Motorex Dry Lube egyéb cuccok

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.3]
  • Modellév: 2009 (frissítve: 2009.09.)
  • Listaár: 2.000 Ft

HASONLÓ egyéb cuccok TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

leitnor avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Nézőpont kérdése. A motorolajhoz képest drága, de más olajokhzo képest nem annyira.
  • Jól ken
  • Elég tartós
  • Könnyen eltávolítható
Hátrány
  • Koszolódik
  • Nehezen adagolható
Tapasztalat

Nekem alapvetően csalódás ez az olaj. Kifejezetten olyat szerettem volna, ami nem szed össze minden dzsuvát az aszfaltról és nem feketíti be a sort és a támvillát. Már egy rövid tekerés után tiszta kosz az egész lánc és a sor is. Jól ken, szépen fut vele a lánc, de nekem az is szempont, hogy sokáig maradjon tiszta a rendszer.

Erre ajánlom

Mindenekelőtt kenésre. Olyannak, akinek nem fontos, hogy csillogjon a fogaskoszorú.

Ennyiért vettem
2000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

blint587 avatar
63 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny

A kenés megfelelő, és kevés is elég belőle.

Más kommentelőkkel ellentétben én azt állítom hogy az ára éppen megfelelő ahhoz képest amit tud, ha nem az 56ml-es kiszerelést veszed hanem a 300ml-est, ráadásúl spray formájában van két szórófejjel, így megéri. 

A portaszítást úgy kell itt értelmezni, hogy más olajokkal ellentétben ez nem fogg úgy összeálni egy szmötyis masszává mint más olajok.

Hátrány

Kicsi a viszkozitása így eléggé csöpög a Dry Lube.

Erre ajánlom

Amire való: lánvkenésre

Ennyiért vettem
2700
Csatolt képek
Motorex Dry Lube egyéb cuccok
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zomby avatar
10 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • biológiailag lebomló
  • mondjuk, hogy jól ken ez a Motorex olaj
Hátrány
  • kis víz is azonnal lemossa
  • az adagolónak leginkább két állása van: a nem jön semmi és az ömlik mindenhová
  • drága
Tapasztalat

Elvileg portaszító hatású, amit én nem nagyon érzek, de biztos...

Ahhoz, hogy jó kenést biztosítson elég gyakran újra kell kenni a láncot. 5 perc egy csendes esőben és lehet újrakenni mindent, mert lemossa.

Erre ajánlom

száraz időben láncot kenni

Ennyiért vettem
2100
Csatolt képek
Motorex Dry Lube  2011 egyéb cuccok
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

outlaw512 avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Ugyanugy  összeszedi a port ez a Motorex kenőanyag mint bármilyen olaj.(pedig portaszitóként reklámozzák.)

Könnyen lejön.én tisztitásra Nicro K3-t használok.

Ha lejön róla akkor sem hangos a lánc.

Az uti verziót használtam.

 

 

 

 

 

Hátrány

DRÁGA!!!!!

sima motorolaj Kb.húszadannyiba kerül.

 

 

 

 

 

Ennyiért vettem
2200HUF(Ebike)
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mosfet avatar
153 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Jó a kenése, egyenletesen szépen oszlik el a láncon. 

Elég jól ellenáll a szennyeződéseknek.

A brigéciol hamar lekapja

Hátrány

Elég drága

A víz nem barátja. 

Gyakran kell keni a láncot vele, kicsit jobb viszkozitással valószínű tartósabb volna

A szórófejes változatot macerásabb hasnálni (összekeni a felni fékfelütetét, nagyon szórja, pocsékolja az olajat)

Tapasztalat

A szórófejes változatot használtam, de az elég pazarlós és összeken mindent. Inkább a hagyományosat ajánlom, azzal jobb dolgozni. 

Alapvetően jól ken de nem elég tartósan - persze így is tovább tart mint egy hagyományos olaj. 

Azért csak 4 répa, mert használtam már hatásosabb olajat is, aminek jobb volt a viszkozitása és tartósabbnak is bizonyult terepen.

A hagyományos finom gépolaj vagy a wd40hez képest jobb hatásfokkal bír.

 

Erre ajánlom

Ahogy Makky is írta, én is inkább outira ajánlanám

8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HillBen avatar
76 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

jól ken. eddig tf2 kenésével zörgött a lánc ezután már teljesen halk.

ma vettem elment ezért egy dzsuvatesztre. főleg sarat kapott. egész jól bírta nem kellett újra lekezelni a láncot.

outit is megkentem vele az is jó.

Hátrány
elég drága, esőt szerintem nem fogja bírni.
Tapasztalat
elég drága. én műszerolajjal hígítom...
Erre ajánlom
mindenkinek
Ennyiért vettem
1990
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Professzore avatar
16 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Mindez a sima nagy flakonos, fújós (szpré) kiszerelésű változatról.

Nekem nagyon bevált, bár alapvetően száraz időre javasolják, nekem nedves körülmények között (sáros utak, eső stb.) is teljesen bevált. A szennyeződést karbantartáskor könnyű leszedni (egy pár öreg zoknit kell hozzá elhasználni, a második adagot nagyon kevés WD-40-nel, ha nagyon koszos a lánc).

Jól ken, teljesen zajtalanná teszi a láncot, csökkenti a kopást (gyakorlati tapasztalat, ugyanakkora futásteljesítménynél a WD-40-nel elkopott a lánc, ezzel nem mérhető még kopás -- ez több ezer kilométert jelent!).

Kétféle kifújó szelep jár hozzá, egy hosszú vékony csöves és egy hagyományos. Utóbbi kizárólag a racsnira/fogaskoszorúra jó.

Környezetkímélő.

Hátrány

Tárcsafékes bicajoknál a szpré változat nem ideális, én is lecserélem a bicajjal együtt (mostantól flakonost veszek).

Bár van "úti" kiszerelése,  nekem még nem sikerült magyar boltban találnom.

Erre ajánlom

Mindennapi használatra láncolajként, bowdenek, váltók, illetve bármilyen mozgó, olajos kenést igényelő alkatrész kenéséhez.

Nedves időre elvileg a Wet Lube jobb, de azt még nem próbáltam, mert ez is bevált.

4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
  • Jó hatásfokkal ken
  • Könnyen letörölhető a láncról
Hátrány
  • Terepen nem bírja tovább, mint a hagyományos motorolaj.
Tapasztalat
Elég sok biciklin elég sok km-t mentem már vele. Az a tapasztalatom, hogy terepen igazából nem bírja tovább, mint a sima motorolaj és érzésre nem ken jobban. A lánc kopási sebessége is azonos vele, már amennyire ezt egyáltalán össze lehet hasonlítani, de kb. azonos. Vizesen is kb. ugyanazt tudja, szinte semmit. (Persze arra ott a Wet, de az egy külön történet lesz.) Amiben viszont jobb a sima motorolajnál az pedig az, hogy országúton megtett sok km után, amikor az újabb kenés előtt tisztára akarod törölni a láncot, akkor a lánc külső felületéről könnyebben el lehet távolítani. Sokkal könnyebben. Ez nekem nagy előny. Terepen kb. ugyanazt tudja, mint a motorolaj, de sokkal drágább annál (kb. 20x). A sima motorolaj nekem 3 répa, 5 répa.
Erre ajánlom
Én elsősorban országútra ajánlanám.
Ennyiért vettem
1700
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Motorex logó

Motorex márka bemutatás

A Motorex (Bucher AG) svájci székhelyű vállalat, prémium kategóriás kenőanyagairól ismert. 1917-ben alapult meg elődje a Fritz Jenzer nevezetű cég, mely bőr és padlóápoló szereket gyártott és forgalmazott. Az ekkor még csak egy alkalmazottat foglalkoztató vállalatba 1920-ban szállt be Arnold Bucher. A cég azóta is Bucher utódainak irányítása alatt áll.

Első Motorex márkanév alatt forgalmazott kenő és vegyi anyagaik 1947-ben kerültek piacra. A cég termelése ekkor még csak 1hordó/nap volt. 1974-ben már évi 5.300.000 literes kapacitással bírt a gyár, 1978-ban pedig megjelent az első spray kiszerelésű kenőanyaguk. A cégnek 2001 óta amerikai és német leányvállalatai is vannak, 2011-ben pedig új gyár épült Svájcban, a tárolókapacitás pedig 8 millió literre nőtt.

A termelését a kezdetek óta töretlenül növelő Motorex termékei közt megtalálható minden, a kerékpár karbantartásához szükséges vegyianyag, beleértve a tisztítószereket (váz, alaktrész, fékfelület), kenőanyagokat (zsírok, különböző időjárási körülményekhez illő láncolajok), illetve fékfolyadékokat is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Motorex Dry Lube termékkel kapcsolatban: