Marzocchi 33 LO első teleszkóp

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 50.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Hetton avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Fél éve használom és az elején meg voltam vele elégedve nagyon. Bár egy kicsit puhának éreztem.

Nekem a 120 mm-es volt, amit felküldtem Pestre, hogy csökkentsék le 100 mm-re, mert az jobban megy a vázam geo-jához.

Erősebb, rövidebb rugó került bele és rendesen feltöltötték olajjal. Azóta keményebb és jobb lett! :)

Egyébként ahogy én tapasztaltam 90-95%-ban kimozogja a rugóutat. 160-as tárcsa nem csavarja.

A sarat tűrte derekasan és a lockoló kar is nagy segítség tud lenni.

Hidegben igazából átmegy merevvillába. Dez jellemző az olajos teleszkópokra.

Hátrány
Gyárilag nem raknak bele túl sok olajat. Ezt nem árt pótolni. Más még nem jött elő nálam.
Erre ajánlom
Enyhe dh, egyébként xc/maraton/túra. Dirt és street kizárt. Nem arra van tervezve.
Ennyiért vettem
40500
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

120 mm


 
rugózás:

tekercsrugó+levegő


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék (post mount)

  • v-fék


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

nincs


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

van


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

2265 g


 
ajánlott felhasználás:

cross country


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-7 (7 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 33 LO fékhídján hogy lehet a repedést megállítani?
5 válasz
utolsó: 2015. júl.
Marzocchi 33 LO átépíthető DJ1-es lábra?
1 válasz
utolsó: 2014. máj.
Marzocchi 33 LO beszerelhető Kellys vázba?
5 válasz
utolsó: 2013. máj.
Marzocchi 33 LO v. Rock Shox Tora 302 v. RS Recon SL jobb dirtre?
5 válasz
utolsó: 2012. nov.
Marzocchi 33 LO belemenne egy Magellan Polarx 4X-be?
5 válasz
utolsó: 2011. dec.
Rock Shox Tora 302 vagy Marzocchi 33 LO?
4 válasz
utolsó: 2011. nov.
Marzocchi 33 LO 65 kg-alá jó? Vagy inkább Tora?
7 válasz
utolsó: 2011. aug.
1-7 (7 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 33 LO termékkel kapcsolatban: