Marzocchi 22 LO első teleszkóp

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2009 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 40.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




dr.anonimus avatar
296 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny

E0z igazábból egy 22 LO, szóval nincs benne csillapítás, de amúgy 100%-ban megegyezik az RLO-val és magyaroknál csak bicajban lehet kapni.  De a lényegre térve a mozgása kifogástalan, szép megindulás, a lockout egy Torához képest bőven jobb. 1 cm marad az útja végén de az belefér (Toránál 3cm). Sarat még nem kapott mert aszfalton és poros úton használtuk. V-fékes a bicaj szóval nem tudom mennyire csavarodik. A becsúszó sajna az előző tulajnál kapott pár karcot de ez semmit sem ront a működésén. A tartóságról csak annyit hogy ez egy MARZOCCHI! Ja és a cucc eléggé olcsó bár az RLO már jóval drágább.

Hátrány

A szimering nem a legjobb kissé ereszti az olajat a jobb becsuszónál és nincs bent szivacsgyűrű, ami a tartósság rovására megy. De meg lehet élni nélküle csak gyakrabb olajozást igényel. A lock out egy cartride egység, szóval bosszantó olajhangját csak tűrni lehet, mert nem bontható. Az előfeszítés tekerentyűjét nehéz csavargatni, és nem valami tág határok között lehet állítani a keménységet. 

Tapasztalat

Szuper villa összességében

Erre ajánlom

XC-re van kitalálva de szerintem bír többet is.

Ennyiért vettem
bicajban volt
Csatolt képek
Marzocchi 22 LO  2008 első teleszkóp
Marzocchi 22 LO  2008 első teleszkóp
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:
  • 100 mm
  • 120 mm

 
csillapítás:

van


 
becsúszószár átmérő (mm):

30


 
becsúszószár anyaga:

Acél


 
villanyak átmérő (coll):

1,1/8


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék

  • v-fék


 
tengely:

Normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
lock-out:

van


 
színválaszték:

Fekete


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzo 55r-be jó a Bts HC Pro Disc agy? Link van az agyról!
1 válasz
utolsó: 2012. ápr.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 22 LO termékkel kapcsolatban: