A tapasztalataimat talán a legdurvább terepen szereztem a defektek tekintetében: Budapest utcái. :D
Mikor elkezdtem a fővárosban kerékpározni minden héten több alkalommal kaptam defektet, akkor telt be a pohár amikor minden nap kaptam defektet (a legvégén egyszerre eresztett le mind a két kerék).
EZEK UTÁN....
....megvettem ezt a zöld trutyát, beletöltöttem a belsőkbe (az egyiket alapból lyukas belsőbe töltöttem) és vártam, hogy defektet kapjak, de a defektek onnantól kezdve nem akartak jönni :D csak azt vettem észre, hogy néha itt-ott kibuggyan a kerék felületén az az élénk zöld cucc, tehát az apró lyukakat észrevétlenül tömíti a Slime Tube Seleant.
Voltak egész nagy defekteim is, amikor azonnal leereszt a gumi, olyankor megálltam, és úgy fordítottam a kereket hogy alul legyen a lyuk (ilyenkor odafolyik az összes trutyi) és úgy kezdtem el pumpálni, és egyszer csak elkapta, így pár perc alatt a komoly méretű defektek is orvosolhatóak voltak.
Ma valami brutális defektet kaphattam, vagy egyszerűen csak elkopott a fél év alatt a belsőm a több ezer km-től, és széthasadt, mert ezt már nem tudta megjavítani a cucc :D Még nem mertem megnézni hogy néz ki a belső, úgyhogy nem tudom miért nem működött ma... de az tény, hogy TÖBB TUCAT defekt van benne a belsőimben... :D
Egy kis kézi pumpát mindig tartok magamnál a biztonság kedvéért, volt már rá szükség amikor nagy defektet kaptam, és fel kellett pumpálni a kereket és közben tudta csak betömíteni a Slime Tube Seleant a lyukat, mint azt az előnyöknél leírtam.
De igazából ez minimális hátrány.
defektek megelőzésére.... nem kell kerülgetni az úton semmit, néha direkt átmegyek az üvegszilánkokon :D