Defekt??? Az mi?
A kupak, amivel ki lehet szedni a szelepet, nagy 5let.
Láttam hogy valakinek a súly többlet probléma... Elég masszív és nehéz a gépem, engem jobban zavar az útszéli belsőcsere, mint hogy 250-300 grammal nehezebb a bringám.
Esetleg a palack anyaga lehetne puhább(esetleg masszív fóliából), hogy könnyebben ki lehessen sajtolni belőle a cuccot, mert eléggé meg kellett küszködni vele, hogy a lehető legkevesebb maradjon a flakonban.
Mióta megvettem, azóta nem kaptam defektet (kopp kopp kopp) vagy legalább is nem érzékeltem. Continental Air King külsőm van,ami jó légáteresztő képességgel rendelkezik, gondolom ezért az Air King név,!? Rengeteg defektet szereztem vele, és kb 5000 forintom bánta mire megvettem ezt a CSODÁT. Lassan egy éve van benne a tömlőkben (kb 1000 Km), és semmi gondom vele, néha ellenőrzöm a nyomást, ha kell fújok rá egy kicsit és megyek tovább. Ha belsőcserére kényszerülök, vagy valakinek kell, annak mindig ajánlom, hogy a 2 belső mellé vegyen egy palackot, nekem kifizetődött bőven.
Szerintem mindenkinek kellene használni, függetlenül hogy 10 km-t vagy 200-at teker. Egy belső 1000 ft, lehet ragasztgatni, vagy cserélni, de 2 db csere után, már visszahozta az árát.