindenkinek mindenre. Ez nem kérdés.
Ennyiért vettem
89.000 Ft.-
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lightiforma avatar
lightiforma
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hát az hogy létezik... Isten lejött és hozzávágott az emberhez 2 villát ezt meg a supermonstert! és mint tudjuk amit Isten ad az a legjobb... nagyon szépen mozog nem árt neki a hideg jól állítható....
Hátrány
szerintem ezt ki lehet hagyni ebből a tipusból talán a merevíést tartom egy kicsit lightinak, de csak kinézetre, mert gyakorlatilag semmi bajom nem volt vele
Tapasztalat
multkor láttam egy embert (50 év körül járt) akinek ilyenje meg egy spec fsr-je volt... :):) úgy neveztem el hogy dhfater:):):):):)
Erre ajánlom
dh fr meg annak aki totál el van szállva és olyan villát szeretne amit nem tud eltörni...meg lezúzni
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Geri avatar
Geri
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Könnyű és erős, meg merev és nagyon jól mozog!
Hátrány
Az a féktüske nem kellene rá!
Tapasztalat
Nagyon pöpec kis teló! Boxxer-nek abban az időben elég erős konkurenciát jelentett! Kár, hogy a Marzocchi már nem gyártja a Super Triple szériát! Többit lásd fent!
Erre ajánlom
DH/FR és NS!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

stuff avatar
stuff
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon baba mozgás(17 cm),jó kinézet,erős konstrukció.
Hátrány
Nincs.
Tapasztalat
A legjobb,mert még nem is olyan dög nehéz,mint a monster.
Erre ajánlom
Dh,Fr.
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.