E0z igazábból egy 22 LO, szóval nincs benne csillapítás, de amúgy 100%-ban megegyezik az RLO-val és magyaroknál csak bicajban lehet kapni. De a lényegre térve a mozgása kifogástalan, szép megindulás, a lockout egy Torához képest bőven jobb. 1 cm marad az útja végén de az belefér (Toránál 3cm). Sarat még nem kapott mert aszfalton és poros úton használtuk. V-fékes a bicaj szóval nem tudom mennyire csavarodik. A becsúszó sajna az előző tulajnál kapott pár karcot de ez semmit sem ront a működésén. A tartóságról csak annyit hogy ez egy MARZOCCHI! Ja és a cucc eléggé olcsó bár az RLO már jóval drágább.
A szimering nem a legjobb kissé ereszti az olajat a jobb becsuszónál és nincs bent szivacsgyűrű, ami a tartósság rovására megy. De meg lehet élni nélküle csak gyakrabb olajozást igényel. A lock out egy cartride egység, szóval bosszantó olajhangját csak tűrni lehet, mert nem bontható. Az előfeszítés tekerentyűjét nehéz csavargatni, és nem valami tág határok között lehet állítani a keménységet.
Szuper villa összességében
XC-re van kitalálva de szerintem bír többet is.
