Haza tudsz tekerni kiszúrt gumival is. Akár milliméteres lyukat is eltömít. Ha mégsem tömíti el a lyukat, legalábbis lassabban ereszt le. Emellett megfizethető árú, utólag is betölthető bármilyen kerékpárba, a szelep kitekerő szerszámot (autószelepre) beépítették a kupakjába, és nem utolsó sorban bírja a hideget (kipróbáltam fagyasztóban, -10 fokon ugyanolyan állaga volt mint szobahőmérsékleten, szóval télen is jó.)
Ha le akarod engedni a belsőt (pl. foltozás céljából) akkor azt nehezebb elkövetni, türelem kell hozzá. Állaga miatt nehéz, de nem lehetetlen kinyomkodni a rossz belsőből vissza az üvegbe. A végén vágtam egy nagy lyukat a durrdefektes (javíthatatlan) belsőn, és abból nyomtam ki egy tányérba, majd onnan mokkás kanállal bele az üvegbe, és onnan az új belsőbe.
További hátrány, hogy alumínium (autós) szelepkupakot nem ajánlott használni a gumira vele, mert összeragasztja a menetet, és csak fogóval jön le utána.De a gyári műanyag szelepkupakkal nincs gond.
Egyszer volt olyan is, hogy megakadályozta a folt ragasztását. Célszerű a lyuk környékéről egy hengeres tárggyal arrébb hengerelni a slime-ot, hogy a folt préselésénél biztos ne keveredhessen a ragasztóval. Meg természetesen alapos tisztítás.
Az egyik legjobb találmány ami a levegővel fújt gumik defekt problémáit hivatott kezelni.
Mindenki kerékpárjában, motorjában erősen ajánlott dolog.