MOL Liton LT 2 EP lítiumbázisú kenőzsír egyéb cuccok

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2012.09.)
  • Listaár: 600 Ft

HASONLÓ egyéb cuccok TERMÉKEK




rcs2003 avatar
78 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

-Olcsó! Sokkal kisebb kiszerelésű kerékpáros zsírokat árulnak sokkal de sokkal több pénzért, kötve hiszem hogy azok bármivel is többet tudnak nyújtani.

-Jó állagú, nem túl puha, nem túl ragadós.

-Szép, borostyánszerű vagy inkább sötét arany, vékony rétegben áttetsző színe van (nem mintha ez számítana, de nekem tetszik :) )

-Jó szaga van :D (sajátos dolog ezen élvezkedni, de vannak kimondottan kellemetlen szagú zsírok a piacon, ezzel viszont ezért is jó dolgozni)

-Sok helyen kapható, én legutóbb az SKF-ben vettem de autós boltokban is jelen van, többféle kiszerelésben.

-Jó kenést bíztosít, számtalan féle felhasználásban bizonyít itthon nap mint nap

-Porvédős csapágyakhoz tökéletes választás, egyébként a többit lásd a hátrányoknál.

-Még a teleszkópom is ezzel kenem belülről (egyszerű rugós Suntour XCM) + némi motorolajat töltök be alulról a villalábakba hogy még könnyebben mozogjanak a becsúszók.

Hátrány

- A szutykot bekeveri a csapágyba, ha az nem zárt eléggé! Szutyok elleni védelemre talán valami ragadósabb zsírt válassz kívülre, hogy még a bejutás előtt megfogja a port.

Tapasztalat

Én a kistégelyes kiszerelést szoktam vásárolni. Régen a Tescoban volt kapható, de már jó ideje kivezették a kínálatból.

Viszonylag gyakran kenem át a kerékpárom mozgós alkatrészeit, csapágyakat, a pedált különösképpen. Utóbbiról szeretnék megosztani egy tapasztalatot a nyitottabb kialakítású csapágyak tekintetében. Szóval, a pedálomnak a belső oldalról nem valami zárt a csapágya. A másik végén a kupakot lepattintva szoktam zsírral felnyomni a belsejét, majd a kupakot visszanyomva a belső oldalon kitódul a régebbi zsír. Na és ez rendre szürkés, piszkos szokott lenni. Tehát ha porvédelem a cél, akkor kívülről érdemes a nyitott részeket valami tapadósabb zsírral megkenni hogy az még bejutás előtt megfogja a port-piszkot. Tartósságábról, szavatosságáról nem tudok nyilatkozni mert sosem vártam még meg hogy belepohosodjon a csapágyba, gyakran újrazsírozok mindent. :)

Erre ajánlom

Bármit kenni ahova zsírra van szükség mozgó alkatrészek, csapágyak időtálló kenéséhez. Nem csak kerékpárhoz, bármihez. Sütni nem érdemes vele! Ahhoz másik zsír kell. Vagy étolaj. :)

Ennyiért vettem
625
Mért tömeg
250 g
Csatolt képek
MOL Liton LT 2 EP lítiumbázisú kenőzsír  2017 egyéb cuccok
250g-os, tégelyes kiszerelés
13 olvasó 77%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
további információk:

Többcélú lítiumbázisú kenőzsír. Összetételének köszönhetően kiváló szivattyúzhatósággal rendelkezik, ezért elsősorban központi kenési rendszerekben ajánlott használata. Jó teherviselő képességgel és vízállósággal rendelkezik. Alacsony súrlódást és kopást, jó korrózióvédelmet biztosít. Normál üzemi hőmérsékleten, nagy terhelésen üzemelő gördülőcsapágyak kenésére használható a közlekedésben, az acél- és építőiparban. Alkalmazható: -30°C és +120°C között (rendszeres utánkenés: +140°C)

  • Alapolajkeverék kinematikai viszkozitása 40°C-on: 180 mm^2/s
  • Cseppenéspont 195 °C
  • Penetráció 25°C-on, 60 törés után: 280 01, mm

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
MOL Liton LT 2 EP lítiumbázisú kenőzsír
4 válasz
utolsó: 2014. dec.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű MOL Liton LT 2 EP lítiumbázisú kenőzsír termékkel kapcsolatban: