Marzocchi 33 LO első teleszkóp

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 50.000 Ft

Használt Marzocchi Bomber 33, 26"-os teleszkóp
38.000 Ft
új árához képest: -24%

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

Vándor. avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Amit ez elején érdemes tisztázni, ebből a telóból két fajta van, rugós és levegős! Nekem a rugós opció volt!
Kicsit darabosan indult meg, viszont utána elég finom volt a mozgása. Csillapítása nem állítható zárt Catridge rendszer /zárt olajpatron/ a 80 kg-hoz megfelelő volt minden körülményekhez.

2,4-es gumikkal túl sok hely nem maradt a sárnak.
A 180-as tárcsa nem csavarta egyáltalán nem!
1 év  után az anodizált festék réteg szépen elkezdett megkopni.
Gyári lock kar jár hozzá, ami zárja a telót szépen, minimális mozgása marad.

120-ból nekem kb 100-110-t mozgott ki, az elasztomer a teljes gyári volt benne végig.

Hátrány

Hamar kopásnak indul a fekete becsúszó!
A szimeringek időnként beengedik a port hidegben kikeményednek és fogják is a becsúszókat merevebb lesz a mozgása.

Ismeretlen okokból keletkezett egy repedés a fékhídon durva előzmény nem volt aminek a hatására kellett volna hogy kialakuljon!

Kicsit súlyos darab!

Tapasztalat

Nagyon jó erős teló megfizethető áron, főleg súlyosabb pilótáknak ajánlott. 32-es becsúszók, erősen merevített fékhidak is erre utalnak.

Érdemes rendszeresen kipucolni és nagyon lágy zsírral összerakni. Sok helyen olvastam, hogy tegyünk olajat a lábakba, szerintem felesleges, mert ez nem olyan teleszkóp ami igényli viszont mozgás közben az olaj könnyen lemossa a láb aljába az értékes kenőanyagot/ sajnos tapasztalat/

Erre ajánlom

XC-re, lazább DH és nehezebb pilótáknak

Ennyiért vettem
35000
Csatolt képek
Marzocchi 33 LO  2010 első teleszkóp
Marzocchi 33 LO  2010 első teleszkóp
repedés
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dirtyred avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
  • Az ára.
  • A mozgása közepesen finom, ebben az árban jobbat nem kapsz.
  • A súlya rugóshoz képest jó.
  • Merev.
  • A telóutat látszólat 90%-ban kimozogja, bár nem mértem le.
  • A csillapítása tág határokon belül állítható.
  • A sarat jól tűri.
  • 180 mm-es tárcsa sem csavarja (talán egy csöppet, 70 kg vagyok).
  • Nem igazán igényel karbantartást (egy törlés használat után elég, a becsúszókra néha csöppentek olajat).
Hátrány
  • Az apró bukkanókat, macskakövet nem igazán mozogja ki.
  • Hidegben (5-10 fok körül mozgása lassul egy keveset).
  • 1 év használat után a becsúszókról enyhén kezdett lekopni a fekete festés (bár a mozgása 2 év után sem változott).
  • A lockout nem tökéletes, bekapcsolva 4-5 cm-t hagyja mozogni a villát.
  • A bolt figyelmeztetett, hogy a lockout gyakori használat miatt meg szokta adni magát, a villa beragad és szervízelni kell. Nekem ilyen gondom nem volt, bár a lockout-ot nem használom.
Tapasztalat
  • 2 éve használom, soha nem bontottam, mindössze letöröltem róla a port és a becsúszokra csöppentettem kis olajat.
  • Ezért a pénzért ilyen tudású és minőségű villa nagyon jó vásár, 2 év használat után sem bántam meg.
Erre ajánlom

Túrázásra, hobby XC / AM.

Ennyiért vettem
34000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

chubby2o6 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nemrég vettem ezt a telót, és eddig csak jót tudok mondani róla. Egy egyszerű Suntour-om volt előtte, hát ahhoz képest ég és föld a Marzocchi 33 LO. Én nem ugrálok vele, jórészt csak aszfalton használom, és meg vagyok elégedve a mozgásával, bár még nem sokat mentem vele. 80 kg fölött vagyok, és ehhez a testsúlyhoz szerintem pont kellemes, nem túl puha, de azért érezni, hogy teszi a dolgát. 160-as tárcsával használom, nem érzem, hogy bármi baja lenne tőle

Én jó minőségűnek érzem, de mint írtam, csak gagyi telóim voltak előtte.

Hátrány

Hát, eddig nem nagyon találtam. Olaj ugyan nem sok volt benne, azt pótoltam, ezen kívül nem igazán tudnék mást említeni. Talán azt, hogy egy bringabolt webáruházából vettem, és nem azt a telót kaptam, ami a képen volt. Az enyémnek acél nyaka van, nam alu, és a képen látható fékbovden tartó/vezető helyett nekem be voltak szerelve a féktüskék, amire semmi szükségem, így viszont nem kaptam hozzá azt a kis kábelvezetőt, mondván, hogy nem tartozék, de hát soha ne legyen nagyobb bajom ennél.

Hátrány még esetleg a festése, legalábbis nekem egyáltalán nem tetszik, se a színösszeállítás ( piros-bordó-fehér, nem passzolt a bringa színéhez ), se a formája. Valami virágfélére hasonlított, ami nem igazán illik egy telóhoz. Szerencsére csak matrica volt, nem festés, úgyhogy hamar megváltam tőle, viszont a helyette gyártatott matrica még plusz hétezerbe fájt, és így a ~43.000 forintos akciós árat sikerült feltornáznom 50 ezerre.

Tapasztalat

Összességében a Marzocchi 33 LO egy nagyon jó villa, ebben az árkategóriában pláne.Megfelelő használat és karbantartás mellett szerintem tökéletes választás.

Erre ajánlom

Hát, rá van írva, hogy mire NEM szabad/érdemes használni ( dirt, street, egyéb ugribugrik ). Minden másra tökéletes. Városban, túrázni, földúton, erdőben, bárhol.

Ennyiért vettem
42.415 Ft
Csatolt képek
Marzocchi 33 LO  2009 első teleszkóp
Marzocchi 33 LO  2009 első teleszkóp
Ilyen lett az új matricákkal
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dave118 avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon jó kis villa. Finom mozgása van, 120at simán kimozogja. A csillapítás nem állítható, de jól teszi a dolgát (ha állítható lenne sem nyúlnék hozzá) Sok benne a hely, bazibrutálerős, tárcsát bírja. A beállítócsavarok is jó minőségűek, szétszedni sem túl nehéz.

Nehezebb bringásoknak ajánlom, mert az én 90 kilóm alatt is kicsit kemény annak ellenére hogy vágtam az elasztomerből.Viszont lehet benne rugót cserélni stb.

 

Hátrány

Nemtudom, hogy ez hátrány-e (nekem nem) de törődést igényel. Nem árt egy kis olajat is tölteni a lábakba (15w körülit), valamint a szimering porlehúzó ajkai alá is, így nagyon jól mozog.

Kicsit nehéz, de nem vészes.

Erre ajánlom
xc/am szerintem bírja a strapát rendesen
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hetton avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Fél éve használom és az elején meg voltam vele elégedve nagyon. Bár egy kicsit puhának éreztem.

Nekem a 120 mm-es volt, amit felküldtem Pestre, hogy csökkentsék le 100 mm-re, mert az jobban megy a vázam geo-jához.

Erősebb, rövidebb rugó került bele és rendesen feltöltötték olajjal. Azóta keményebb és jobb lett! :)

Egyébként ahogy én tapasztaltam 90-95%-ban kimozogja a rugóutat. 160-as tárcsa nem csavarja.

A sarat tűrte derekasan és a lockoló kar is nagy segítség tud lenni.

Hidegben igazából átmegy merevvillába. Dez jellemző az olajos teleszkópokra.

Hátrány
Gyárilag nem raknak bele túl sok olajat. Ezt nem árt pótolni. Más még nem jött elő nálam.
Erre ajánlom
Enyhe dh, egyébként xc/maraton/túra. Dirt és street kizárt. Nem arra van tervezve.
Ennyiért vettem
40500
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

etnies01 avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

egész jól mozog ha kap olajat

120mm-es rugótút

szép,esztétikus villa

szerintem ebben az árkatergoriában az egyik legkönyebb villa

32-es becsuszók

lockout, amihez a gyárto mellékel lockout kart

állithato a teleszkop mozgása (gyors,lassu)

Hátrány

az enyém szimeringes lett alig pár honap használat alatt

és sajnos el is tört most nemrég de tudom hogy az én hibám volt salt barátunk mondta h irjam át és igaza is van aki vesz ilyen az tényleg csak xc/cc esetleg am-re használja mert az a gond vele hogy a fékhíd az xc-s verzió ezért dirt-streeten nem birja a forgásokat,láthatjátok képeim között hol is tört el mégegyszer hangsulyozom tudom h én voltam a hibás de aki erre a teleszkopra szánja a pénzét és dirt-streetelni szeretne ne vegye meg mert nemfogja birni (nálam kb 3 honapot birt)

ha nincs benne olaj márpedig a gyártó alapbol nagyon kevés olajat rak bele akkor nem jó de teszel bele telelszkop olajat és mári tökéletes.. :D

Tapasztalat
ez egy jó villa volt de én vagyok a teszt ember ezek szerint aki tanusitja h nem lehet másra használni mint amit a gyártó ir ki neki,viszont a szimering és az olaj az nem az én hibám azon javithatott volna a gyártó
Erre ajánlom
CSAK xc/cc/am
Ennyiért vettem
41 000 ft
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

etnies01 avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

hali :D

hát öszintén ma vettem és nemtudom de a mozgásaelég finomra sikeredett, viszont most igy a hidegbe belassult a mozgása :S,csillapitás elég jo,ugy öszintén sztem elég erös a lába illetve a "vaskos" 32es becuszok eléggé jol köttek én ajánlom dirt/streetre is tudom h nem erre valo de sztem ez birná egy jó ideg ár/érték kategoriába a legjobb messze jobb mint egy dj3....

Hátrány
hát a teloutat nemmozogja végig(sztem nem nagy hátrány) 120 bol kb 100mm-ert mozog ki,hidegbe belassul a mozgása (dehát foxot kivéve melyiknek nem?!) kb ennyi
Erre ajánlom
alapbol xc de én sztem dirt/streetet is birja ha vigyázol rá
Ennyiért vettem
41 000 ft
10 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sacper avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
  • Mennyire finom a mozgása? Nagyon finom, Marzocchi minőség.
  • A telóutat végig kimozogja?  Igen, 120 mm-ert.
  • A hideg mennyire változtatja meg a mozgását? Semennyire.
  • Milyen a csillapítása? Nagyon jó! Nem Puha, de nem is kemény.
  • Hogy tűri a sarat? Nem probáltam sárban.
  • Tárcsafék mennyire csavarja a villát? V-fékem van.
  • Mennyire ereszti a levegőt? Nem ereszti, szuperjó választás.
Hátrány
Nem tapasztaltam eddig.
Erre ajánlom

DH, FR, dirt, mindent kibir

Ennyiért vettem
45.000
10 olvasó 70%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

120 mm


 
rugózás:

tekercsrugó+levegő


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék (post mount)

  • v-fék


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

nincs


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

van


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

2265 g


 
ajánlott felhasználás:

cross country


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-7 (7 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 33 LO fékhídján hogy lehet a repedést megállítani?
5 válasz
utolsó: 2015. júl.
Marzocchi 33 LO átépíthető DJ1-es lábra?
1 válasz
utolsó: 2014. máj.
Marzocchi 33 LO beszerelhető Kellys vázba?
5 válasz
utolsó: 2013. máj.
Marzocchi 33 LO v. Rock Shox Tora 302 v. RS Recon SL jobb dirtre?
5 válasz
utolsó: 2012. nov.
Marzocchi 33 LO belemenne egy Magellan Polarx 4X-be?
5 válasz
utolsó: 2011. dec.
Rock Shox Tora 302 vagy Marzocchi 33 LO?
4 válasz
utolsó: 2011. nov.
Marzocchi 33 LO 65 kg-alá jó? Vagy inkább Tora?
7 válasz
utolsó: 2011. aug.
1-7 (7 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 33 LO termékkel kapcsolatban: