Ilyen van a városi rohangálósba, az outioba és a trekkingbe is (ez utobbiba fekete)
Küllőtörésem volt már a városiba, de nem nyaknál tört hanem a niplinél (gyanítom a niplibe szakadt a menet) az outi kerekembe állandóan cserélgettem a régi (30 éves nem tudom milyen márkájú küllőket dt-re, mert azok folyton törtek a jó magyar aszfalton; természetesen mindig hajtásoldalon a nyak, hogy a sort is le kelljen venni) a cseredarabok esetében egyszer volt hogy centrirozásnál menetszakadás történt, de itt is csak egyszer, másik alkalommal a nipli gyengesége folytán.
Remekűl húzható, erősek a menetek (egyébként túl húzásnál a menet szakad hamarabb s jellemzően a niplié, a nyakat húzással még nem törtem)
A sapinoknál jobb, azok gyengébbek.
Sajnos az ára azért kissé erős, főleg a minőségibb duplán/triplán húzott vagy aero küllő esetén (ez utobbi viszont nagyon mutatós, a mavic kerekeiben találkozhatunk hasonlóval)
[Az aero esetén tudtommal nem fogadja minden agy; erre érdemes odafigyelni]