Remekül működik a Campagnolo fékváltókar-váltó kombinációval, alacsony súrlódású bowdenszett, nem kell "félni", hogy szakad.
(elterjedt városi legenda ugyanis, hogy a campa fékváltókarok csak a saját bowdenjüket szeretik, de ez szerintem blődség. A Mirage-ban nekem valami neuzer bowden van, 150!! forintos, és tökéletesen vált-teszi a dolgát. A Veloce gyárilag ezzel jött, és jól teszi a dolgát ez a bowdenkészlet is.)
Nagyon szép a bowdenházon a Kampányoló felirat.
Hát jó drága. Drótért ennyi pénzt nem adnék ki, főleg, hogy kisebb cégek, mint a BBB is készítenek kifejezetten "kampatibilis" bowdeneket..
Mint mondám, valamiért általános vélekedés, hogy Campagnoloba nem jó, csak Campagnolo kábel. Az egyik LBS-ben lazán beleteszik a BBB bowdenkészletet bármelyik C-karba, remekül működnek. Van Neuzer bowdenes C-karom, működik. Van ez, működik. Jobban? Nem mondanám, a drót az drót, ha kicsit nagyobb a súrlódása, akkor meg bowdenházba pár csepp orsóolaj vagy esetleg egy picit drágább "drót" teflonnal.
A váltás teljesítménye ugyebár multifaktoriális, lehet bármilyen jó váltód, jó rugókkal, görgőkkel, ha a sor-lánc-bowden trióból valamelyik kritikán aluli, esetleg megfeledkezel a KARBANTARTÁSRÓL, vagy a fékváltókarod adja be az unalmast.
A kábelek esetleges cseréje (főleg nyílt bowdenvezetésnél, ha a váltókábelek a középcsapágyház alatt szabadon futnak el) sokszor megold bármilyen váltás-problémát, de nem tudom, hogy megér-e egy ilyen bowdenszett annyit, amennyit elkérnek érte.
Bekötni Campagnolo fékváltókarokba (Vagy Sachs New Successbe, nyugodtan olvass utána, hogy kell átmatricázni egy Chorust :) ) és működtetni vele a fékeket-váltókat. :-)