Sok állítási lehetőség ( kis és nagy sebességü kompresszió, a visszaút csillapítás külön állítható a rugóút alső és felső szakaszán, gyárilag jár hozzá 3 különböző keménységü rugó), egyszerű a karbantartása, finom mozgás (megfelelő karbantartás mellett), viszonylag jó súlyban van.
Rendszeres karbantartás, nemtúl merev.
Hát az első pár nap használat alatt rettenetesen sz*rul mozgott ezért szétszedtem egy gyors olajcserére amikor kiderült, hogy a láb aljába áll a fémforgács és szemre is kevesebb olaj volt benne a gyár által előírt mennyiségnél. Miután kitakarítottam és lecseréltem az olajat a csillapításba és a lábba is a szervízkönyben megadottak szerint érdekes módon jelentősen javult a mozgása. A szétszedegetések közbe feltűnt hogy kb 2-3 kerék kiszedés után egyre halkabban klikkel a maxle tengely amikor rögzítem a lábba. Akkor azt is szétszedtem... a tengelybe van egy aluminum csavar ami kétoldalról egy egy kúpot húzbele a tengelybe így rögzíti a lábba. Ezen az alumínum csavaron van 4 borda amibe 1 kis acél golyó kattog amin 1 gramm zsír nem volt és szépen elkezdte lenylrni a bordákat a csavarról. miután kicsit bezsíroztam szerencsére rosszabb már nem lett. (ezek a hibák lehet csak véletlenek, nem hinném hogy ennyire igénytelen lenne a sram de kitudja...). Ha városi villogós bicilibe használjátok akkor tuti sokáig nem kell hozzányúlni, ha viszont arra használjátok amire való akkor viszonylag hamar elmászkálnak a rúgón lévő zsugorcsövek és kegyetlenül tud zörögni a rugó.