Campagnolo bowdenszett egyéb cuccok

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 10.000 Ft

HASONLÓ egyéb cuccok TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Légió avatar
28 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Nagyon finoman csúszik benne a bóvden
  • elég menő mikor kivillanak az ezüst feliratok a bicón :) 
  • látszik rajta,hogy minőségi termék
  • szép dobozdban adják, kupakokkal együtt ahogy azt kell.  
  • könnyű ( azt hiszem kóros gramm mániám van :DD ) 
Hátrány

Az ára.... Ha külön kellett volna megvennem nem fizettem volna ki érte a 8-9ezer forintot, fele annyiért is lehet már kapni bbb-t vagy jagwiret. 

Tapasztalat

Nagyon megvagyok vele elégedve, érezhetően jobb mint a teszkós/osanos "drótok",egyszerűen pompás, ha jól megvan csinálva, leköszörült bovdenházvégekkel, egy-két csepp műszerolajjal, kupakokkal olyan mintha elektromos menne a fék meg a váltó vele. Igaz, ha külön kellett volna megvásárolni nem nagyon húztam volna a szám, de megéri az árárt. 

Erre ajánlom

Precíz, ígényes országútisoknak. 

Ennyiért vettem
Fékváltókarhoz "járt".
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Remekül működik a Campagnolo fékváltókar-váltó kombinációval, alacsony súrlódású bowdenszett, nem kell "félni", hogy szakad.

(elterjedt városi legenda ugyanis, hogy a campa fékváltókarok csak a saját bowdenjüket szeretik, de ez szerintem blődség. A Mirage-ban nekem valami neuzer bowden van, 150!! forintos, és tökéletesen vált-teszi a dolgát. A Veloce gyárilag ezzel jött, és jól teszi a dolgát ez a bowdenkészlet is.)

 

Nagyon szép a bowdenházon a Kampányoló felirat.

Hátrány

Hát jó drága. Drótért ennyi pénzt nem adnék ki, főleg, hogy kisebb cégek, mint a BBB is készítenek kifejezetten "kampatibilis" bowdeneket..

Tapasztalat

Mint mondám, valamiért általános vélekedés, hogy Campagnoloba nem jó, csak Campagnolo kábel. Az egyik LBS-ben lazán beleteszik a BBB bowdenkészletet bármelyik C-karba, remekül működnek. Van Neuzer bowdenes C-karom, működik. Van ez, működik. Jobban? Nem mondanám, a drót az drót, ha kicsit nagyobb a súrlódása, akkor meg bowdenházba pár csepp orsóolaj vagy esetleg egy picit drágább "drót" teflonnal.

 

A váltás teljesítménye ugyebár multifaktoriális, lehet bármilyen jó váltód, jó rugókkal, görgőkkel, ha a sor-lánc-bowden trióból valamelyik kritikán aluli, esetleg megfeledkezel a KARBANTARTÁSRÓL, vagy a fékváltókarod adja be az unalmast.

 

A kábelek esetleges cseréje (főleg nyílt bowdenvezetésnél, ha a váltókábelek a középcsapágyház alatt szabadon futnak el) sokszor megold bármilyen váltás-problémát, de nem tudom, hogy megér-e egy ilyen bowdenszett annyit, amennyit elkérnek érte.

Erre ajánlom

Bekötni Campagnolo fékváltókarokba (Vagy Sachs New Successbe, nyugodtan olvass utána, hogy kell átmatricázni egy Chorust :) ) és működtetni vele a fékeket-váltókat. :-)

 

Csatolt képek
Campagnolo bowdenszett  2011 egyéb cuccok
Campagnolo bowdenszett  2011 egyéb cuccok
Campagnolo bowdenszett  2011 egyéb cuccok
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
színválaszték:
  • Fekete
  • Piros
  • Fehér

tömeg:

240 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo bowdenszett termékkel kapcsolatban: