Marzocchi 33 LO első teleszkóp

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 50.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




chubby2o6 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nemrég vettem ezt a telót, és eddig csak jót tudok mondani róla. Egy egyszerű Suntour-om volt előtte, hát ahhoz képest ég és föld a Marzocchi 33 LO. Én nem ugrálok vele, jórészt csak aszfalton használom, és meg vagyok elégedve a mozgásával, bár még nem sokat mentem vele. 80 kg fölött vagyok, és ehhez a testsúlyhoz szerintem pont kellemes, nem túl puha, de azért érezni, hogy teszi a dolgát. 160-as tárcsával használom, nem érzem, hogy bármi baja lenne tőle

Én jó minőségűnek érzem, de mint írtam, csak gagyi telóim voltak előtte.

Hátrány

Hát, eddig nem nagyon találtam. Olaj ugyan nem sok volt benne, azt pótoltam, ezen kívül nem igazán tudnék mást említeni. Talán azt, hogy egy bringabolt webáruházából vettem, és nem azt a telót kaptam, ami a képen volt. Az enyémnek acél nyaka van, nam alu, és a képen látható fékbovden tartó/vezető helyett nekem be voltak szerelve a féktüskék, amire semmi szükségem, így viszont nem kaptam hozzá azt a kis kábelvezetőt, mondván, hogy nem tartozék, de hát soha ne legyen nagyobb bajom ennél.

Hátrány még esetleg a festése, legalábbis nekem egyáltalán nem tetszik, se a színösszeállítás ( piros-bordó-fehér, nem passzolt a bringa színéhez ), se a formája. Valami virágfélére hasonlított, ami nem igazán illik egy telóhoz. Szerencsére csak matrica volt, nem festés, úgyhogy hamar megváltam tőle, viszont a helyette gyártatott matrica még plusz hétezerbe fájt, és így a ~43.000 forintos akciós árat sikerült feltornáznom 50 ezerre.

Tapasztalat

Összességében a Marzocchi 33 LO egy nagyon jó villa, ebben az árkategóriában pláne.Megfelelő használat és karbantartás mellett szerintem tökéletes választás.

Erre ajánlom

Hát, rá van írva, hogy mire NEM szabad/érdemes használni ( dirt, street, egyéb ugribugrik ). Minden másra tökéletes. Városban, túrázni, földúton, erdőben, bárhol.

Ennyiért vettem
42.415 Ft
Csatolt képek
Marzocchi 33 LO  2009 első teleszkóp
Marzocchi 33 LO  2009 első teleszkóp
Ilyen lett az új matricákkal
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:

120 mm


 
rugózás:

tekercsrugó+levegő


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

32


 
becsúszószár anyaga:

acél


 
külső szár:

alu


 
váll:

alu


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
villanyak anyaga:

alu


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék (post mount)

  • v-fék


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

nincs


 
visszaút csillapítás:

van


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

van


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

2265 g


 
ajánlott felhasználás:

cross country


Marzocchi logó

Marzocchi márka bemutatás

Az olasz motorsport örökségébe olyan nevek tartoznak mint a Ferrari, Lamborghini, Ducati, vagy akár a Marzocchi. A céget 1949-ben hozta létre Stefano and Guglielmo Marzocchi.

A fivérek karrierjüket a Ducati-nál kezdték mint tervezők, de hamar rájöttek, hogy saját útjukat szeretnék járni. A komplett motorkerékpárok tervezése és gyártása után úgy döntöttek, hogy a hidraulikus csillapítások készítése lesz a cég jövője. Az ’50-es évek végén a gyártó olyan márkák beszállítója volt, mint a Ducati, BMW, Cagiva, KTM vagy az Aprilia.

A ’80-as évek végén felvirágzott a hegyikerékpárok piaca. A vásárlóknak igénye támadt az első és hátsó teleszkópokra. Ennek hatására 1989-ben a Marzocchi is bemutatta első teleszkópos villájának prototípusát. A piac fejlődésével a Marzó termékei is fejlődtek, 1995-ben megérkezett a Bomber széria.

2008-ban a cég az autóalkatrészeket gyártó amerikai Tenneco csoport tulajdonába került, és neve Tenneco Marzocchi-ra változott. „Új cég, új kihívás, új kilátások, változatlan küldetés.”

A cég kínálatában egyaránt találhatóak trekking, cross country, all mountain, freeride, dh és dirt jump villák és rugóstagok is, többféle ár és tudásszinten.

1-7 (7 kérdés)

Kérdések Statisztika
Marzocchi 33 LO fékhídján hogy lehet a repedést megállítani?
5 válasz
utolsó: 2015. júl.
Marzocchi 33 LO átépíthető DJ1-es lábra?
1 válasz
utolsó: 2014. máj.
Marzocchi 33 LO beszerelhető Kellys vázba?
5 válasz
utolsó: 2013. máj.
Marzocchi 33 LO v. Rock Shox Tora 302 v. RS Recon SL jobb dirtre?
5 válasz
utolsó: 2012. nov.
Marzocchi 33 LO belemenne egy Magellan Polarx 4X-be?
5 válasz
utolsó: 2011. dec.
Rock Shox Tora 302 vagy Marzocchi 33 LO?
4 válasz
utolsó: 2011. nov.
Marzocchi 33 LO 65 kg-alá jó? Vagy inkább Tora?
7 válasz
utolsó: 2011. aug.
1-7 (7 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Marzocchi 33 LO termékkel kapcsolatban: