DT Swiss rozsdamentes küllő egyéb cuccok

16 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 50 Ft

HASONLÓ egyéb cuccok TERMÉKEK




mosfet avatar
153 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Jóminőségű alapanyagból készül, jól húzható, erős küllő. Többféle méretben, színben (ezüst, fekete, fehér, piros) és erősségben (szimplán, duplán és triplán húzott) is kapni.

A nyak pontosan hajlított, a fej erős - nálam még nem tört nyaknál dt. A menet pontos, bele nem szakadt eddig csak egyszer (niplinél is). 

Az alap "champion"-t használtam ez sima 2mm-es rozsdamenes acél alapanyagból készül. De van aero (lapított) és húzott 2/1,8/2mm illetve 2/1,5/2mm a kínálatban, ezek súlyban már sokkal jobbak.

Hosszú élettartam jellemzi.

Hátrány

az árán kívűl nem nagyon találtam (az alap champion súlyban elég sok)

Tapasztalat

Ilyen van a városi rohangálósba, az outioba és a trekkingbe is (ez utobbiba fekete)

Küllőtörésem volt már a városiba, de nem nyaknál tört hanem a niplinél (gyanítom a niplibe szakadt a menet) az outi kerekembe állandóan cserélgettem a régi (30 éves nem tudom milyen márkájú küllőket dt-re, mert azok folyton törtek a jó magyar aszfalton; természetesen mindig hajtásoldalon a nyak, hogy a sort is le kelljen venni) a cseredarabok esetében egyszer volt hogy centrirozásnál menetszakadás történt, de itt is csak egyszer, másik alkalommal a nipli gyengesége folytán.

Remekűl húzható, erősek a menetek (egyébként túl húzásnál a menet szakad hamarabb s jellemzően a niplié, a nyakat húzással még nem törtem)

A sapinoknál jobb, azok gyengébbek. 

Sajnos az ára azért kissé erős, főleg a minőségibb duplán/triplán húzott vagy aero küllő esetén (ez utobbi viszont nagyon mutatós, a mavic kerekeiben találkozhatunk hasonlóval)

[Az aero esetén tudtommal nem fogadja minden agy; erre érdemes odafigyelni]

 

Erre ajánlom

kerékbebele

Ennyiért vettem
40
Csatolt képek
DT Swiss rozsdamentes küllő egyéb cuccok
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

Rozsdamentes acél


 
színválaszték:

Ezüst


 
további információk:
  • Átmérő: 2 mm
  • Hossz: 256 mm - 312 mm

DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
DT Swiss rozsdamentes küllő
1 válasz
utolsó: 2019. dec.
DT Swiss rozsdamentes küllőt milyen kerékbe építsek 130 kg-omhoz?
18 válasz
utolsó: 2015. ápr.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss rozsdamentes küllő termékkel kapcsolatban: