Amit ez elején érdemes tisztázni, ebből a telóból két fajta van, rugós és levegős! Nekem a rugós opció volt!
Kicsit darabosan indult meg, viszont utána elég finom volt a mozgása. Csillapítása nem állítható zárt Catridge rendszer /zárt olajpatron/ a 80 kg-hoz megfelelő volt minden körülményekhez.
2,4-es gumikkal túl sok hely nem maradt a sárnak.
A 180-as tárcsa nem csavarta egyáltalán nem!
1 év után az anodizált festék réteg szépen elkezdett megkopni.
Gyári lock kar jár hozzá, ami zárja a telót szépen, minimális mozgása marad.
120-ból nekem kb 100-110-t mozgott ki, az elasztomer a teljes gyári volt benne végig.
Hamar kopásnak indul a fekete becsúszó!
A szimeringek időnként beengedik a port hidegben kikeményednek és fogják is a becsúszókat merevebb lesz a mozgása.
Ismeretlen okokból keletkezett egy repedés a fékhídon durva előzmény nem volt aminek a hatására kellett volna hogy kialakuljon!
Kicsit súlyos darab!
Nagyon jó erős teló megfizethető áron, főleg súlyosabb pilótáknak ajánlott. 32-es becsúszók, erősen merevített fékhidak is erre utalnak.
Érdemes rendszeresen kipucolni és nagyon lágy zsírral összerakni. Sok helyen olvastam, hogy tegyünk olajat a lábakba, szerintem felesleges, mert ez nem olyan teleszkóp ami igényli viszont mozgás közben az olaj könnyen lemossa a láb aljába az értékes kenőanyagot/ sajnos tapasztalat/
XC-re, lazább DH és nehezebb pilótáknak