Sram PowerLink 8s patentszem egyéb cuccok

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.05.)
  • Listaár: 290 Ft

HASONLÓ egyéb cuccok TERMÉKEK




Bence321 avatar
54 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Olcsó
- Könnyen felhelyezhető, nem úgy, mint a Shimano "csodás" patentszeme
- Leszerelni könnyű, bár sokan problémáznak vele: kicsit össze kell nyomni a szemet, könnyen szétjön: http://www.youtube.com/watch?v=1GnlOS5Bgn0&feature=relmfu
Esetleg ha nagyon össze van rohadva, egy fogóval érdemes összenyomni

Hátrány

- Nem kompatibilis a Shimano 8-as láncaivval - pedig mennyivel jobb, mint a shimano szem :)

Tapasztalat

Sokkal jobb ez a 8s patentszem mint a Shimano megoldása, ráadásul azt sikerült is elszakítanom egyszer(parából vettem egy pót darabot, jóljött), így ebből is érdemes kettőt venni, jobb a biztonság, de ne kelljen használni :) Ajánlom mindenkinek, nagyon megkönnyíti a szerelést, tisztítást.

Erre ajánlom

Mindenkinek mindenre

Ennyiért vettem
230
Csatolt képek
Sram PowerLink 8s patentszem  2011 egyéb cuccok
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
további információk:

Minden lánc csak olyan erős, mint a leggyengébb láncszem - általában ez az összeillesztési pont. Ezzel ellentétben a SRAM PowerLink patentszem olyan erős, mint a lánc többi erős szeme. A rendszer annyiszor nyitható és zárható amennyiszer csak akarjuk, mindezt szerszám nélkül.


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram PowerLink 8s patentszem termékkel kapcsolatban: