Nagy nyomású gumiknál nem sok van. Talán az, hogy nehezebb lesz a kerék.
Kisnyomású bringáknál, tűszúrás szerű sérülés esetén jó lehet.
Három bringa, hat kerék, három defekt.
Nincs ráírva, hogy magasnyomású kerékbe nem való.
1 mm-es szilánk eltávolításakor egy, azaz 1 másodperc alatt leeresztett. Persze mondhatják, hogy ha odaforgatom a lyukat, ahol a lé van... Tekerés közben ez talán előfordulhat, de nagyobb tempónál a lép egy helyre koncentrálódik a centripetális erő miatt. Az egy doboz két kerékre való, 23-as országúti abroncsnál messze jobb kondíciót kéne teremtsen.
Felfújva, s a lyukhoz forgatva a cuccot, elapad az eresztés, de amint elmozdul, ismét leereszt. A 8 bar-os nyomást nem bírja.
A presta szelepet tönkre teszi, Betöltés után csak fogóval nyitható a szelep, kézzel nem.
Feleségem montijában, ami estéről reggelre leeresztett, de nem találtam meg a lyukat, hiába nyomkodtam a mosdóba, ott működött.
Presta szeleppel ellátott gépeknél a bejuttatás nem kis munka. Én egy a szelephez és a pumpához csatlakoztatható tartályt csináltam, amit feltöltök, s a pumpával bepréselek a gumiba.
Autó szelepes belsőbe gond nélkül belemegy.
Hamis biztonság keltésre.