Szép forma és megjelenés, terepre kitűnő gumik
Gyárilag MT200 fékkel szerelték, ami egy sima mtb-n sem kielégítő, egyből cseréltem SLX-re.
Festése szerintem kicsit érzékeny, érdemes szilikonsprayyel lefújni. Ráadásul utána mosással jól tisztítható. A gyári belső szeleprésze nem bontható, nem tudok így beletenni Slime-ot, a külső falvastagsága vékony, defektre érzékeny.
Természetesen egyből cseréltem a markolatot és nyerget, a nyeregcsővet pedig egy Cane Creek elastomeresre, ami adott a gépnek egy kis rugalmasságot hátul. Tetszik a Yamaha rendszer, kijelzés és a gombok, az első fokozat szinte alíg segít, másodikban ideális, harmadikban emelkedőkön szuper, a negyedikkel felmászhatsz vele a fára is hátul nagy fogaskerékre váltva.
Bármilyen terepre, Betonon haladva rossz hullámos úton ugrál elől, ha a keréknyomás 2 felett van, 1.8 bar ideális nekem. 105 kilómmal (spórolva az akkuval) kb 80 km megtehető az 500-as akkuval a gyári Schwalbe gumikkal, ami nem Tubeless