Én nem sokat találtam.
Tetemes plusz súly a keréken. Ennél nagyobb hátrányokat lást alább.
Az őszi-téli szezont, úgy 6 hónapot nyomtam végig vele, kisebb megszakításokkal, városban. Ezalatt három defektet kaptam, ami semmivel nem jobb átlag, mint az ezt megelőző időszaké. Az összes defekt közönséges, apró tárgy okozta lyuk volt, semmi extra (kisebb üvegszilánk, apró drótdarab). Mind a három alkalommal a lezárt bringához visszaérve tapasztaltam a lelottyadt hátsót, tehát talán-talán lassítja a leeresztést. Két esetben elegendő volt újra fújni és utána nem volt gond, de ez ugyanúgy szívás volt, mert kétszeri újrafújás volt szükséges a benzinkutaknál. A harmadik, otthoni fújás után már begyógyult, nem volt szükséges foltozni.
A harmadik esetben már nem tudott megbirkózni a lyukkal, cserélni kellett a belsőt.
Azt viszont nem mondanám, hogy különösebben nehéz vagy komplikált betölteni, 15-20 perc alatt mindenestől megvolt a két kerék és anyázás sem volt vele.
Összességében túl sok hasznát, értelmét nem láttam. Fújni mindenképpen kell, tehát vagy tolom a benzinkútig, vagy rejszolok a minipumpával 10 percig - ehhez képest egy belső cseréjével járó plusz (kiemelem kereket, kirántom a belsőt, berakom az újat) már jelentéktelen plusz idő és munka.
Ha a bicikliboltban ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy valami olcsó, haszontalan apróságot vásárolj. Bár akkor már jobb egy mozgásérzékelős, LED-es szelepsapka, az legalább jampis.