Sram PowerLink 8s patentszem egyéb cuccok

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 290 Ft

HASONLÓ egyéb cuccok TERMÉKEK




lgabster avatar
25 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

praktikus
erős
tartós
szerszám nélkül szerelhető
könnyen bontható
a PowerLink 8s patentszem a legjobb megoldás láncszakadás ellen

 

Hátrány

shimano láncon keresni kell, hogy hol bujkál (:

Tapasztalat

Nekem a 9es rendszerhez való típus van és full shimano XT szetten használom, eddig panasz nélkül. Egy dzsuvásabb menet után általában alaposan letakarítom a mozgó alkatrészeket, ilyenkor jól jön, hogy pár pillanat alatt le tudom kapni a láncot, aztán vissza...

Erre ajánlom

akik nem akarnak láncbontóval bajlódni sokat

Ennyiért vettem
200
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
további információk:

Minden lánc csak olyan erős, mint a leggyengébb láncszem - általában ez az összeillesztési pont. Ezzel ellentétben a SRAM PowerLink patentszem olyan erős, mint a lánc többi erős szeme. A rendszer annyiszor nyitható és zárható amennyiszer csak akarjuk, mindezt szerszám nélkül.


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram PowerLink 8s patentszem termékkel kapcsolatban: