Schwinn-Csepel mini csengő egyéb cuccok

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.07.)
  • Listaár: 700 Ft

HASONLÓ egyéb cuccok TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

llaszlo avatar
73 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó minőségű a mini csengő

Könnyű felszerelni

Szépen cseng, jól hallható.

Könnyű, nem pattog le a festés

Több színben is kapható. Így választhatsz a biciklihez passzolót. :)

Hátrány

Nem tudok. Nincs semmi hátránya, ennél többet nem tudok ide írni.

Tapasztalat

Egy csengőről mit lehet írni? :)

Erre ajánlom

Csengetni.

Ennyiért vettem
330
Csatolt képek
Schwinn-Csepel mini csengő  2013 egyéb cuccok
Szerinted hasznos?

Vilmos23 avatar
376 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Elsősorban nagyon olcsó mindössze 350Ft-ba került a mini csengő.Szerintem bőven megéri az árát.

Nagyon szép a festése és jól is néz ki az egész csengő.

Harangja acél(festett) ajzata műanyag pengetője szintén műanyag.Rugó csapja hozzá a haranghoz.

Többféle színben is elérhető(fekete,sárga,piros,kék)

Felszerelése nagyon egyszerű.

Kressz előírásoknak megfelel.

Súlya észrevehetetlen.

 

Hátrány

Nemigazán még azt sem mondhatnám hogy törik mert nem.

Ennyiért vettem
350
Csatolt képek
Schwinn-Csepel mini csengő  2013 egyéb cuccok
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

Acél


 
színválaszték:
  • kék
  • ezüst
  • sárga
  • piros
  • fekete

 
további információk:

Felszereléséhez szerszám szükséges.


Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel mini csengő termékkel kapcsolatban: