-Brutális teljesítmény, a 1-2 ezer méter szintkülönbséget simán legyőz - persze ha a pedált is nyomjuk. Bárhol feltekerek vele - persze ha nem pörög ki a kerék, vagy nincsenek kövek, lépcső.
-Elképesztő fékhatás, nyugodtan lehet 1 ujjal fékezni, és 4 ujjal markolni a kormányt.
-Első osztályú rugózás.
-Remekül működik a kézi gázkar, ha nagyon meredek ösvényen kell feltolnom, engem is felhúz, futva megyek az emelkedőkön.
-Ha egy bringás csapatban te vagy a leggyengébb láncszem, ezzel te leszel a legjobb- persze meghatározott távon belül. (olvasd a blogomat: https://ekerekpar.wordpress.com/)
-Az ár/teljesítményről fogalmam sincs, de kötelező volt kitölteni, hát megelőlegeztem az 5 pontot
-Van rajta USB csatlakozó, bár csak lassú töltést tud (LG G2 telefonnal)
-Hiányzik az első sebváltó, ha lemerül az aksi, terepen halott vagy.
-A fék kegyetlenül nyikorog, most cseréltem fékbetétet shimano-ra, meglátjuk....
-A rugós nyeregcsőben elrongyolódik a rugót burkoló fólia tömlő, fél éves korában elkezdett nyikorogni, erősen ajánlott pár havonta megzsírozni.
-Az első világítás oldalra hord, és nagyon gyenge, közvilágítás nélküli úton kell még egy lámpa.
-Figyelni kell a tárcsafék körüli csavarokra, nekem kilazultak menet közben.
-autón, tetőcsomagtartón szállítás igencsak körülményes a súlya miatt.
-nincs rajta hátsó világítás, pedig az elektronika fel van rá készítve.
-az USB a telefont csak lassú töltéssel tölti (LG G2 telefonnal)
A többi elektromos bringát nem igazán ismerem, de aki arra is számít hogy tolni is kell időnként a gépet, az kézi gáz nélkülit ne vegyen. (olvasd a blogomat: https://ekerekpar.wordpress.com)
Ha igazán hosszú távon akarod használni, esetleg több napig töltés nélkül, terepen, akkor jobb ha van első sebváltód is!
Off road bringázás árkon-bokron. Dinamikus, stabil, jó a rugózása. Viszont ez egy monti, országútra nem a legjobb választás, nagyon nehéz, robosztus, drága.