MOL Liton LT 2 EP lítiumbázisú kenőzsír egyéb cuccok

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2012.09.)
  • Listaár: 600 Ft

HASONLÓ egyéb cuccok TERMÉKEK




zozoz1 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Most nem kezdeném el leírni az adatait hogy -30°C és +120°C között használható, meg vízállóság meg teherviselő képesség, alacsony súrlódás meg kiváló korrózióvédelem stb.... Egy modern zsírnak ez a dolga. Inkább a vele "együttélés" tapasztalatait osztanám meg. 

1/. Nagyon jó vele dolgozni. Mérsékelten lágy, sima, barna színű zsír. Fecskendőbe beszoktam tölteni és onnan kiválóan lehet adagolni.  

2/. Semmi káros anyag nincs benne így semmi kesztyű vagy bármi védőfelszerelés nem kell hozzá. A kézről könnyen letörölhető nem ivódik a bőrbe. 

3/. 250g ami igen komoly mennyiség egy kerékpár karbantartásához. Az egész család kerékpárját lehet vele évekig kenni.

4/. Könnyen beszerezhető (Tesco autós részleg) és viccesen olcsó. Ráadásul az árához képest nem csekély mennyiség. 

Hátrány

Szavatossága 3 év. Az életbe el nem használom ennyi idő alatt. Bár amennyibe került nem igazán szempont. Veszek majd másikat. 

Tapasztalat

Sokan a hátrányaként említik hogy poros, nyílt helyeken gyorsan beveszi a koszt. Nem tudom hogy ez miért hátrány? Minden zsír ezt teszi. Állagának köszönhetően fura lenne ha nem gyűjtené a homokot meg minden más külső szennyeződést. Nem is erre van kitalálva. Zárt rendszerekben viszont kiválóan teljesít. Ezt állíthatom mert van egy összehasonlítási alapom. Az egyik pedálomat MOTOREX BIKE-al zsíroztam be jó 2 évvel ezelőtt. Mivel elfogyott a zsír a másik pedált ezzel a MOL Liton LT 2 EP zsírral kezeltem le. Azóta mindkét pedál kicsit meglogósodott ezért szétszedtem hogy megpucolom,  golyót cserélek ha kell, hézagolom stb. Meglepő volt a két zsír állagát összehasonlítani. Mindkettő zsír egész jó állapotban volt. Viszont a MOTOREX BIKE kicsit besűrűsödött, ragadósabbá vált kissé.  A MOL Liton LT 2 EP színe besötétedett de az állaga nem igazán változott. Ez ezért érdekes mert a MOTOREX BIKE zsír 100g-ja (ilyen kiszerelésben kapni) 2000 Ft míg a MOL Liton LT 2 EP 250g-ja 550 Ft volt. Hogy jobban kiélezzem a dolgot ha a MOTOREX BIKE 250g lenne akkor 5000 Ft-ba kerülne a MOL Liton LT 2 EP 550 Ft-val szemben. Számomra egy tanulsággal szolgált ez az összehasonlítás. Ha valamit specifikusan kerékpárhoz árulnak akkor nem tudják hogy mit kérjenek érte.

Erre ajánlom

Minden ami zárt rendszerben működik. Kormánycsapágy,  hajtóműcsapágy, pedálcsapágy, kerékagy-csapágyak. Teleszkóphoz még nem próbáltam..... Szerintem oda más komponensű zsír kell. Majd utána nézek.....

Ennyiért vettem
550 Ft
Csatolt képek
MOL Liton LT 2 EP lítiumbázisú kenőzsír  2012 egyéb cuccok
A zsír
16 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
további információk:

Többcélú lítiumbázisú kenőzsír. Összetételének köszönhetően kiváló szivattyúzhatósággal rendelkezik, ezért elsősorban központi kenési rendszerekben ajánlott használata. Jó teherviselő képességgel és vízállósággal rendelkezik. Alacsony súrlódást és kopást, jó korrózióvédelmet biztosít. Normál üzemi hőmérsékleten, nagy terhelésen üzemelő gördülőcsapágyak kenésére használható a közlekedésben, az acél- és építőiparban. Alkalmazható: -30°C és +120°C között (rendszeres utánkenés: +140°C)

  • Alapolajkeverék kinematikai viszkozitása 40°C-on: 180 mm^2/s
  • Cseppenéspont 195 °C
  • Penetráció 25°C-on, 60 törés után: 280 01, mm

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
MOL Liton LT 2 EP lítiumbázisú kenőzsír
4 válasz
utolsó: 2014. dec.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű MOL Liton LT 2 EP lítiumbázisú kenőzsír termékkel kapcsolatban: