Marzocchi 33 LO első teleszkóp

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 50.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Sacper avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Mennyire finom a mozgása? Nagyon finom, Marzocchi minőség.
  • A telóutat végig kimozogja?  Igen, 120 mm-ert.
  • A hideg mennyire változtatja meg a mozgását? Semennyire.
  • Milyen a csillapítása? Nagyon jó! Nem Puha, de nem is kemény.
  • Hogy tűri a sarat? Nem probáltam sárban.
  • Tárcsafék mennyire csavarja a villát? V-fékem van.
  • Mennyire ereszti a levegőt? Nem ereszti, szuperjó választás.
Hátrány
Nem tapasztaltam eddig.
Erre ajánlom

DH, FR, dirt, mindent kibir

Ennyiért vettem
45.000
10 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

120 mm


 
rugózás:

tekercsrugó+levegő


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék (post mount)

  • v-fék


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

nincs


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

van


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

2265 g


 
ajánlott felhasználás:

cross country


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-7 (7 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 33 LO fékhídján hogy lehet a repedést megállítani?
5 válasz
utolsó: 2015. júl.
Marzocchi 33 LO átépíthető DJ1-es lábra?
1 válasz
utolsó: 2014. máj.
Marzocchi 33 LO beszerelhető Kellys vázba?
5 válasz
utolsó: 2013. máj.
Marzocchi 33 LO v. Rock Shox Tora 302 v. RS Recon SL jobb dirtre?
5 válasz
utolsó: 2012. nov.
Marzocchi 33 LO belemenne egy Magellan Polarx 4X-be?
5 válasz
utolsó: 2011. dec.
Rock Shox Tora 302 vagy Marzocchi 33 LO?
4 válasz
utolsó: 2011. nov.
Marzocchi 33 LO 65 kg-alá jó? Vagy inkább Tora?
7 válasz
utolsó: 2011. aug.
1-7 (7 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 33 LO termékkel kapcsolatban: