több mint egy éve
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2012,
6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
- A fékerőt brutális mértékben feljavítja a hosszanti szálas fékbowdenház .
- Az XTR ház mellette egy gagyi, takonygumi, kolbászoló játékszer. Miért? Mert spirálos a japánok háza.
- Olcsó
- Merev, a kormány nehezebben fordul el, bár ez letámasztásnál előny, 0 kéznél hátrány.
Hátrány
- Csak a feketén van rendes műanyag bevonat, a titános változaton a "titán" gyakorlatilag egy szövetréteg átlátszó műanyag alatt, a szövet pedig előszeretettel csúszkál a pálcákon így simán felgyűri a külső burkolatot mert...
- Simán átszakítják a fémpálcák a bowdenházvéget (titános előbb, a fekete kevésbé), szóval az alap 20 Ft-os nyavjákkal csak bosszúság lesz. Ja és ha ez megtörténik vágni kell a házat, mert nem működik az, hogy visszegyengetem a burkolatot a pálcákra és kész is, mondván ha megy odafele, akkor vissza is.
- Nem egyszerű mutatvány méretre szabni (harapófogó + kalapács tuti módszer)
Tapasztalat
Igen kellemes meglepetés volt. Először a lila Genesis csótányomra került fel előre ez a noname ház v-fékkel, alap KLS pofákkal. A fékerő messze verte a másik, Magellan bringán lévő BB7-et!! Persze az akkor még használatban levő XTR bowdenek miatt.
Cseréltem a BB7 "vezetékezését" is és sokkal határozottabb lett a nyomáspont, nyúlós érzet elöl megszűnt, hátsó egy kissé rugalmas maradt, de ez szerintem inkább az Avid Speed Dial SL fékkar hibája.
Összeségében, minden egyes hátrányával együtt ez a legjobb ház amivel eddig dolgom volt.
Erre ajánlom
Minden fékhez ami bowdenenes.
De leginkább a fekete változatot és azt is csak akkor ha tudsz rendes, jó minőségű, azaz nagy anyagvastagságú házvéget szerezni.
/ tömeg 3m-re értendő/
Ennyiért vettem
870 Ft/3méter
Mért tömeg
121 g
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?