Mindez a sima nagy flakonos, fújós (szpré) kiszerelésű változatról.
Nekem nagyon bevált, bár alapvetően száraz időre javasolják, nekem nedves körülmények között (sáros utak, eső stb.) is teljesen bevált. A szennyeződést karbantartáskor könnyű leszedni (egy pár öreg zoknit kell hozzá elhasználni, a második adagot nagyon kevés WD-40-nel, ha nagyon koszos a lánc).
Jól ken, teljesen zajtalanná teszi a láncot, csökkenti a kopást (gyakorlati tapasztalat, ugyanakkora futásteljesítménynél a WD-40-nel elkopott a lánc, ezzel nem mérhető még kopás -- ez több ezer kilométert jelent!).
Kétféle kifújó szelep jár hozzá, egy hosszú vékony csöves és egy hagyományos. Utóbbi kizárólag a racsnira/fogaskoszorúra jó.
Környezetkímélő.
Tárcsafékes bicajoknál a szpré változat nem ideális, én is lecserélem a bicajjal együtt (mostantól flakonost veszek).
Bár van "úti" kiszerelése, nekem még nem sikerült magyar boltban találnom.
Mindennapi használatra láncolajként, bowdenek, váltók, illetve bármilyen mozgó, olajos kenést igényelő alkatrész kenéséhez.
Nedves időre elvileg a Wet Lube jobb, de azt még nem próbáltam, mert ez is bevált.